haha dan moeten we elkaar maar gaan vermaken Hier boobs wel heel gevoelig, net rende ik van de trap af en dat deed me toch zeer. Nu moet ik ze maar vasthouden haha Hier darmen precies hetzelfde. Dan drie dagen niet en dan weer gewoon elke dag. ach het hoort er allemaal bij.
Hallo dames, Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Ik weet nu anderhalve week dat ik weer zwanger ben voor de tweede keer. In juni van dit jaar heb ik een curretage gehad. Merk dat ik erg bang ben dit keer en ben blij dat ik over twee en een halve week een echo heb. Eigenlijk hadden mijn vriend en ik een pauze ingelast, maar 1 keer onveilig klussen was genoeg dit keer , waar we erg blij mee zijn. Dus probeer er ook echt van te genieten. Ik heb het trouwens ook echt vaak heel koud heb rugpijn en heb vannacht vreselijk slecht geslapen, maar misselijk ben ik gelukkig niet.
Ja, het begint nu echt op te schieten (gelukkig). Hmm, begin nu een beetje misselijk te worden, maar dat komt denk ik omdat ik honger begin te krijgen. Gelukkig is mijn collega nu op pad om brood en beleg te halen jammie jammie..... (en kan ik mooi even internetten zonder steeds op te moeten letten of hij er niet aan komt).
Allereerst welkom & gefeliciteerd! Weet precies hoe je je voelt, heb in juli een MA gehad en zal ook blij zijn als ik de echo achter de rug heb (vandaag over een week!). Eerder ben ik niet helemaal gerust. En van de kou en slecht slapen kan ik ook over meepraten haha en ben ook niet misselijk (ja nu een beetje, omdat ik honger begin te krijgen)! Probeer er in ieder geval van te genieten, dat doe ik ook!
Goeiemiddag dames, Voor de dames die misselijk zijn, sterkte en hopelijk is dit maar voor de eerste 12 weken. ale: Dames die de lijst bijwerken, bij 9 juli staan bij hoeveelste kindjes alleen een .e?! het is mijn derde kindje en van de andere dames volgens mij de 1e en de 2e weet alleen niet meer bij wie. 8-[ Hier verder alles goed alleen ontzettend moe, ga zo de kids weer naar school brengen en ga dan mij bedje maar opzoeken. nieuwe dames, van harte gefeliciteerd en welkom
Andrea, welkom hier. We houden een lijst bij met gegevens. Wil jij ook vertellen wanneer je bent uitgerekend, of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen en of je fles- of borstvoeding wil geven. Verder nog graag je leeftijd en hoeveelste kindje dit is. http://www.everyoneweb.com/julimamas/
Loulou, ik heb die van jou aangepast! De anderen mogen nog even doorgeven of het nou hun 1e of 2e is.
Ola! Hierbij nog mijn gegevens voor de lijst! (wat ik nog niet had ingevuld) - Ik denk zelf dat het een manneke gaat worden - Ik wil borstvoeding gaan geven! - Denk dat ik in het ziekenhuis wil bevallen, maar weet het nog niet zeker! Wil een van de lieftallige dames dit voor mij aanpassen? Thanks! XXX
Zo, het is aangepast hoor Linda! Willen de volgende dames ook nog even wat gegevens doorgeven? Nog niet alles is bekend over jullie. Daisy Duimelijn Femmy Gyino Haarlem03 Josette 1981 MamaD Miamel Onsfrumpje Ryanne
Jij was inderdaad vlugger dan ik Kun jij mij by the way tussen de mannetjes / vrouwtjes lijst krijgen? heb vanalles geprobeerd, maar lukt ff ni
***** inbraak***** Hey Smallvile, Ik las bij de juni mama's dat je al weer zwanger bent! Gefeliciteerd meid. Geniet ervan! Ik duim voor je, dat alles goed blijft gaan. Ook alle andere juli mama's gefeliciteerd **** uitbraak****
*Inbraak februari mama 2009* Ik wilde Sucre en Kellly even van harte feliciteren met jullie zwangerschap! We missen jullie nog wel hoor . Dat jullie maar mooie juli baby's krijgen! Liefs Dayenne *Sluit deur netjes achter zich dicht*
Lieve Dayenne, bedankt! Ik mis jullie ook. Zag net de foto's van jullie meeting. Zag er heel leuk uit!
!Wooow zitten we al aan juli 2009? Vean harte meiden en ik hoop dat jullie allemaal een super zwangerschap tegemoet gaan!