Pagina 100 : Bijna? Wat wordt er een hoop gekletst! En die lijst is helemaal super, petje af! Welkom alle nieuwe zwangeren! @Pooh69, leuk docent dierverzorging! ik ben druk op zoek naar zo'n baan maar is nu even allemaal anders ... ben net met stoasdeeltijd begonnen en hoop dat het straks allemaal te combineren is. Verder blijf ik misselijk, hoef gelukkig niet over te geven! En die steken he, niezen bijvoorbeeld... Even een hele andere vraag: hebben jullie ook moeite met vrijen? Eerst durfden we niet en nu, tja.. Ga zo weer lekker koken, goed eten! Groetjes!
Hoi meiden, heb de hele dag gewerkt en voel me al weer de hele dag misselijk. Heb vanochtend in bed wel crackers genomen. Dat hielp even.. Ik heb ook al 2 nachten voor geen meter geslapen. Werkt ook niet echt mee helaas. Maar verder klaag ik niet, want ik ben en blijf gewoon zwanger deze keer. Gewoon tot in juli. Maar het blijft onwerkelijkk hoor.. Ik heb ook enorm last van windjes. Claire, ben blij dat je je weer wat beter voelt. Nieuwe zwangeren, welkom hier!
wat zijn jullie rustig dames, lekker van de zondag aan het genieten? ga ik nou ook maar eens doen. Groetjes
Wij hebben vandaag ook nog ff rustdag. Morgen met Lex naar de logopedie en naar de huisarts voor de verwijskaart van de kinderarts. Lex heeft problemen met eten al vanaf zijn eerste jaar
Hoi meiden, Lekker van de zondag aan het genieten? Aangezien ik zwanger ben van eerste, ben ik wel benieuwd wanneer jullie het gaan vertellen aan je ouders etc? Gelukkig kan ik (nog) niet met jullie meepraten over misselijkheid . Maar wel over die steken in je liezen wat doortrekt naar je benen. Hier heb ik ook last van als je menstueer, dus was hier in het begin wel onzeker over. Dacht dat ik een MK zou krijgen. Maar tot nu toe zit alles nog op zijn plek ! Groetjes Ani
wij hebben het 5 dagen na de test vertelt... mn vader werkt in het ziekenhuis en dan zal je juist zien dat je hm tegenkomt + ik meld het ook op mn werk bij de clienten (thuiszorg) Niet dat ze raar staan te kijken als ik hun toilet sochtends knuffel van de week al 2x voorgekomen. Ik vertel het mn opa na de echo wil dat op een speciale manier doen. Hij is een heel belangrijk persoon voor mij. Mn schoonouders reageerde heel blij voor hun is het eerste kleinkind. Mijn familie was kwaad dat ik het niet direct na de test heb vertelt maar ja t is mijn lichaam en onze uk heb ik ze gezegd (is nogal een lang verhaal, nare situatie waar ik mn handen vanaf heb getrokken)
Hallo dames, Waren jullie de hele dag rustig, is er net toch nog heel wat vanaf gekletst. Ik heb het iedereen verteld de dag na de test. Was niet de bedoeling hoor. Maar de ochtend na de test kwam mijn schoonvader mijn vriend ophalen. En hij wist nog van niks. Verteld hij ineens aan mijn vriend dat ik zwanger ben van een tweeling Tja, toen heeft mijn vriend maar bevestigd dat ik inderdaad zwanger ben. Of het er ook echt 2 zijn weten we niet, wel heb ik waarschijnlijk een dubbele eisprong gehad. De zelfde middag het zoontje van mijn vriend verteld (hij is 8) en savonds mijn familie opgebeld. Mijn vader heb ik het in een brief verteld en hiermee ook gelijk het contact verbroken. Over misselijkheid kan ik helaas mee praten. Ik had het al binnen een week na de eisprong. En ik weet echt zeker wanneer ik die gehad heb! Overgeven... pff ik wou dat ik het kon. Mijn lichaam doet er echt alles aan om dat te voorkomen. Met als resultaat.... de hele dag kotsmisselijk! Drinken van water en ranja helpt bij mij veel en ijsblokjes in mijn mond doen, dat geeft echt heel veel verlichting! Bij mij is de misselijkheid ook veel erger als ik het warm heb of er veel warmte om mij heen is. Hebben jullie het trouwens ook zo ENORM warm? Ik had het de 4e week zooooo koud, maar is nu sinds een dikke week omgeslagen en sindsdien heb ik het alleen maar heeeeeeel erg warm! Echt niet normaal! En ook niet leuk meer.. Hierdoor wordt ik dus veel misselijk. Ook heb ik continu het gevoel dat ik koorts heb.. Mijn hoofd voelt hetzelfde als dat ik koorts heb.. alsof ik helemaal gloei zeg maar. Maar toch heb ik nog geen koorts gehad. Heeel vreemd, maar zal er denk ik bij horen?
