ik heb een jongen in de klas met de super mooie naar xavier. je spreekt het uit als xaveer een beetje met een hete aardappel in je mond. het is echt een geweldig joch. naar iedereen zwaaien als hij binnen komt en altijd lachen. vind het zelf wel lastig als ik een mooie naam vind omdat niet aan iemand anders te denken die ik ook met die naam ken. gelukkig hebben we nog even de tijd. liefs gyino
@ Gyino jij staat ook voor de klas? Ik vind dat heel moeilijk met namen. Bij elke naam heb ik wel een leerling
Haha, ik ga ook maar geen poging meer doen om jullie bij te houden hoor...dit gaat zó snel Wij hebben de namen al helemaal klaar Haha, zowel voor een jongen als een meisje twee namen. Daar waren we voor mijn zwangerschap al helemaal over uit, dus dat maakt het wel een stuk gemakkelijker Gister floridax (?) gekocht, en ik hoop dat het gaat helpen. Afgelopen nacht heerlijk geslapen (haha, uiteraard wel rond drie uur er uit voor een mega plas, maar dat is inmiddels standaard )en kom net pas mn bedje uitgerold. Das toch wel even lekker hoor na een hele week werken Nou geniet van jullie weekend, het is héérlijk weer...dus zou goed moeten komen toch
Super lief!Bedankt! We zijn ook zeker heel blij met hem zeker nadat we in de eerste week hebben moeten wachten op de uitslag. Ze verdachten hem toen van het downsyndroom doordat hij met de pomp was gekomen enz. Voor mijn verhaal zie(is ook bevallingsverhaal, dus mensen die daar nu niet op zitten te wachten moeten de link niet openen ): http://www.zwangerschapspagina.nl/about83091-0.html Niet dat we ander natuurlijk niet gelukkig met hem zouden zijn, maar was wel een ander leven geweest! Toen hadden we geen nekplooimeting laten doen. Deze zal ik nu wel laten doen. Alleen al om er op voorbereid te zijn
hallo dames, hier gaat alles goed alleeen veel plassen en erg moe. wij wachten nog even met vertellen tot we onze echo hebben gekregen. zo nu ga ik aan de schoonmaak en lekker naar de markt. fijne dag dames en geniet ervan groetjes
Hallo iedereen, ik ga ook waarschijnlijk ergens in juli bevallen van ons 4e spruitje, ik voel me heel goed, beetje moe en probeer echt te blijven sporten, ik zat eindelijk bijna weer op mn ideaalgewicht.. was ruim 20 kilo aangekomen van onze 3e, dat ik nu weer zwanger ben kwam ook echt als een totale verrassing(als zovelen ), we zijn dan ook werkelijk dolgelukkig.. iedereen proficiat en ik hoop dat we hier gezellig kunnen keuvelen groetjes!
@ alle nieuwe mama's in spe gefeliciteerd. Had me erop verheugd om lekker uit te slapen maar helaas, kwart over zeven was ik klaar wakker. Wel heel de nacht door kunnen slapen gelukkig. Vriendlief en ik zijn hier thuis flink aan het opruimen, moet ook eens gebeuren anders verzamel je zoveel rommel. @ kelly mooie lijst meid.
Jaaaaaaaaaa was lekker! Vanavond weer een keer, want het was heel veel, maar dan hoef ik dus niet te koken! Lekker gevoetbald?
Goedemorgen allemaal! Hier eindelijk een nachtje beter geslapen en toen mijn vriendje eruit ging om 07.30 ben ik nog lekker even blijven liggen (ben stiekem net pas op ). Kon het vanmorgen niet laten om nog weer eens een testje te doen (de laatste was tenslotte al meer dan 1,5wk geleden.....) en wauw, zo snel en duidelijk heb ik de streep nog nooit gezien ! Helemaal happy wordt ik ervan @Kelly: gave 'site' hoor, je bent er al druk mee geweest! Wil wel helpen, maar vraag me af of je veel aan me hebt haha @mama van Tessa: moeilijk is dat he, een van mijn beste vriendinnen is al 2 jaar bezig zonder mmm en hebben nu eindelijk besloten toch de mmm in te gaan, daar ziet ze heel erg tegenop. Weet dat ze heel blij voor me is, maar weet ook dat ze het er heel moeilijk mee heeft. En andere vrienden die we het de vorige keer vertelden bleken (niemand die het wist) ook al bij 2 jaar in de mmm te zitten. Gelukkig zijn zij inmiddels zwanger, dus hoeven we niet zo bang te zijn om het hen te vertellen. @ daantje27: welkom & gefeliciteerd! @ claire: beterschap meid! @ pooh: heb gestemt hoor! @ Marit: ook welkom & gefeliciteerd! @ all: en nu ga ik aankleden en wat doen, anders gebeurt er weer niks vandaag en moet toch echt eens alles goed onderhanden nemen! Tot later waarschijnlijk! Liefs Kaatje
Bedankt! Leuk is dat he als die strepen zo snel en dik komen! Geniet er maar lekker van! Ik ga ook wat eten nu
@ pooh was gister gaan kijken naar het voetbal. Ik heb besloten te stoppen. Weet dat er eigenlijk niets kan gebeuren maar heb er een naar gevoel bij. Heb me voor zondag ziek gemeld en volgende week ga ik het de trainer vertellen. Ook ik heb vanochtend weer een test gedaan. ook een dikke vette streep. Vrijdag komt Mvm dus kan ik bij haar nog eens testen. Heb er nu nog een liggen en die doen ik voordat we een echo hebben. Kan uren naar het woordje zwanger kijken
Hey lieve juli mamma's Vanmorgen ben ik gaan bloeden en heb erge buikpijn.. Volgens de dokter ben ik een miskraam aan t krijgen.. moet alleen nog ff afwachten of dat spontaan gebeurd of dat ik gecurreteerd moet worden Willen jullie mij van de lijst afhalen? Allemaal heel veel succes en geniet van je zwangerschap.. heel veel liefs een zeer verdrietige Brenda (Cruella)
Cruella wat een naar nieuws! Heel veel sterkte meid! Hier nog een juf We zijn al met 3 zo te lezen. Ik vind t ook lastig met namen, ken bij elke leuke naam ook wel weer een vervelend kind, hahaha. Bij onze eerste was Jill gelukkig nog nooit in een van mn klassen voorgekomen, dus werd t die. Las nog iemand die vroeg naar een naam met een x. Mijn broer heet ook Xavier, vind het zelf ook een mooie naam. Je kan ook denken aan Xavi of Xander of Xandra Ga nu de 2e verjaardag van onze dochter vieren. Om 14 uur begint het, word vast een leuk feestje waarbij ze weer vreselijk verwend zal worden ben ik bang. Ga ook ff op Sam stemmen! Laterz
Hoi allemaal, Ik wil mij graag aanmelden. Het is nog heel pril, vanochtend positief getest. Dus voorzichtig op de rose wolk. Hopelijk blijft alles goed gaan. We weten allemaal dat dat niet vanzelfsprekend is... Cruella, wat enorm balen... verschrikkelijk... heel veel sterkte. Groetjes, Jem
Bedankt! Leuk nog een juf! @ Jem welkom hier en super gefeliciteerd! @ Cruella neeeeeeeeee meid wat verschrikkelijk! Hele dikke knuffel en hopelijk zal het straks snel weer raak zijn! Sterkte!