Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ik hoop op een 2 ling............al is de kans niet erg aanwezig wegens geen tweelingen in de familie. Manlief wil graag 1 maximaal 2 kindjes dus en ik zou er graag 3 of 4 willen.........

Ws hier dus ook de laatste maal zwanger.....boehoe :(

Eerst mn testje morgen maar eens bekijken.

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He Shanna, nu lekker opgelucht ademhalen en alleen nog maar genieten ;) Toch wel handig zo'n digitale he? Ik vind het ook erg fijn om gewoon zwanger of niet zwanger te zien staan. Ik heb hier vandaag ook nog weer een keer getest (vind het allemaal erg spannend)maar hij gaf direct weer zwanger aan :D

@ iedereen: wanneer vertellen jullie het aan jullie vrienden / familie?

3. Niet meer actief

Hallo dames.

Mag ik mij bij jullie aansluiten?
    Ik heb vanmiddag positief getest!
    3 dagen voor nod.
    Foto's staan in mijn album.

7 juli ben ik uitgerekend.

Zooo spannend!

4. Niet meer actief

@Robin: ik zou het het liefst aan iedereen willen vertellen nu!
    Maar we wachten.. In eerste instantie tot je het echt gaat zien aan de buik (als dat voor 12 weken is) of als we een goede echo met een kloppend hartje hebben gehad.

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Natuurlijk, hartstikke gezellig...en natuurlijk GEFELICITEERD

6. Niet meer actief

Ja iedereen hier ook gefeliciteerd he!
    We kunnen niet ver van elkaar af zitten haha..

Maar weten jullie wat er nu moet gebeuren?

Wat betreft ha of vk en dergelijke.

7. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Hier net zo hoor! Alleen vind ik het wel ontzettend moeilijk. Ik zou het het liefste ook direct van de daken willen schreeuwen...ik probeer het echter zo lang mogelijk vol te houden om het niet te vertellen :rolleyes:

8. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik heb de vorige maand direct naar de vk gebeld, je hebt nl geen verwijzing van je ha nodig. Om dat het bij mij vorige maand al snel eindigde in een vmk hebben we besloten om nu nog een week te wachten en als alles goed gaat dan bel ik volgende week maandag naar de vk om een afspraak te maken. Ik denk dat je daar dan verder ook veel info krijgt over het inschakelen van kraamhulp en dergelijke...

9. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn

Ja inderdaad je gaat er ook heel anders mee om ben ook van alle beetjes aan het genieten,we hebben nu 3 kinderen samen waarvan 2 uit zijn andere relatie,en dat is al behoorlijk pittig straks hebben we 4 kinderen zo nu en dan om ons heen waarvan dan 2 continu mijn dochter en het wondertje van ons samen.. Ik vind dat mooi zat 2 kinderen van mezelf..Misschien dat me man me in de toekomst om praat en we een nakomertje krijgen,dat weet ik niet hahahah maar zo als het er nu uit ziet is dit voor mij de laatste..(ik ga er ook zeker van genieten)

10. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hai Robin,

Ja inderdaad en ik was al zo onzeker over die kruidvat testen,was er niet bekend mee ook nog eens 5 dagen voor NOD,zat me gewoon niet lekker en ik wou duidelijke uitslag toen dacht ik aan wat jij zei die digitale.
    Nou ik deed hem vanmiddag tegen half 5 dus niet eens met ochtend urine en nu 3 dagen voor NOD en zag hem gelijk op het scherm staan na 2 sec ZWANGER! :) yippie...alle zorg is van me schouder af..en kan nu lekker gaan genieten.want duidelijker dan dit kan het niet worden hahah

11. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Toevallig ben ook 7 juli uitgerekend :)

12. Niet meer actief

Ja ik zag het, we lopen gelijk op!

Dames, hoe duidelijk waren jullie testen?
    En hoeveer voor of na nod?

Ik schok me namelijk rot van deze hele duidelijke testen zo vroeg al.

13. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Tinkerbell: Welkom en van harte! Wat een duidelijke test heb je zeg en dat 5 dgn voor NOD! Wow! geweldig!

Ik heb net (half uur geleden)ook mn laatste testje gedaan en weer een dikkere streep dan gisteren. Wilde eigenlijk wachten tot morgenochtend, maar als ie er eenmaal ligt lijkt t wel of die tests je roepen he .................hahaha. Gelukkig wederom positief, Koop nu geen nieuwe tests meer maar ga uit van t goede! Bel na volgende week wel naar de vk.

14. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ik heb ook 5 dagen voor NOD getest, ook die van kruidvat maar die streep was zo ligt bijna onzichtbaar.gisteren weer donkerder en vandaag overduidelijk..

15. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    tinkerbell zou zeggen dat je al verder zwanger bent gezien je duidelijke test, maar misschien maak je gewoon veel en snel hcg aan, kan ook.

Ik had zojuist deze test en morgen is pas mn NOD.

16. Niet meer actief

Overzicht juli 2009 mama's

30 juni:
    * mik2sept, 27 jaar, 2e kindje
    1 juli :

2 juli :
    * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV
    * Dommel, 23 jaar, 1e kindje
    * Amsy, 33 jaar, 2e kindje
    3 juli :
    * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV
    * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV
    * lammetje, 28 jaar, 3e kindje
    4 juli:

5 juli:
    * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV
    6 juli
    7 juli:
    * Shanna23,
    * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV
    8 juli
    9 juli
    10 juli
    11 juli
    12 juli
    13 juli
    14 juli
    15 juli
    16 juli
    17 juli
    18 juli
    19 juli
    20 juli
    21 juli
    22 juli
    23 juli
    24 juli
    25 juli
    26 juli
    27 juli
    28 juli
    29 juli
    30 juli
    31 juli

Er zijn op dit moment 10 juli mama's

Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie:
    Dianne

Afspraken:

26 nov: Dommel, 1e echo

17. Niet meer actief

Dames vullen jullie even aan?
    En wat is zh fv bv?

18. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Je kunt aangeven wat jij wil, ZH betekend dat je graag in het ziekenhuis wilt bevallen, BV betekend dat je graag borstvoeding wil geven en ga er dan voor het gemak even vanuit dat FV dan flesvoeding betekend ;)

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    ziekenhuis, flesvoeding en borstvoeding ahahaha Welkom in de wereld van de mysterieuze afkortingen ;)

20. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ tinkerbell: gefeliciteerd en welkom :D

Ik denk dat als deze zwangerschap goed mag verlopen het ook mijn laatste zwangerschap zal zijn. Vind het ook wel een beetje een raar idee, dus er extra van genieten.
    Ik heb laatst gedoomd dat ik zwanger was van een tweeling(twee jongetjes) dus ben heel benieuwd ;)
    Wij willen nog een tijdje wachten met het vertellen. Maar vraag me af hoe ik het voor me moet houden, want kan het inderdaad ook wel van de daken schreeuwen. Maar wil graag wachten tot na de 1e echo. Ben al wel aan het kijken naar een leuk shirtje voor Tessa waar opstaat "hoera, ik wordt een grote zus"

Deel Deze Pagina