Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik heb het meteen na het testen verteld aan mijn moeder. Dat komt omdat ik eigenlijk een hysteroscopie zou krijgen, omdat mijn cyclus niet op gang kwam na de curretage, maar die hoefde dus opeens niet meer door te gaan.

Bovendien heeft de steun van familie en vrienden me heel erg goed gedaan rondom de curretage. Ik ben erg blij dat we het onze dierbaren al op tijd hebben verteld.

Mijn schoonouders vertellen we het wel als we een kloppend hartje hebben gezien, hopelijk morgen over een week.

Ik heb het ook continu koud. Mijn man heeft zostraks heerlijk een dekbed van boven gehaald, dus heb het eindelijk warm in huis. Mijn voeten zijn ook steeds ijklompen. Brrrr...

2. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik heb het 's avonds ook echt koud, dus lekker kruikje mee naar bed...die ik er halverwege de nacht ook uit mieter ;)

Wij hebben het al wel aan mijn moeder verteld, mijn beste vriend & partner en zwager & schoonzus. Vorige maand ging het bij mij verkeerd en toen hebben zij ontzettend voor ons klaar gestaan. We hebben het vorige week verteld en iedereen was echt super blij. De rest van de vrienden, familie en schoonfamilie moet nog wel even wachten tot de echo ;)

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Zooooooooo leuk! Hier nogmaals gefeliciteerd! Geniet maar lekker! :D

Verder nu Peter r de vries kijken. Zijn net thuis uit helmond.

Als iemand nog zin heeft om te stemmen bij baby van de maand? Ik kan jullie hulp nog steeds goed gebruiken! (sorry voor mijn gezeur :oops: )

Knuffel voor iedereen en ik ga morgen proberen terug te lezen! ;)

XXXXXXXXXX

4. Uk2008

Uk2008 Lid

6 sep 2008
    32
    0
    0
    Wij hebben het ook nog niet verteld hoor! Het blijft nog lekker een geheimpje tussen mijn mannetje en ik! En dat is eigenlijk wel heel erg leuk. Vandaag bij beide ouders geweest en steeds moeten we er aan denken en dan kijken we elkaar aan+een glimlach. Het is net als eerste verliefdheid! :) wij hebben besloten om het met 10 weken te vertellen. Dus dat duurt nog 5 weken...

Verder nog steeds nergens last van hier. Misschien een beetje gespannen borsten, maar niet dat ik er erge last van heb ofzo...

5. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    :)
    Hihi ik had ook zulke vage dromen bij me dochtertje , 1e zwangerschap ik ben benieuwd of ik ze dit keer ook weer zal krijgen

6. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0

ZZZoooo liefff, hopla daar gaan de waterlanders weer, ik vind het zo lief dat je nog aan me hebt gedacht.
    ***KNUFF***

Dank je wel doet me echt goed.

7. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Vannacht weer slecht geslapen en veel gedroomd. Nu dadelijk les geven en morgen weer lekker vrij!

Fijne dag allemaal

XXX

8. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Idem Pooh... haha, grappig, veel mensen hebben vanacht een slechte nacht gehad ;)
    Werk ze!

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Hoi meisjes, ik kom me bij jullie melden, zal zo proberen de lijst te vinden.

We hebben al 1 dochtertje van bijna 2.
    Vorige maand mk na en cyclus van 87 dgn.
    En nu dus in 2e ronde (of 1e ronde na mk) weer zwanger...
    pril, maar zwanger.

Wij vertellen het meteen, in ieder geval aan mijn ouders en zusje en zwager, rest wachten we langer mee.
    Ook hier hebben we altijd veel steun van hun, dus daarom vertellen we het al snel.

Waarschijnlijk ook snel aan chef op werk..... sinds 3dgn al kotst misselijk, niet alleen 's ochtends, gewoon zowat de hele dag.
    Dan is het handig dat chef weet wat ik zoveel op plee doe.

denk dus zelf: 20 juli 2009, beeb 2

10. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Goedemorgen mama's!

Wil jullie een fijne dag wensen vandaag! :)

Dikke kus

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    **INBRAAK FEBRUARIMAMMA**

Kleine moeite meis! Vind het gewoon super als er dan weer goed nieuws is. Heb het de andere meiden ook verteld, die vonden het ook geweldig weer te horen.

Liefs Vaam

12. goedemorgen,
    weekend is helaas weer voorbij en ben al een tijdje op kantoor. Morgen weer lekker vrij en donderdag ook dus maar drie dagen deze week.

Fijne dag

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

hier ook slecht geslapen. Mijn kids zijn alledrie verkouden en vooral de oudste ligt dan heel de nacht te hoesten :(
    Verder moest ik mij vanmorgen inhouden om niet over de pot te gaan hangen. Is gelukt tot nu toe...

