Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Cruella, wat verschrikkelijk. Ik wens jouw en je man heel veel sterkte!

Mamabeer, wat vind je van de naam Xanne?

Nadinneke, mijn bmmond ligt wat hoog en schuin nu. En voelt heel zacht. :oops: Hopelijk zien we je hier ggauw terug. Wanneer kan je een testje wagen?

Nieuwe mama's, welkom hier!

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Het virus is echt goed toegeslagen hier. Ben al de hele dag kotsmisselijk en hang regelmatig boven de wc. Niks aan, vooral niet op mn werk. Probeer het dan maar eens geheim te houden. :rolleyes: :D

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik kwam net een mooi gedichtje tegen en wilde het even met jullie delen;

Er is een lachje op mijn mond,
    ik neurie als ik fiets.
    Er is een klein geheim in mij,
    de wereld weet van niets.
    Een piep, piepklein geheim,
    een lieve speldenprik.
    De wereld weet van niks,
    alleen jij en ik.

het komt uit een boekje dat "een kusje op je neusje" heet.
    het zijn allemaal gedichtjes die met de loop van de zwangerschap te maken hebben en tot een paar weken na de geboorte.
    voor degene die het leuk vinden hier het isbn: 90-443-0856-4

ga nu echt me was doen.
    liefs gyino

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ cruella.... jeeetje wat vreselijk :( heel veel sterkte met dit verlies

5. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik mag me ook aansluiten bij jullie :D .
    Ik ben namelijk 2 juli 2009 uitgerekend.
    Dit is voor ons, ons eerste kindje.
    Het is allemaal nog wel onwerkelijk.
    Ik heb namelijk ook helemaal nergens geen last van.
    Behalve van gevoelige borsten.

Xx Ani

6. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Ola meiden!

@Cruella; Nee meis, wat erg voor jullie :( Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven.. Sterkte en een knuffel!

@Alle nieuwe mama's; Welkom! :)

@Gyino; Ohhh, wat een prachtig gedichtje! :) Zo voel ik me echt, vooral op mijn werk! Soms betrap ik mezelf erop dat ik aan het glunderen ben :D

Hier alles goed! Angst blijft nog steeds een beetje, maar volgens mij is dat niet meer dan normaal! Als ik die echo heb gehad, kan ik waarschijnlijk ECHT gaan genieten! HEERLIJK! :)

Fijn weekend meiden! :)

7. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    @Kelly; Mijn complimenten voor de prachtige lijst zeg! :) Leuk! :D

8. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    hoi allemaal

ook ik ben in juli uitgerekend en ook echt op de val reep namelijk 1 juli!
    van onze eerste! vind het allemaal nog wel heel erg spannend en aangezien ik eind augustus een miskraam heb gehad is het allemaal nog net iets spannender! maar a.s. woensdag mag ik het hartje komen luisteren(als hij iniedergeval al te horen is) erg spannend!

xx

9. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    @ Cruella: jeetje meid, wat vreselijk! heel veel sterkte en een dikke knuffel :cry:

10. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Alle nieuwe zwangeren: welkome en gefeli :D

@sucre: ja erg he? Ik weet ook dat ze blij voor me zal zijn hoor, maar al haar vriendinnen zijn nu zwanger en/of hebben net een kleine en dat is erg confronterend voor haar. En inderdaad, ik gun het haar ook zo!

@ Gyino: mooi gedicht!

11. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Hebben jullie het trouwens ook zo erg dat jullie dromen?

Vannacht echt een rot droom/ nachtmerrie gehad.
    Ik woonde in een flat, waar ze aan het verbouwen waren. 's morgens heel vroeg begonnen ze met slopen. Ik werd echt heel boos omdat mijn dochter lag te slapen en ik loop naar buiten om daar wat van te zeggen. Ik sta buiten voor de flat en zie dat de werklui de vroegen aan het uitschrapen zijn. Net op het moment dat ik vraag of dat het wel goed gaat omdat het gebouw begint te schudden en roep dat mijn dochter nog binnen is stort het gebouw in.

Je snapt natuurlijk wel dat ik helemaal in paniek en :cry: wakker werd.

Het frapante is, lees ik vanmorgen op teletekst dat er in haiti een schoolgebouw met kinderen is ingestort door werkzaamheden :confused: Wel heel toevallig of niet! vreselijk toch! Bah!

12. Niet meer actief

Hey mama van Tessa.

Ik heb ook heel erg dat dromen!
    Maar meer over dat ik hoog zwanger ben en mijn vriend mij verlaat :confused:
    En dat terwijl mijn mannetje echt alles voor mij is en ik ook voor hem.

Heel vreemd...

Denk gewoon dat je angsten een eigen leven gaan leiden nu je zwanger bent.
    Je zal je ook wel onbewust extra angstig voelen met de verantwoordelijkheid van een kleine straks.

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Klopt ja, ik klets nog steeds wel eens mee maar niet meer zo heel veel.
    Jij zat daar eerst ook bij he?

14. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Kan wel kloppen dan, want mijn grootste angst is inderdaad dat mijn dochter Tessa wat overkomt en misschien ben ik inderdaad wel bezig in mijn hoofd dat er extra angst bijkomt nu er nog een ukkie op komst is.
    Ik heb ook wel eens gedroomd dat mijn vriend er vandoor ging :(
    Blijft raar dat dromen, kan zo echt lijken, bah!
    Lang leve de hormonen :D

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Cruella, heel veel sterkte!
    @Gyino, wat een lief gedichtje! Ik had het toen ik in de rij stond bij de supermarkt een dag nadat ik positief had getest. Ik dacht, niemand hier om me heen weet het of ziet het, maar ik ben zwanger :D !

Ik ben ook wel moe, ga wat eerder naar bed en mijn maag is ook nog aardig van slag.

16. Niet meer actief

Ja ze lijken inderdaad net echt he!

En weet je wat bij mij het vreemde was?
    Ik reageerde heeel relaxed en ontspannen..
    Dacht we gaan dit rustig oplossen want ik mag niet stressen, dat is slecht voor de baby :p

Trouwens, hebben jullie het wel eens gehad dat je acute krampen hebt ineens?
    Ik had het net, dus ik helemaal krom lopen van de pijn naar de wc..
    Dacht echt, nu is het mis.
    De krampen waren alleen in de onderbuik zeg maar.
    Nou zeg, komt de ontlasting er gewoon als water uit :confused:

Een vriendin van mij zegt dat het door het hcg hormoon komt.
    Ik weet alleen dat mijn darmen heel heftig reageren (met opblasen en soms wat pijntjes) als ik melk drink.
    En ik hier toch lekker een paar slokjes van een beker warme melk gedronken heb, kan het daar misschien van komen?

Pff.. sorry trouwens voor de vieze praatjes :oops:

17. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    @cruella heel veel sterkte meid.echt rot voor je.neem wel de tijd voor jezelf het is niet niks je kindje te verliezen.

@tinkerbel die steken heb ik ook bij al mijn zwangerschappen gehad.voor mij zijn die steken de eerste waarschuwingen vann zwanger zijn.

@gyino wat een lief gedichtje

alle nieuwe mama's van harte met jullie zwangerschap.

zal eerst wat over mezelf vertellen hier. ik woon in gelderland, ben getrouwd en heb 2 lieve mannetjes.1 van 4 en 1 van 9 maanden.verder ben ik oppasmoeder dus ben lekker thuis bij de kinderen.
    24 november krijg ik mijn eerste termijnecho met 8 weken ivm eerdere mk. kan niet wachten tot we een kloppend hartje mogen zien.volgens mijn berekening ben ik 3 juli uitgerekend maar dat zal de echo uiteindelijk wel vertellen.

ik hoop kelly te kunnen helpen met de lijst.bij de jauari 2008 mama's gaven we de dingen voor de lijst door met een kleurtje.is dat voor hier ook een idee? valt het wat meer op.

hoop nog lang hier mee te kletsen.

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hallo dames,
    Ik heb van een aantal meiden reactie gekregen dat zeme graag wilde helpen met de lijst bij te houden.
    Dat vind ik zo lief dat ik die meiden vanavond een pbtje heb gestuurd met de uitleg van de site.
    Ik hoop dat ze het snappen ;)

Dit zijn de meiden die mij wilde gaan helpen met de site:
    Gynio
    Sucre
    Lady Joey
    Kaatje80
    Woezeltje

Als deze meiden snappen hoe de site werkt dan kunnen jullie ook bij hun je informatie kwijt.
    het liefst jullie info per pb sturen naar 1 van de meiden zodat die het kan doorsturen of kan verwerken.
    staat de info in het forum is er de kans dat de info verloren gaat doordat erover heen gebabbelt / gelezen wordt en een mailtje kun je mooi verwijderen als je er klaar mee bent.

Oja zou iedereen zo vriendelijk willen zijn om de lijst eens te bekijken en kijken of er geen fouten instaan en of je er bijstaat.

Dan hier nog een keer onze lijst

http://www.everyoneweb.com/julimamas

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Mooie lijst dames! Complimenten!

20. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @Kelly

Ik zit er nu weer bij ik heb eerst 6mnd ofzo niks meer gedaan omdat ik het super druk had met de 2 kids maar nu dat Ryan en lex samen kunnen spelen kan ik soms snel achter de pc wippen. Zal je hier straks ook zien dan ben ik er een hele tijd en dan weer niet.

Ik wil je ook wel helpen aan de site maar wat moet er gebeuren enzo.

~@Cruella
    :cry: Ik vind het echt heel erg voor je :(

@ iedereen
    Misschien heel vies enzo maar wie heeft hier nog meer zo'n last van witvloed? Ik verzuip er bijna in :confused: iedereen keer voel ik iets natigs en dan ben ik weer bang dat er wat anders in me broek zit maar het is echt alleen witvloed en geen kleine beetjes echt vies....wie heeft hier nog meer zo'n last van?

Deel Deze Pagina