Ja vies he ik heb er ook veel last van...soms denk ik dat ik opeens gigantisch begin met vloeien maar dan ik het weer zo'n kwak witvloed
Hier ook! Vond dat ook bij mn eerste t smerigeste en vervelendste van t zwanger zijn. Bah! Hele plakkaten in je slip! Hhaha
Nee, dat valt nog wel mee bij mij gelukkig. Ik heb maar van heel weinig dingen last, waardoor ik weet dat ik zwanger ben... Wat ik wel heb... en dit is echt megasmerig... last van winderigheid zeg maar... niet normaal! En ik eet gezond, stoelgang gaat moeizaam, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt... Durf de deur bijna niet uit...
daar heb ik bij ze allebei last van gehad en dat kon je meters ver nog ruiken hahaha mijn man vond het op mannen scheten lijken zei die haha
Ja, inderdaad... ze meuren zo dat ik het bijna besterf... en als ik ze in kon houden deed ik dat... maar het gaat als vanzelf... echt heeeeel genant!
Vanavond hebben we het aan mijn moeder verteld: ze was zóóóóó ontzettend blij Ze werkt in het ziekenhuis op de verloskamers en kreeg dus gelijk een hele stapel met literatuur mee van een simposeum over borstvoeding! Hartstikke leuk, ga dus lekker vroeg op bed en lekker lezen Hhhmm, dat vroeg valt ook wel een beetje mee zie ik
ja hoor pb al je gegevens maar naar mij, dan zet ik het er ff op je naam je leeftijd hoeveelste kindje fles of bosrt ziekenhuis of thuis
Dames ik wens het jullie voor vanavond....voor de slechte slapers ik hoop dat jullie goed slapen. Ik hoop niet dat ik vanacht weer zo raar ga dromen (mijn dromen gaan telkens over sex, erg he ) Gewoon normaal dromen en lekker uitslapen, zolang Bjorn me dat gunt. Tot morgen ladys
Goeiemorgen! Hier ook veel dromen...vooral enge dromen... Nu even sam de fles geven en daarna weer terug mijn bedje in
Goedemorgen dames, @Kellly, ik vind de lijst heel mooi geworden, mijn complimenten! Ik dacht dat ik de agenda met afspraken en echo's niet kon vinden maar dat zou aan mij gelegen hebben, want internet stond vast @mamabeer, ik heb echt nauwelijks last van witverlies. Sinds kort een klein beetje maar daarvoor echt helemaal niks. Geloof als ik jullie verhalen zo hoor, dat ik daar blij mee moet zijn... @Pooh, slaap lekker straks dan @LadyJoey, leuk dat je moeder zo goed reageerde. Echt altijd geweldig vind ik dat als iemand het weer verteld. Trouwens, dat winderigheid heb ik ook hoor.. Alleen bij mij gaat de stoelgang wel heel goed, soms zelfs te goed Hebben jullie trouwens ook pijn aan je buik.. Heb een heel naar gevoel achter het schaambotje, en mijn darmen zijn ook heel gevoelig sinds gisteravond.. maar misschien komt dat nog van de acute krampen van mijn darmen gisteren..
@cruella heel veel sterkte! Wat naar toch om die slechte berichten te moeten lezen...ben ook steeds bang dat het mij ook weer gebeurd...maar daar zal ik zeker de enigste niet in zijn...ben de dagen al aan het aftellen tot de eerste echo! morgen mvm al, is dat niet al snel bij net 5 weken eigenlijk? vorige keer kwamen ze met 6 weken...
Ik weet het niet Martine, Heb zelf besloten om niet mee te doen aan MvM.. Misschien ego, maar ik voel mij daar echt niet niet lekker bij.
Heb toch weer lekker kunnen slapen tot 9.30! Vanmiddag bij vrienden op bezoek. Zij zijn op dit moment nog de enige die het weten! Mijn vriendin is zelf 30 weken zwanger! Gezellig!
Zeker gezellig Pooh! Heerlijk om ervaringen te kunnen uitwisselen! Is iedereen aan het uitslapen ofzo?
Ik doe ook al mee sinds donderdag.... maar goed, dit weekend getroffen door buikgriep dus ik laat mooi die groene potten ff staan! (vnadaag overigens 6 wkn moet nog steeds een banner maken )
goeiemiddag, t is hier zo rustig mn oorpijn probleem is opgelost gelukkig. Heel lang verhaal, maar heb een driedubbele wortelkanaal behandeling gehad bij de noodtandarts en voel me weer helemaal toppie. heb alle 4 de verstandskiezen al, maar mn tanden staan zo dicht opeen dat je het niet zo ziet als er iets niet goed is ertussen. de tandarts was heel aardig een heeft met alles rekekening gehouden met de zwangerschap. Ben echt blij dat het opgelost is heeb heerlijk bijgeslapen vandaag de 5 weken gehaalt nog 1 week en dan de echo. Voel het nu wel een beetje gaan rekken in mn liezen en mn voorgevel groeit ook als kool en heel gevoelig. Over MvM, hoe geef je je op en kan je wel deelnemen als je medicatie gebruikt? heb er totaal geen ervaring mee hoe is het verder met iedereen?
Als je bepaalde medicatie gebruikt of vroeger ooit dingen hebt gehad dan kan je niet meedoen. Als het goed is kan je alles vinden op moedersvoormoeders.nl Heerlijk he die mijlpaal van elke keer een week verder. Ik vind het echt ongelovelijk hoe snel het gaat. Ik ben dinsdag al weer 6 weken!
ik zal daar even gaan checken bij MvM ja nu worden het de spannendste 2 weken voor mij, in deze weken ging het bij ons finaal mis de vorige zs. Ik probeer positief te blijven maar soms vind ik dat wel moeilijk. Ben benieuwt naar de echo, de bevestiging dat het geen bbz en hoeveel het erzijn, omdat het de vorige keer een drieling was. Hoop nu gewoon 1, klinkt raar meer zijn welkom... maar meerlingen nemen toch meer risicos met zich mee.