Hallo dames, Hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie jezelf? Gisteren hebben we het grote nieuws tegen mijn ouders en zus verteld. We hadden een cadeautasje met een knuffel, een babysokje en een kaart met een foto van mijn zwangerschapstest gemaakt. Nou, de tranen vlogen over alle wangen. Prachtig! We hebben het afgelopen woensdag tegen mijn schoonouders gezegd, in het ziekenhuis. Mijn schoonvader heeft lymfeklierkanker en het gaat ineens slecht met hem. Vandaar ook onze keus om het nu toch tegen onze ouders te zeggen. Misschien geeft het mijn schoonvader nu net de "boost" om door te zetten. 4 december heb ik mijn eerste afspraak bij de verloskundige en dan wordt er ook gelijk een echo gemaakt. Ben dan 9 weken en 1 dag. Ik kan niet wachten, vind het zooo spannend. Kelly, Gynio, Sucre, Lady Joey, Kaatje80 of Woezeltje, zou een van jullie dit in de agenda op de site willen zetten? Bedankt! Groetjes, Wendy
Ja idd ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb zelf een dubbele eispron gehad zeer waarschijnlijk. Toch hoop ik stiekem dat het er 1 is. Vooral om de risico's dat een meerling met zich mee brengt. Maar ja als het er 2 zijn is het natuurlijk ook een groot wonder dat meer dan welkom is hoor! Zou het heel bijzonder vinden. Ik ga even filmpje kijken Liefs
Wat een geweldige reactie! Fijn dat ze zo blij waren! Jeetje wat erg hoop idd dat het goeie nieuws hem heel veel energie geeft om door te vechten!
gm all, @ kelly mooie lijst hoor! @ wendy wat naar zeg. Nu idd hopen dat ie de kracht heeft om te vechten. Gister was mijn vader hier en kon me zo moeilijk inhouden. Hoop dat ik mn mond kan houden tot de 24e! hier komt Mvm a.s. vrijdag. Hoop ook op een knallende test bij haar!
ow ja hier nog iemand met last van winderigheid Kan helaas niet naar de wc dus mn buik is erg opgeblazen :s
Goedemiddag meiden Ik mag me eindelijk bij jullie voegen Kan er iemand me op de lijst voegen? ik weet niet welke gegevens jullie nodig hebben zuurtje-27jaar-zwanger van 4de (waarvan 1 vlindertje)- uitgerekend op 18 juli- ik wil graag weer thuis bevallen - bv
Hey Sabbe ik had toch gezegd ik kom eraan wel toevallig hé, 3 maartmama's die nu ook julimama's zijn?
Hallo Allemaal, Allereerst wil ik graag iedereen hier feliciteren met jullie zwangerschap. Ik zal me even voorstellen: Ik ben Sandra, 25 jaar en zwanger van de 2de. Ik denk dat ik rond 12 juli ben uitgerekend maar aangezien mijn zeer onregelmatige cyclus.... IK heb nog geen afspraak gemaakt bij de VK. Ik zal van de week eens ff bellen. Gr. Sandra
welkom sandra en zuurtje vraagje.... hebben jullie ook last van steken in de liezen wat beetje uitstraalt na de bovenbenen? loop me een beetje druk over te maken
@Sandra welkom! Mijn maag is nog steeds van slag, maar de afgelopen dagen heb ik buikgriep gehad, dus voelde me echt waardeloos. Vannacht ook eng gedroomd, dat er een inbreker ofzo was waar ik me voor moest verstoppen en ik wou 112 bellen, maar de telefoon ging maar niet over. Vervolgens werd ik bang wakker, moest plassen, maar durfde niet naar de w.c. door die droom. Ik denk dat ik wel aan moeders voor moeders mee ga doen, maar dan moet ik eerst weer opgeknapt zijn. En ik heb ook geen zin om dat 10 weken lang ofzo te doen, dus meld me wel vanaf week 8 ofzo aan, heb ik vorige zwangerschap ook gedaan.
Goedemiddag, welkom Sandra en Zuurtje. Voel me nog steeds toppie, alleen slaap ik wat minder en ik heb sinds een paar dagen oprispend maagzuur....och ja, is te overzien he?!
Hallo meiden, ik durf het eigenlijk nog niet zo goed te geloven ik denk dat er nog heel veel testjes zullen worden gedaan
@claire85 heb daar ook ongelooflijk veel last van en een rugpijn om gek van te worden? heb jij ook rugpijn?
nog geen rugpijn... merk wel dat ik meer steken rechts dan links voel. Probeer gewoon lekker rustig aan te doen en langleven de hoekbank met de beentjes omhoog.
@kelly leuk diie hyves die je hebt gemaakt voor juli mama's ik wacht alleen nog even met lid worden aangzien nog lang niet iedereen weet dat ik zwanger ben!