Claire, Je hebt gewoon een tweeling in je buikje groeien, daar ben ik van overtuigt, ik weet zeker dat het goed komt Gyino, Het hoeft niets te zijn, ik heb ook bruinverlies gehad zelfs hevig bloedverlies gehad. Zoveel dat de vk zelf dacht dat het een mk was. en nu is het een prachtig kindje geworden van al 10maanden oud. En ook bij jou ben ik ervan overtuigt dat het goed komt. Ik brand een kaarsje voor jullie,
@Claire: ik duim voor je en ik sluit me bij Kelly aan: je krijgt een tweeling! @Gyino: ik had in week 5 ook ineens bruinverlies en schrok me rot. Volgens de vk was dat nog van de innesteling. Bij mij was het maar 1 keer, maar toch. Zolang het niet helder bloed is en je geen krampen hebt zou ik me geen zorgen maken (zeg ik nu achteraf haha).
tjee zeg jullie kletsen lekker veel vind het nu wel erg spannend en hoop dat het goed gaat. Heb hier ook kaarsje branden voor ons
Inbraak: Beetje laat.. Maar allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Vorig jaar op 9 nov had ik een positieve test! Meiden geniet ervan! En heel veel succes! Voor je het weet is de kleine hummel er! Liefs, Esther een juli 2008 mama! Uitbraak
@ Uk2008 leuk he dat geheimpje van je mannetje en jij! Bij de eerste hadden we het vrienden en moeders verteld, maar nu weet alleen een stel het en de rest niet...is echt wel leuk zo'n geheimpje! @ Smallville gefeliciteerd en welkom hier! @ Ryanne geniet van je dagje vrij morgen! Ik en mannetje zijn morgen ook lekker vrij! @ Sabbe beterschap voor al jou kleintjes en hopelijk kan je mannetje het nog even stil houden! @ Deetje leuk he om het te vertellen! Wij willen proberen het stil te houden tot het kerstdiner. Ik ben dan 11,5 week, maar ik denk dat mijn buikje dan niet te verbergen is @ Woezeltje geniet er maar van dat je weinig kwaaltjes hebt! @ Kaatje spannend he die eerste echo weer! Maar een weekje is niet meer zo lang! @ Andrea83 gefeliciteerd en welkom hier! @ Kelly mooie lijst! Lekker gewerkt vandaag? @ Daisy28 beterschap! @ Proudmommy welkom hier en gefeliciteerd! @ Martine leuk he die tywee strepen bij MvM! @ Arja welkom hier en gefeliciteerd! @ Gyino ik ga heeeeeeel hard duimen dat alles goed blijft gaan! Ik snap je helemaal! @ Tinkerbell ik heb dat ook hoor! Morgen 5 weekjes! Die dinsdag blijft leuk. Sochtend als ik wakker wordt op die dinsdagen zal het elke week weer snel naar mijn banner kijken zijn @ Robin77 uit ervaringw eet ik dat de groep nu heel hard groeit en dadelijk als die stabiel wordt is het goed te doen, want niet alle dames zullen blijven kletsen. We hebben bij de maartmama's ook gezien dat dames in het begin komen kletsen als ze net zwanger zijn en daarna is het nieuwtje er van af en blijven ze weg. daarna is het veel beter te doen! @ Claire je streep knalt er niet voor niets af! Ik duim voor je! Iedereen bedankt die nog op Sam heeft gestemd bij baby van de maand! Super lief allemaal! Vandaag lekker dagje gewerkt en nu lekker rustig op de bank. Fijne avond allemaal!
Hihih Pooh heeft gesproken! Maar je hebt wel gelijk ja, straks wordt het een stuk rustiger ws. Of niet........ Ik blijf hoor, al is t momenteel voornamelijk meelezen met jullie. Hier begint eindelijk ook een vlaagje van misselijkheid op te komen bij t opstaan. Verder vandaag voor t eerst echt heel moe bij t opstaan. Vanmiddag ff uurtje geslapen en nu weer volop energie. t Slapen is hier ook slecht.........kan mn draai in bed niet vinden. Wie past er niet meer in de normale kleding?
En mn bijtje op de banner vliegt zo langzaam aan een stukje verder. Meiden die in t onderwijs zitten: Goed geregeld van ons he? Hebben we dadelijk ook de zomervakantie nog eens extra erbij omdat het verlof gelijk valt met de zomervakantie. Beter konden we t niet uitkiezen. Als alles goed blijft gaan stop ik zo rond de 24e mei en begin ik weer na ouderschapsverlof, zomervakantie en verlof rond december 2009! Hihi kan me er nu al op verheugen!
