@Kelly, ja bij mij is het dus ook niet elke keer en vooral 's ochtends. Ach, ik kijk het nog een paar dagen aan en anders onderzoeken ze het maandag.
haha erg he. Ik heb nog twee digitale testen dus ben bang dat deze ook opgaan voordat ik de eerste echo gehad heb. Volgende week vrijdag komt MvM. Toch maar besloten om weer mee te doen.
Goedemorgen dames, Hier heeerlijk geslapen! Werd ik wakker, ik mijzelf klaarmaken voor het werk.. Ook ik wordt onder de douche onpasselijk. Dus ik snel naar de wc maar ja, mijn lichaam laat het nog niet toe. Met als gevolg dat ik een half uur in de badkamer op de grond heb gezeten met het gevoel te moeten spugen. Ook als ik te lang rechtop sta of zit heb ik het gevoel dat ik flauw val. Gelukkig is het nu iets minder maar was net heel erg. Is dat eigenlijk wel goed? Kan je trouwens teveel vitamine D binnenkrijgen? Is dat schadelijk nee toch? Ik merk trouwens wel dat warmte een grote oorzaak is van mijn misselijkheid. of in ieder geval iets wat het verergert. Ik ga vandaag dus nog maar een dagje op de bank liggen. Heb gisteren een nieuw boek binnen gekregen. Veilig Zwanger, tot nu toe bevalt hij mij heel erg goed. Hoe gaat het met jullie? @de slechte slapers, balen zeg! hoop echt voor jullie dat jullie snel weer goed slapen. @Jo, ik heb het niet sorry. @Kellly, balen dat de sollicitatie niks geworden is. Hier heb ik trouwens vaak last van wat groenige ontlasting, volgens de huisarts was het niet erg omdat het niet dun is maar ja, is wel vreemd vind ik. @Kaatje, in het logeerbed geslapen? Dat zou mijn mannetje echt niet toelaten. Sinds ik zwanger ben houd hij mij continu vast. Echt hij zou mij het liefst vandaag, ookal ben ik ziek, meenemen naar utrecht. Hij moet daar wat afleveren.
Hij heeft het gelukkig niet gemerkt tot vanochtend dan, anders had ie het nooit goed gevonden! Maar ik wilde hem niet wakker maken en dus ben ik maar even verhuisd haha. Was niet van plan er een gewoonte van te maken hoor!
Ja, wist echt niet meer wat ik nog meer kon verzinnen om in slaap te komen, had alle houdingen al gehad, vriendlief al een voorraad porren gegeven voor zijn gesnurk, wat gedronken, wat gelezen en dus uiteindelijk maar naar een lekker koud bed in een stille kamer...en daar heb ik uiteindelijk dan toch 3 uurtjes geslapen en toen ging de wekker...
goede morgen dames... nou, ik ben blij te lezen dat er hier een hoop meiden zijn die zich niet goed voelen... ben al dagen kots misselijk... moet niet spugen... kan geen eten zien, al is het op tv of in een blad dan word ik al misselijk... verder eet ik dus heel weinig. heb alleen maar zin in groente's en fruit, dus hier leef ik op... verder kan ik moeilijk naar het toilet, als het dan komt is het hard en doet het pijn... en slapen doe ik ook niet goed, word om 6..00 wakker en ben dan een uur wakker en val dan weer paar uurtjes in slaap.... het lijkt of ik klaag maar ik heb het er allemaal voor over! krijg wel steeds meer respect voor mijn moeder die al deze kwaaltjes bij 5 kinderen gehad heeft de volle 12 weken... nou meiden, veel succes allemaal en geniet van het zonnetje die hier in r'dam schijnt!
@ kaatje heerlijk he. Ik had gister vrij en had me voorgenomen om lekker uit te slapen. ben heel vak wakker geweest en uiteindelijk van ellende maar om kwart over negen opgestaan. ier nog iemand blij als de werkdag erop zit. Heb ook last van verschillende kwaaltjes maar als ik even niets voel ben ik meteen bezorgd. Hoe moet ik die 2 weken nog doorkomen...
Ja ik ook hoor! En ben ook heel bezorgd als ik even nergens last van heb. Al is dat de laatste dagen niet voorgekomen. En moet zelfs nog 19 dagen wachten voor ik een echo krijg. Pfff.... Ben je ook zo enorm moe dan aan het einde van de dag?
Goedemorgen lieve aanstaande mama's! Hoe gaat het hier? Ik had gisteren zo veel buikpijn, ik dacht echt dat het mis zou gaan. Maar er kwam geen bloed en heb nu ook geen pijn meer. Misschien toch mijn darmen?
Kan ook nog steeds van de innesteling zijn, die schijnt tot en met de 6e week te duren. Gaan jullie trouwens 1 of meerdere pretecho's laten maken? En zo ja met hoeveel weken?
Ja zelfs door de dag heen. Denk dat als ik nu zou gaan liggen dat ik sliep. Maar s'ochtends heel vroeg wakker helaas. Had me voorgenomen om niet te gaan zeuren als ik eenmaal zwanger ben dus ga kijken of ik me daaraan kan houden
hoeveel echo's krijg je normaal? Ik moet met de 7e week voor het eerst. Dan denk ik nog eens met de 12e week?
Normaal krijg je 1 termijnecho rond de 11 weken en een 20 weken echo. Maar als je al eens een miskraam hebt gehad, krijg je de 1e echo vaak eerder. Ik wil heel graag een 3D-echo (pretecho) en ik denk dat ik nog een keer met mijn moeder naar Eindhoven ga voor een gratis echo.
Ja, dat heb ik nou ook altijd, kún je een keer uitslapen, lúkt het niet! En ik heb het gevoel dat ik ook de hele dag door kan slapen. Van 't weekend maar eens uittesten of dat wel werkt, want 's avonds heb ik nog steeds het gevoel dat ik als een blok in slaap ga vallen, maar toch lukt het niet echt de laatste dagen. Maar idd: niet klagen haha, hoort erbij en is voor goed doel! 's is alleen even wennen dat je je eigen lichaam niet meer terugkent.
Ik ben ook best moe aan het eind van de dag. Maar ik slaap echt super! Hopelijk gaat deze dag niet te snel, mn laatste vrije dag. Dit weekend vroege diensten en dan 3 nachtdiensten. Daar zie ik heel erg tegen op, want bij de vorige zwangerschap kwam ik er in de nachtdienst achter dat ons beebje niet meer leefde. Zijn er meer meiden die wisselende diensten hebben? Vanaf wanneer draaien jullie geen nachtdiensten meer?