Ik vind ze ook echt ideaal hoor! Het is gewoon veel duidelijker dan zo'n streepje, tenminste dat vind ik Haha, geniet er van hoor!
Ik heb heel sterk het gevoel dat het er 2 zijn. Mijn vriend ook. Heel gek eigenlijk. En ik heb getempt (staat ook nog in mijn album) en weet zeker dat ik nu 3 dagen voor nod zit. De test was ook niet van 5 dagen voor nod, dat was een ander. Maar het verbaasde mij echt dat hij zooo duidelijk is! Hij is bijna net zo dik als de controlestreep. En ik heb gehoord dat kruidvat alleen lichte streepjes geeft.
Hebben jullie ook enorm spannende manieren om het aan je familie te vertellen of gewoon maar vertellen? Het lijkt me wel leuk om het op een bijzondere manier te brengen...maar heb geen idee hoe
Ik wil het mijn familie graag dmv een dvd laten zien. Van de echo enzo. En zwangerschapstest. Dan maak ik er een verhaaltje van dat we een mooi filmpje hebben gemaakt. Mijn schoonfamilie via mijn stiefzoontje denk ik. Misschien een t-shirt met 'ik ben stoer' en op de achetrkant 'ik wordt een grote broer' En ja, hoe zou het nou kunnen dat mijn test nu al zooo posi is.
Overzicht juli 2009 mama's 30 juni: * mik2sept, 27 jaar, 2e kindje 1 juli : 2 juli : * mama van Tessa, 31 jaar, 2e kindje, thuis, BV * Dommel, 23 jaar, 1e kindje * Amsy, 33 jaar, 2e kindje 3 juli : * Robin77, 30 jaar, 1e kindje, ZH, BV * Pim, 31 jaar, 2e kindje, thuis, FV * lammetje, 28 jaar, 3e kindje 4 juli: 5 juli: * Robine, 31 jaar, 2e kindje, ZH, FV 6 juli 7 juli: * Shanna23, * Tinkerbell21, 21 jaar, 1e kindje (vriend 2e kindje), ZH, BV 8 juli 9 juli 10 juli 11 juli 12 juli 13 juli 14 juli 15 juli 16 juli 17 juli 18 juli 19 juli 20 juli 21 juli 22 juli 23 juli 24 juli 25 juli 26 juli 27 juli 28 juli 29 juli 30 juli 31 juli Afkortingen: ZH = Ziekenhuis BV = Borstvoeding FV = Flesvoeding Er zijn op dit moment 10 juli mama's Voor deze meiden heeft het helaas niet zo mogen zijn, we denken aan jullie: Dianne Afspraken: 26 nov: Dommel, 1e echo
Leuk idee hoor! Ik had bij mijn zwangerschap van mijn dochter al 8 dagen voor nod een positieve test! Bleek later tijdens de echo waarschijnlijk een vroeg ei te hebben gehad, want was 4 dagen verder dan verwacht. En dat bij een cyclus van 28 dagen. Misschien bij jou dat ook nu.
Nope. ik heb op dag 12 mijn ei gehad. Weet ik door ovutesten en tempen. En ik weet niet of iemand erin gelooft maar dit was voor mij de eerste ronde met de maansteen. Toeval... ofniet... ik ben zwanger !
oh oke, ja dan kan dat het inderdaad niet zijn. Ik heb wel vaker gelezen dat meiden een maansteen hadden, maar ken het niet. Is het net zoiets als een gelukssteentje?
Ik kan niet langer zwanger zijn. Alleen wat wel zou kunnen is dat ons kindje een sprint heeft gemaakt naar de baarmoederwand en zich dus heeeeeel vroeg heeft ingenesteld. (zou de hcg bij een tweeling ook sneller stijgen??) Trouwens, volgens mij staat hanna niet goed meer op de lijst. De maansteen is een vrouwensteen.. helpt ook erg om je dromen te kunnen onthouden enzo. Helpt tegen pms en bij het zwanger worden. Tenminste dat wordt beweerd. En als je kijkt bij het topic met de maansteen dan zie je veeeeeeel zwangere.[/i]
Hallo Juli mama's Ik ben uitgerekend 29 juni en ik sta ook bij de juni mama's maar aangezien de meeste wat weken verder zijn en ik nu rond dezelfde periode als jullie zit kom ik ook bij jullie soms een kijkje nemen en een babbeltje maken! Liefs Mammie Patricia
Owh wat een raar gevoel is dat,me hele buik is opgezet en voelt zwaar aan,alsof ik mezelf heb over eten en me buik ieder moment kan ontploffen hahha voelt erg gespannen aan,en de warme douch van net hielp ook niet
hallo allemaal... ik beneffe niet op internet geweest en ik heb een hoop bij te lezen! leuk hoor... shanna23, heb precies het zelfde... ook een harde en bijna dikke buik.... vind het wel leuk, lijkt net of ik al verder ben! nou meiden, heb vandaag van een vriendin een boek gehad: ZWANGERSCHAP het beste voor jou en je baby... JANE SYMONS heeft het geschreven.... is echt een aanrader, alles staat stap voor stap beschreven met de mogenlijke pijntjes etc er bij ook een hoop plaatjes met de ware grote van je baby op dat moment.... echt heel leuk!