Even spammen! Sam zat vandaag voor het eerst omgedraaid in de wandelwagen (dus met zijn gezicht niet meer naar mij toe )
pff begin nu toch wel moet te worden dus ik stop ermee. Ik moet nog wat aan de agenda sleutelen en de bv/fv lijst maken En de statistieken nog invullen. Ik zal zo nog even de link plaatsten waar onze lijst te vinden is
Wat leuk kelly en overzichtenlijk ook goed idee! Ik weet alleen nog niet wanneer ik percies uitgerekend ben.
http://www.everyoneweb.com/julimamas hier is onze lijst te vinden ... of ja eigenlijk is het geen lijst meer maar bijna een site geworden. Als iemand tips heeft voor de site makkelijker of leuker te maken hoor ik het graag. Ook als ik iets ben vergeten hoor ik dat graag. Als er vrijwilligers zijn die weten hoe deze site werkt en me willen helpen de lijst te updaten hoor ik dat net zo graag
boh goeiemorge dames, ik ben kapot .....een beetje te lang doorgegaan gisteravond. En ik moet over een uurtje alweer bij de eerste leerling staan, gelukkig is het een intake les val ik niet zo snel in slaap
Stelletje slaapkoppen ik heb het id dat ik soms het hele topic in mijn uppie ben aan het volkletsen hahahaha, best gezellig nou nu ga ik toch echt werken Doei, misschien tot vanmiddag anders ben ik vanavond er pas weer.
goeiemorgen allemaal, hopelijk hebben jullie een stuk beter geslapen dan mij heel de tijd in de weer met mn oor en tandvlees, Huisartsenpost heeft me door gestuurd na de noodtandarts, daar kan ik 12 uur terecht. Volgens hun had mn oorpijn na 3 dagen al afgenomen moeten zijn. Geen oog dicht gedaan, zodra ik ben geweest duik ik mn bedje in veel plezier allemaal dit weekend
Goede morgen. Alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd! Wat zijn we al met veel zeg @ Kelly: mooi die lijst zo! Had het ook al bij andere maanden gezien en wou het hier ook voorstellen, maar zie dat het al geregeld is. Super! Ik heb net gehoord dat een van mijn beste vriendinnen na een hele lange mmm zijn gestopt met de behandelingen omdat het niet lukt. Ze is er kapot van. Ik durf haar nu echt niet meer te vertellen dat ik zwanger ben, omdat ik haar niet nog meer verdriet wilt doen, want weet hoe blij ze ook voor ons zal zijn, dit een hele harde klap voor haar zal zijn. Vind het zo moeilijk dit.
goede morgen, @kelly gave lijst super idee. @ alle nieuwe zwangere welkom en gezellig dat jullie er bij zijn. wij hebben gisteravond het goede nieuws aan mijn ouders vertelt, en opa en oma waren natuurlijk erg blij, vandaag gaan we naar de ouders van mijn man. ik heb van de week de verloskundige gebelt en heb mijn eerst afspraak op maandag 24 nov. ik ga nu lekker even ontbijten, tot laters groetjes daisy
Goeiemorgen dames, Na een positieve test gisteren wil ik mij hier melden. We zijn heel blij maar beseffen het nog niet helemaal. Ik ben 28 jaar en het is me eerste kindje willen jullie mij op de lijst zetten dankje. zo nog ff om boodschappen kom spoedig terug om verder te kletsen. Volgens de calculator zou de datum 16 juli zijn. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen en borstvoeding geven. Liefs Daantje
@ Kelly super die lijst zo! @ Daantje gefeliciteerd en welkom hier! @ Mamavantessa oei dat is een pijnlijke situatie! knuffel! @ Claire heel veel beterschap! Ik weet hoe zeer dat tandvlees kan doen! Dames ik heb jullie hulp nodig bij baby van de maand! Sam staat tweede en het is zoooooooooooooo'n leuke tas die je kunt winnen! 8) [-o<