Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ pooh deze lijst vind ik een beetje onduidelijk tegenover wat we nu hebben. Waarom kan deze wat we hebben niet?

Net gegeten en zometeen naar het voetballen.
    Daarna duik ik meteen mn mandje in

Fijne avond all

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Tuurlijk kan die wel! Helemaal geen probleem! Was alleen een idee...omdat laatst mensen het hadden over dat de lijst al zo lang werd en omdat we in die lijst de datum op een aparte regel hebben heb je al 30 regels extra doordat juli 30 dagen heeft....

De oude lijst is ook helemaal prima voor mij! ;)

Mmmmmmmmmm mannetje is aan het koken uit jamie oliver...honingraat van cannelonibuisjes met groenteragout. Cremefraiche parmesansausje erover en in de oven! Jammie! :D

3. ik kom bij jou eten pooh ;)
    en van die lijst, maakt mij niet uit hoor zolang ie overzichtelijk is.
    Smakelijk

4. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Kom maar hoor! :)

Voetbalse dadelijk! Heb je al besloten of je blijft voetballen?

5. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Klinkt lekker pooh, al heb ik even niet zo'n trek.
    Werd net in de bus naar huis een beetje misselijk (Yeah, zou het dan eindelijk komen haha) en had dus niet zo'n honger. Alleen 2 aardappelkoekjes met wat appelmoes naar binnen gewerkt. Vind ik wel even genoeg voorlopig.

6. Uk2008

Uk2008 Lid

6 sep 2008
    32
    0
    0
    ooh, vergeten te melden: 12 juli is onze uitrekendatum! Wil iemand mij op de lijst zetten?

Ik ga eens even lekker relaxen vanavond, lekker bankhangen!

Fijne avond allemaal!

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Pooh, ik vind die lijst ook niet erg duidelijk. Misschien willen jullie eens bij de feb mama's kijken? Daar hadden we een hele duidelijke lijst. Maar dat was ook een aparte pagina, en sommige meiden hadden de site in hun onderschrift staan. Er waren er ook een paar meiden maar die het bijhielden. Misschien vinden jullie dat wat?

Ik ben vandaag officieel aan het wc-knuffelen. Ik vind er helemaal niks aan. Wat voel ik me beroerd af en toe zeg. Had ik bij de vorige zwangerschap helemaal niet. Nou, goed teken zeggen we maar. ;)

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Uk, welkom hier en van harte! :D

9. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hey meiden,

de 24ste heb ik de eerste termijnecho . hoop dan ook lekker met jullie mee te kletsen.ben nog een beetje voorzichtig.

10. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Woezeltje, ik snap wel dat je voorzichtig bent hoor. Ik wilde eerst ook wachten met me hier aan te melden. Bang dat het weer mis zou gaan. Maar heb mezelf voorgenomen dat ik moet proberen een beetje te genieten. Maar de zorgen die blijven..

Nog een paar weekjes en dan zie je je kleine spruit! :D

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Heel goed idee! maar dan moet iemand dat doen die zo'n pagina kan maken! Lijkt me een goed plan! Wie kan dit?
    Dan kunnen diegene die dat willen het ook in het onderschrift zetten.. :D

12. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Deze site is ook nog heel leuk om te zien....zijn allemaal echto fotos van bijna elke week....als je wilt begrijpen wat er gebeurd moet je wel een beetje engels kunnen.

Ik zie net dat de site er tijdelijk uitligt misschien is hij er morgen weer

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
  14. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik klik net op die link, nog niets terug gelezen dus ik wist niet waar het over ging.

Ik zie dat het een bevallingslijst is en lees die vluchtig door, en zie opeens mijn naam voorbij komen.
    Toen snapte ik pas welke lijst het was....komt best ff hard aan als je je zelf tussen het lijstje van mks ziet staan.
    Dus hier stromen de waterlanders weer rijkelijk, stom he ik had er gewoon niet meer bij stil gestaan

15. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Ik heb voor ons een gratis pagina aangevraagt op www.everyoneweb.com

Ik ga zo de link neerzetten ...ook krijgt gewoon iedereen de gebruikersnaam en wachtwoord zodat we niet op 1 iemand hoeven te wachten om de lijst te updaten

16. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
  17. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goed idee! ;)

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    *inbraak*

Zie hier heel wat meiden voorbij komen, die zichzelf egen kwamen op de eerder genoemde lijst.. Meiden we zijn jullie niet vergeten hoor ;)

Van harte gefeliciteerd allemaal.. Zag dat woezeltje een blog had aangemaakt, maar er nog niets mee heeft gedaan, ik houd de lijst van de februari mama's bij, en er is ook een mogelijkheid om meerdere accounts aan een blog te koppelen, en ik wil ook eventueel wel helpen met de opzet van de lijst voor jullie hoor ;)

*uitbraak*

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Woezel als je hulp nodig hebt je kunt met via pb altijd bereiken ;)

Deel Deze Pagina