Wat grappig ik heb het juist erg koud! Zit hier in huis als een gek te stoken. Maar komt misschien ook wel dat ik s'avonds erg moe ben. Hebben jullie dat ook? groetjes
ik had het in het begin ook zo vreselijk koud! En ik dacht ook dat dat erbij hoorde.. Maak me dus best wel zorgen waarom ik het nu ineens zo VERSCHIKKELIJK WARM heb.. Echt heeeeeeeel warm..
Zal wel door alle hormonen komen..... Niet elk lichaam reageerd hetzelfde op een zwangerschap. Zou me er niet zo'n zorgen om maken Tinkerbell21
Pff... ik ga het maar proberen dan. Het is in ieder geval heel erg vervelend.. Voel me echt koortsachtig.. maar mijn temperatuur geeft echt aan dat ik geen koorts heb
*INBRAAK VAN EEN FEBRUARI 2008 MAMMA @Kelly: zie dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd meid! Hopelijk is alles goed met je. Geniet ervan meid. Liefs Vaam
hmmm misschien moet ik het wel helemaal niet schrijven, maar overgeven hielp bij mij niets tegen de misselijkheid... ondanks overgeven bleef ik de hele dag misselijk bij de eerste.... nu laatste 2 dagen 3 keer overgeven (het went alweer... ).. maar ik hoop toch echt dat dat komt van een buikgriep en niet van de zwangerschap.
Ik heb het mijn ouders vrijwel meteen verteld. Op het werk moet ik het meteen vertellen ivm röntgenstraling. Voor de rest hoop ik het nog ff voor me te kunnen houden. Wel moeilijk soms hoor! Ik heb het ook echt vreselijk koud! Vooral 's avonds. Had ik bij de eerste ook! Fijne avond nog iedereen!
Wij hebben het nog niet aan familie en vrienden verteld. Ik heb het vooral koud als ik 's avonds ga slapen, dan lig ik echt te woelen in bed onder een extra deken en met sokken aan. Halverwege de nacht heb ik het weer warm, doe ik die sokken uit en gooi ik die extra deken er vanaf. Had van de week ook buikgriep, flink overgegeven. Nu nog steeds misselijks met vlagen.
ha meiden... alle nieuwe meiden gefeliciteerd! geniet er van! (alle andere meiden natuurlijk ook...) nou, ook hier heel de dag door misselijk, moet ook niet spugen maar het scheelt niet veel... kan ook bijna niet eten... krijg niks naar binnen en bij alleen al de gedachten word de misselijkheid al erger... meer meiden die bijna niet kunnen eten?... hebben mensen tips?... verder droom ik vreemd... vannacht dat de baby er al was en dat ik borstvoeding aan het geven was, maar de baby had hele grote tanden! vroeg aan mijn moeder of alle baby's dat hadden en toen zei ze heel nuchter van wel! mijn vriend droomde gister dat we met de baby op stap waren en de baby geen luier om had en heel de tijd ging poepen... hij had het er heel druk mee om alles op te vangen!... erg leuk!...
Pff ben dus niet de enige die het nog niet verteld heeft.... Persoonlijk vind ik het te vroeg om kort na de test het te vertellen aan mijn ouders en verder familie. Ik wil eerste zeker weten of alles goed is. Zelf zat ik te denken om het pas te vertellen als we de eerste echo hebben gehad met 11 weken. Of ben ik nou heel uitzondelijk?!