Ryanne, je kan niks anders dan afwachten en er toch van uit gaan dat dit kindje veilig in je baarmoeder zit. Die 2 weken gaan sneller voorbij dan je denkt. Ik durf niet te negatief te zijn, bang dat als het misgaat, dat ik dan denk, ja, maar ik was ook zo negatief. Maar positief durf ik ook niet te zijn. Want stel het gaat toch mis, dan kan ik werkelijk nergens meer op vertrouwen. Dus ik probeer neutraal te zijn en gewoon maar door te gaan. En soms klim ik samen met manlief even op die roze wolk en fantaseren we over onze kleine.
Leuk, dus ook op 4 juli uitgerekend? Voor mij 1e kindje ja, en jij? Voel me eigenlijk wel heel goed. Heel moe, slecht slapen, wat minder eetlust, af en toe wat steken, pijnlijke tepels, maar verder eigenlijk nergens last van. Beetje onzeker of het nu wel allemaal goed gaat (MA in juli gehad), maar daar horen we maandag meer over bij de 1e echo. Hoe voel jij je verder? Je staat nog niet op lijst volgens mij? Als je je gegevens doorgeeft zal ik je toevoegen, dus: uitgerekende datum hoeveelste kindje leeftijd fles/borstvoeding thuis/ziekenhuis bevalling heb je al afspraken bij de VK/Gyn? Liefs Kaatje
mvm is net geweest en twee mooie dikke stepen! toch weer leuk om te zien! kan ook niet wachten tot de echo! Is nu toch anders na 2 mk...maar we blijven positief! Heb toch het idee dat het nu wel goed gaat! De grootste lans is natuurlijk ook dat het goed gaat! zo moetenwe maar denken toch?!
Martine, inderdaad, we gaan er gewoon van uit dat alles deze keer wel goed gaat! Gaaf he, die bevestiging van MvM! Welk kado heb je uitgekozen? Weet iemand nog een leuk dagboek of zo over de zwangerschap? Meiden, ik ben ff weg. De aanpassingen voor de lijst mag iemand anders weer ff doen.
@ Claire Succes meid! Zal voor je duimen dat alles goed is.... @ Ryanne blijf positief denken, ik weet dat het soms moeilijk is maar zet hem op! We worden gewoon met z'n alle lekker Juli Mama. Kunnen we heerlijk in het zonnetje genieten van onze kleintjes.
ik heb vandaag met de Vk gebeld en 25 november om 10 over 11 mag ik komen yoepie hihi! Ze was wel aan het lachen dat ik zo snel alweer terug kwam haha
Oke heb weer ff genoeg gezeurd, ga weer positief zijn. Bedankt allemaal. wat leuk schijnt te zijn maar het is meer een agenda is veilig zwanger. te verkrijgen bij Bol.com Hier komt MvM a.s. vrijdag om half 10. Dan ga ik vanaf volgende week dinsdag beginnen.
Hey hallo, ik ben wordt hopelijk ook in juli mama. Voor het eerst; spannend hoor. We hebben het afgelopen weekend tegen onze ouders verteld en vanmorgen tegen mijn 2 naaste collega's omdat ik zo beroerd ben. Verder vertellen we het aan iedereen die het weten wil pas met Kerst. De Kerstdagen worden wel heel bijzonder zo. Ook wel leuk is dat begin-juli-mama's zo eind mei met verlof mogen en pas lang na de zomer weer aan de slag hoeven. Heerlijk toch, lekker wandelen met je kindje in het zonnetje! Ik weet het zeker; we krijgen een superzomer in 2009
@ arja: welkom & gefeliciteerd! En dat we inderdaad maar met z'n allen een mooie lange zomer mogen krijgen!
ik ben terug De echo... De baarmoeder zag er uitstekend uit Het slijmvlies was mooi dik alleen geen vruchtzakje van 5 weken te zien Wel 2 spelden prikjes waarvan 1 of allebei vruchtjes is/zijn, maar dat ik korter zwanger ben. De kans dat dit een normale zwangerschap is is vele malen groter dan dat het een bbz is Heb hcg moeten prikken om te kijken of het overeenkomt met de echo... Zo ja, dan woensdag weer hcg prikken om te kijken of het een goeie zwangerschap is Klopt de hcg waarde niet met de echo wordt ik direct opgeroepen morgen. ben effe helemaal in de war snap t even niet meer. Heb nog een zwangerschapstest net thuis gedaan... t streepje knalt er nu vanaf...
Goh wat een verhaal Claire. Nu zit je nog in onzekerheid! Hopen dat alles goed is en dat je woensdag weer moet prikken. Maar lijkt me wel raar dat je ineens te horen krijgt dat je geen 5 weken zwanger bent. Wist je dat wel zeker dan? Sterkte Claire ik leef met je mee!
heb nog niet alles bijgelezen. ga straks ookw eer weg dus dat zal morgen pas worden. wilde wel even mijn verhaal kwijt. gisteren rond een uurtje of 2 wat bloed in mijn ondergoed. de hele dag door kreeg ik bruinslijm bij het afvegen. net als of het een na trekking was van me ongi. ook vandaag weer een beetje. niet echt veel en het is ook geen vers bloed maar toch. ik schrok me wel kapot hoor. collega me gerust gestelt, dat zij dat ook in het begin had en dat het vaker voorkomt moet alleen niet te lang aan houden en door zetten. gelukkig dat ik want zij is nu toch al 5 mnd zwanger. vond het ook erg fijn om vanochtend te merken dat me borsten op springen stonden, had ik zo iets van gelukkig hcg zit nog in me. rare gedachte eigelijk. ben nu erg misselijk maar voel me veder goed. even een kaarsje branden dat het goed gaat. me man was wel heel lief, die zei gelijk gisteren, als je wilt mag je morgen best nog wel een test halen hoor als het je en goed gevoel geeft. vond hem zo lief. goed ga nu eten maken. misschien tot straks en anders tot mroegn gr. gyino
Claire, knuf! Ik duim voor goed nieuws. Gyino, eng he, dat bruin bloedverlies. Je gaat je toch van alles in je hoofd halen he.
Dames, wat kletsen jullie toch veel! Heb niet alles terug gelezen. Hier gaat het op het moment even goed, vandaag weer zo heel erg warm, had ik de huisarts maar opgebeld. De assisitente zei dat ik waarschijnlijk een hoge bloeddruk heb Pff... ik mij helemaal zorgen maken, zei later de huisarts zelf dat het waarschijnlijk komt omdat ik wel moet spugen, maar mijn lichaam het tegenhoudt. En op deze manier gaat tegenstribbelen tegen het hcg hormoon. Dus ja, dit gaat nog een aantal weken duren haha. Deze week voor de zekerheid nog even de bloeddruk op laten meten, maar die zal wel goed zitten. Dus na de schok gaat het goed hier eindelijk.. Heb wel gemerkt dat mijn broek iets minder lekker zit, vandaag de hele dag met knoop open gelopen. Maar ja, het zijn echt mijn darmen, ze zullen vandaag wel iets geks hebben haha, heb het nog niet eerder hoeven doen namelijk. Morgen de volgende mijlpaal gehaald! 6 weken! kan niet wachten tot het morgen is.. gek he!? Hoe is het met jullie? Liefs
Haha, het is inderdaad niet meer bij te houden Ik lees af en toe nog wel mee en geef soms een gil, maar het is echt niet meer te doen om overal op te reageren: jammer! Maar goed, dat krijg je met zo'n grote groep.