Juli 2009 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Nena77, Oct 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik zat op het verkeerde forum ;) Maar gevonden! Ik ben momenteel 5 weekjes zwanger en 11 juli uitgerekend!
    Ik ben nog geen banner, omdat ik hiervoor twee mk's heb gehad, en nog even voorzichtig ben.

Liefs
    Joey

2. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey,

Ik wil best helpen, maar weet niet hoeveel vrijwilligers je al hebt?
    Ik ben in iedergeval 11 juli uitgerekend, 25 jaar, 1e kindje, tb en bv... met mannetje/vrouwtje bedoel je wanneer we het geslacht weten of wat we gokken?

Liefs

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Ken t inderdaad ;) Werk in de zorg met pubers met lvg en gedragsstoornissen... errug lastig namen...

4. Niet meer actief

Hier precies dezelfde situatie.. heb het haar inmiddels verteld en ze vond het heel erg leuk voor ons. Natuurlijk baalt ze maar ja, ik hoop dat ze zonder de mmm alsnog spontaan zwanger wordt.

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    kelly je zat toch eerst ook bij de december mama's toch?

Ja ik ga maandag de verloskundige bellen voor een afspraak ik ben zo nerveus haha

6. Niet meer actief

Pffff.... wat een verhaal zeg!
    Ben blij dat het allemaal positiever is afgelopen dan dat ze dachten!

7. Niet meer actief

Ahh nee toch meid.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit vreselijke verlies :cry:

8. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Jul 17, 2008
    615
    96
    28
    Tussen Arnhem & Nijmegen
    @ cruella: sterkte meis!

@ LadyJoey: gefelicteerd & welkom!

9. lieve cruella heel veel sterkte! ook voor hubbie...

10. Niet meer actief

Zo.. de reacties heb ik gehad geloof ik...
    Pooh.. ik had al gestemd, maar voor zover ik mij kan herinneren had ik al op jouw mannetje gestemd.

Hier heerlijk geslapen alleen wel veel wakker geworden om te plassen.

Hebben jullie trouwens ook enorme steken in de baarmoedermond als jullie klaarkomen zeg maar :oops:
    Het was echt pijnlijk en denk dat ik dat voorlopig maar niet meer doe :oops: .

En ik vind het heel vreemd dat ik nu al overduidelijke groeipijnen heb in mijn baarmoeder.
    Een heeeeel erg trekkerig gevoel. Niet altijd maar wel al heel veel.
    Is dat normaal?
    Is dat niet veeeeeel te vroeg.
    Ook heb ik echt al onwijze bandenpijn met onverwachte bewegingen.
    Als ik dan sta dan vouw ik echt dubbel van de pijn!
    Echt in de liezen, en na 20 a 30 seconden trekt het weer langzaam weg.

Vandaag gelukkig wat minder misselijk, maar wel erg moe.
    Ga daarom straks lekker slapen.

Hoe is het met jullie?

Oh ja, alle nieuwe dames WELKOM!

11. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    ik heb van een collega 2 magaziens gekregen en 2 hele kleine pamertjes. zij is zwanger en werkt op de zelfde groep als ik. ik kon me mond niet dicht houden tegen haar, ze wist dat ik bezig was. wel heel ijn dat ik het er met iemand over kan hebben.
    maar ja wat nu mijn schoonmoeder help ons elke week in het huishouden. we studeren allebei nog en werken 40 uur. dus dat is wel heel handig. maar ja het geheimhouden wordt lastig.
    gelukkig maar 2 weekjes en dan gaan we het ze vertellen. ben nu al benieuwd naar de reactie van mijn ouders.

12. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    hoi kelly
    de site ziet er mooi uit. erg overzichtelijk en duidelijk.
    gelijk bj mijn favorieten neergezet, anders ga ik het toch allemaal weer vergeten :p
    als je hulp nodig hebt, wil ik ook best wel helpen. ken de site niet maar dat is zo geleerd.

liefs gyino

13. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    ja inderdaad, en dan vooral de kids die wat meer uuuh aandacht vragen wil je liever niet hebben als nama voor je eigen kind.
    maar zo heb ik ook een paar namen vanuit me eigen schooltijd dat ik liever niet gebruik. gewoon omdat het van die pestkoppen waren ondanks de mooie namen.

ik werk trouwens op een mytylschool dat is een shool voor lichaamelijk en meervoudig gehandicapte kinderen. in de klas benik de assistent. dus ben verandwoordelijk voor de verzorgende taken, het zorgplan en allerlei ondersteunde taken ind e klas. helpen bij wat lesjes en zo.

14. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    @ Gyino ik geef les in dierverzorging in het MBO ;) Lijkt me zwaar werk dat je hebt! Ik vind het ook zo knap hoeveel geduld jullie moeten hebben! ;)

@ Tinkerbell die bandenpijn is heel normaal hoor! Pijnlijk he! :( Bedankt voor het stemmen in ieder geval! ;) Ik ga dadelijk ook een dutje doen. Sam ligt net te slapen. Is toch anders hoor als je al een kleintje hebt rondlopen ;)

Maar voordat ik ga slapen eerst even en kopje thee drinken! :D

15. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    net snel alles gepoets het huis was echt een zooi nu nog ff de cavia's verzogren en dan heb ik alles gedaan.....pff ik ben zo nerveus he ik wil heel graag weten hoelang ik ben ik ben zo benieuwd

16. gyino

gyino Fanatiek lid

Jul 3, 2008
    1,775
    0
    0
    almere
    cruella wat een naar bericht. heel veel sterkte ook voor je manlief.

ik heb zelf het idee dat ik de hele dag door kan slapen. 's nachts slaap ik goed en lang. maar zoals gisteren ben ik na het eten in slaap gevallen en om 21:00 besloot ik maar om in bed te kruipen. gelijkw eer me ogen dicht tot 7:00 's ochtends.
    heb af en toe last an een ongi steek. ben dan zo bang als ik naar het toilet ga dat k bloed vind.
    veder niet echt misselijk teminsten hoeft niet te doen aan wcknuffelen.
    heb wel last van dat mijn hoofd dingen omdraaied en anders doet dan ik wil.
    heb last van erge dislextie, volgens mij moet er ergens een y tussen :p, maar merk nu dat ik me echt op concentreren op wat ik schrijf. en ook lezen gata me niet echt makkelijk af. ben benieuwd hoe dat zich veder ontwikkeld. hopelijk valt het mee.

alle nieuwe mama's wees welkom en geniet van elke dag.

liefs gyino

17. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

Sep 18, 2008
    2,032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hey hey....

Net eventjes al het onkruid tussen de stenen uitgekrabt... goed opgepast dat ik er zelf niet mee in aanraking kwam hoor ;)

Mamabeer, je woont vlak bij mij ;) leuk hoor!

Zo een vriendin ff op visite, dus dan ff offline ;)
    Liefs

18. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Gaat het weer? KNUF! Ik sta zelf ook bij het rijtje miskramen. :cry:

Ik vind de nieuwe lijst die je gemaakt hebt echt supermooi! Complimenten en als ik ergens mee kan helpen, let me know.

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

Feb 1, 2008
    4,877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Moeilijk is dat he. Mijn beste vriendin heeft nu al 2x een miskraam gehad. Toen zij voor de 2e keer zwanger was, moest ze ook heel erg huilen toen ze het vertelde. Ik denk dat ik ook weer ga huilen als ik het haar vertel. Je gunt het de ander gewoon ook zo he. Maar ik denk dat je vriendin heel blij zal zijn dat jij deze vreugde met haar wil delen.

20. Niet meer actief

GEFELICITEERD iedereen !
    Ik hoop jullie te mogen volgen over enkele dagen als ik een dikke + test heb :p

Mag ik eens iets vragen aan jullie als jullie inwendig voelen zit je baarmoedermond erg hoog?

Thx!

Share This Page