Wij hebben het nog aan niemand vertelt maar m'n man zit wel iedereen hints te geven :( die kan gewoon niet zwijgen. Ik verwacht dat tegen het einde van de week iedereen het weet hoewel ik zou willen zwijgen tot na de 1ste echo.

Fijne dag allemaal!

grts

14. @ Kelly voor de lijst: denkt zelf een meisje

15. deetje

deetje Bekend lid

10 dec 2007
    563
    0
    0
    docent
    Friesland
    Mogge meiden!
    Heb wel redelijk geslapen (op twee toiletstops na)- zie dat jullie al babydromen hebben, grappig...
    Ik ben bijna de hele dag misselijk maar gelukkig niet overgeven. Kleine beetjes, licht verteerbaar eten.. dan gaat het best goed.

Wij hebben het gister aan schoonouders en schoonzusjes verteld. Mijn broer en beste vriendin wisten het al. Ben deze week alleen (vriend is in buitenland voor zijn werk) en dan vond ik het wel prettig dat de familie wat wist! Vriend stemde eindelijk toe en ze zijn allemaal hartstikke blij voor ons! Ze wisten dat we net bij de gyn liepen om de onderzoeken te krijgen dus dan is het wel zo leuk ze te laten weten dat dat niet meer hoeft!

Tot later!

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

iedereen een goed weekend gehad?

@mamabeer hier ook afscheiding.niet zo erg maar wel wat.hoort er allemaal bij.

@robin wat super dat je moeder zo leuk reageerde :D

ik doe ook niet mee met MvM bij de vorige zwangerschap wel.wil het nu nog even stil houden.opa en oma wonen naast ons dus die hebben het dan meteen door.

@claire wat fijn dat je zo goed geholpen bent.

@wendy wat leuk dat er ook super gereageert werd op je zwangerschap en wat heb je het leuk verteld.sterkte met je schoonvader.hopelijk mag hij dit kleintje nog een tijd meemaken.

@zuurtje,sandra en smallville welkom en van harte.

@sucre wat een leuke banner 8)

meiden met buikgriep beterschap hopelijk knappen jullie gauw weer op..

hier is het een beetje een droom.heb wel steekjes en 's avonds vroeg naar bed maar dat is eigenlijk alles.gelukkig over 2 weken de echo.
    ik heb het alleen aan 2 goede vrienden van mij verteld en de januari mama's 2008 natuurlijk.verder nog steeds mn mond kunnen houden.
    mijn beide ouders zijn er niet meer anders hadden ze het al wel geweten hoor.

fijne dag allemaal

17. @ nieuwe mama's welkom hier.
    moet eigenlijk hard aan het werk zijn maar mn concentratie is ver te zoeken :s
    iedereen aan het werk hier?

18. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allen!

Zo, even alles vanaf zaterdag bijgelezen, hele klus!

@Kelly, ook net je berichtje pas gelezen, zal me er vanavond eens even in gaan verdiepen, hier op het werk wordt dat toch niks.

@ nieuwe zwangeren: welkom & gefeliciteerd!

Verder, hier sinds het weekend af en toe steken in mijn buik (baarmoeder?), maar dat hoort er allemaal bij denk ik dan maar. Wat ik wel heel apart (beetje naar) vond was dat ik af en toe bij het optrekken van mijn benen als ik op mijn zij lig met slapen ook steken kreeg, of steken...niet helemaal het goede woord denk ik, maar wel pijnlijk gevoel, meer alsof er iets klem zat in mijn buik. Nou ja, wat het ook was, het is er nu niet meer geloof ik (heb mijn benen maar niet meer zo ver opgetrokken).
    Ik heb dit weekend vooral veel geslapen en gedommeld en ben nu nog hartstikke moe :rolleyes:
    Verder eigenlijk nog steeds weinig kwaaltjes, dacht vrijdag toen ik uit de bus stapte dat de misselijkheid ging toeslaan, maar is bij dat moment gebleven. Tepels zijn inmiddels wel megagevoelig, rest van boobs valt mee, zijn ook nog niet gegroeit volgens mij (maar hoeft ook niet te veel :( ). O, en mijn darmen...die weten niet wat ze willen geloof ik, ene moment gaat het allemaal prima en dan weer 3 dagen niks, heb voor de zekerheid maar roosvicee laxo en gedroogde pruimen in huis gehaald.
    Nog 1 weekje en dan 1e echo! :D

Tot later allemaal!

19. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    hoi hoi,

ik ben een thuisblijfmama maar hier ook geen zin om het huishouden te doen.

20. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

He Ryanne, ook weer op het werk bezig haha?
    Hier ook weinig concentratie en het is ook veel te rustig, dus dat helpt ook niet mee.

Deel Deze Pagina