@ Robine voor mij is het minder geluk als vorige keer. Met sam was ik 12 maart uitgerekend en heb toen tot en met 31-1 gewerkt en begon pas weer 1-9. Ik ben toen 7 maanden thuis geweest. Toen lag de zomervakantie achter mijn verlof. verder heb ik het ouderschapsverlof verspreid genomen, zodat ik een jaar lang 2 dagen ipv 4 dagen werk. Nu ligt het helemaal tegelijk met de zomer en officieel krijgen wij in het MBO helemaal niks terug daarvan. Maar anagezien ike een uitzondering op de regel heb gevonden voor mijn situatie kan ik er nog wel 3 terug krijgen en dan heb ik geluk dat de herfst er precies achter ligt en dan hoef ik ook pas 3-11 weer te beginnen als ik niet overtijd ga. Ook weer 5 maandjes! En daarna weer ene jaar betaald oud verlof en dus weer 2 dagen ipv 4.... Wat betreft drukte enz...hoe druk het ook is ik blijf ook sowieso! Bedoelde ook niks verkeerds met mijn stukje...
Hihi Pooh, denk toch dat de mensen die al geruime tijd op dit forum zitten eerder blijven dan de mensen die t net ontdekken........maar misschien zit ik er naast........ hoe meer zielen hoe meer vreugd, al is t idd wel moeilijk om op iedereen persoonlijk te reageren, onmogelijk dus. Ow nu je t over de MBO regelgeving hebt.........ik val sinds dit jaar ook onder de MBO Cao, wijkt die af van de VO regeling dan? Nou ja, ik zie t allemaal wel. Had bij mn vorige ook vrij van 3 oktober( Jill is van 6 november) tot 1 april zo een beetje. Heerlijk! Had alle ouderschapsverlof achter elkaar opgenomen, maar werkte toen ook nog 4 dagen en nu nog maar 2, dus zal nu stuk korter zijn. Ach we zien wel.
Hihi vind de bij eigenlijk wel snel gaan Pooh! Alweer 6 weken. Met een kindje van net 2 gaat de tijd zowieso erg vlug!
Zal wel een beetje verschillend zijn wie er wel en niet blijven hangen. Ik zit al weer een tijdje op het forum, maar soms is dit echt niet meer bij te houden Ik lees wel gezellig mee hoor, maar reageren op alles...haha, dat hou ik niet meer bij! Ik heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken wanneer mijn zwangerschapsverlof in zou gaan en wanneer ik weer aan het werk moet. Zal wel eind mei/begin juni zijn tot en met eind september? Heb hier verder nog niet nagedacht over ouderschapsverlof...moet me daar toch maar eens in gaan verdiepen
Oh ja, wat betreft dat slapen: ik slaap echt als een blok! Héérlijk, en vooral met die harde wind...heb eerder moeite met het opstaan in de ochtend
Ik wel rij-les whahahaha, sorry. Ik moet ff mijn aandacht ergens anders opzetten ....ik heb mega buikpijn die echt bijna niet vol te houden is. Mijn hele wereld lijkt wel rond te draaien zo ziek ben ik ervan. ik weet ff niet wat ik ermee moet doen het zit namelijk zo: ik heb een nierafwijking en af en toe heb ik heir veel pijn van, ik krijg dan morfine gespoten. Toen ik zwanger was van bjorn had ik dit ook (wel de eerste keer pas met 9 weken) Er is toen ook een soort morfine gespoten en de dag erna moest ik terug komen om te kijken of het vruchtje nog leefde ...dus ze wisten het zelf niet eens zeker of het goed zou gaan. Nu ben ik pas 5 weken zwanger ...het hartje begint nu net pas met kloppen, wat moet ik doen, ik voel me een beetje radeloos. En dan moet ik mijn vlos ervoor bellen....die weet er helemaal niets van en heeft die spuiten niet, Of een gyn belen maar ik zit nou niet bij een gyn ...dat was wel bij Bjorn zo maar nu niet. Of de huisartsenpost...die weten helemaal niets. Wat moet ik nou toch
Vo is idd anders jullie krijgen alle dagen terug! Ik geef dierverzorging op het MBo. Super leuke lessen! Als je onder de MBO (BVE) valt krijg je geen vakantiedagen terug officieel. Er is een regeltje dat je per jaar max 23 (15 hiervan liggen in de zomer)vastgestelde dagen terug kunt krijgen, maar die moet je opnemen in perioden dat er geen contacturen zijn...in de vakanties dus Maar aangezien ik altijd de laatste 3 weken voor de zomer geen contacturen heb, aangezien mijn leerlingen dan op stage zijn ga ik aangeven aan mijn directeur dat ik ze beter achter mijn verlof ana kan plakken ipv 10 weken zomer het jaar erop. Want anders moeten ze toch dan ookw eer vervanging regelen Oeps zie dat het wer een lang verhaal geworden is...hoop dat het duidelijk is! Wat voor lessen geef jij?