Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Geniet er maar lekker van dan! ;)

2. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ja rij-les hahaha dus geen echte leraares of zo gewoon brum brum

3. Uk2008

Uk2008 Lid

6 sep 2008
    32
    0
    0
    Voor mij geld hetzelfde: ik slaap ook als een blok ! Heerlijk ! Kan niet wachten totdat ik er straks weer in mag ! :p
    Maar wil nog even wachten op mijn mannetje, die moet eerst nog terugkomen... zal niet lang meer duren.

Ik lees hier ook veel mee. In de pauze lees ik op mijn werk eventjes en als ik thuiskom ook. Het is idd niet echt mogelijk om overal op te reageren. Wel knap, de mensen die dat wel doen. Ik vergeet die namen steeds weer... dan was er een opmerking waar ik op wou reageren en dan ben ik de naam kwijt. Je mag er haast wel een kladblokje er naast hebben....

Nu heb ik nog een vraagje. Misschien is het een stomme vraag, maar ik stel hem toch maar even: als je zwanger bent moet je dan naar de dokter bellen dat je zwanger bent? En wanneer moet je dat doen?

Nou slaap lekker allemaal ! En niet teveel dromen allemaal, gewoon lekker vast slapen !

Doei !

4. Hallo dames!

Vandaag eerste afspraak gehad bij de verloskundige.
    Was wel erg vroeg maar ze had toevallig een plekje vrij, en aangezien we voorlopig toch nog niets kunnen horen...
    Heb weer heel wat informatie gehad en verteld.
    Zij weten nu ook dat ik in het ZH wil bevallen... en dit keer goede begeleiding bij BV.
    29 Dec. 2e afspraak verloskundige en dan kunnen we als het goed is het hartje horen :D
    (ben trouwens nog wel bang voor wat er eventueel nog allemaal mis kan gaan :oops:

Nou verder voel ik me nog steeds hetzelfde!
    Knuffel

5. Marije78

Marije78 Bekend lid

3 jun 2007
    548
    0
    0
    Overijssel
    Hey hallo allemaal,

weer een nieuw "gezicht" erbij. Ik weet nog niet precies hoe lang ik zwanger ben, maar dat dit een juli-baby is kan niet missen in ieder geval. Komende maandag heb ik mijn eerste echo om (hopelijk) vast te stellen hoe ver we nu zijn.

Ik lees niet alles terug hoor, dat is me iets te veel van het goede....
    Maar UK2008: je kunt je huisarts gewoon bellen hoor. Als je huisarts de controles nog doet dan kun je daar een afspraak maken en anders geven zij je wel een adres van een verloskudigepraktijk.

Groetjes Marije

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

7. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    Goeiemorgen dames lekker geslapen allemaal :(:

kga zo een dagje op cursus nog een fijne dag allemaal

groetjes daantje

8. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Ik wil me graag bij jullie clubje voegen :D
    Wij zijn uitgerekend voor 20 juli :D
    Wie was er trouwnes ook al misselijk de eerste week?
    Bij mij begint het al...aan de ene kant voor mij een teken dat de HCG goed aan de gang is...aan de andere kant ben ik bang dat als ik nu al missleijk ben...hoe zal dat over 1 a 2 weken zijn? :(
    Bij mijn zoontje begon het vanaf week 6 en binnen 2 dagen hing ik elke ochtend boven de pot tot en met maand 5.

Iemnd tips?

Liefs mij enne..iedereen GEFELICITEERD!

9. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede morgen,

ik had gisteren nog een lichte verhoging erbij gekregen bij mijn buikgriep, gelukkig is die nu helemaal weg, ik heb vannacht redelijk geslapen,
    sinds dat ik zwanger ben slaap ik erg onrustig.

@Mamalyn ik was als misselijk vanaf 5 dagen voor mijn nod, en nu nog steeds, ik merk wel dat ik deze keer meer misselijk ben dan bij de eerste,
    toen was ik 1 week lichtjes misselijk en verders niet meer.
    ik denk maar zo zolang het geen wcknuffelen is dan vind ik het wel best.

ik las eerder over verlof opnemen,
    mijn contract loopt af in de periode dat ik in mijn zwangerschapslofweken zit, nou maak ik mij eigen daar verders niet zo druk over want zo leuk werk is het ook weer niet, en behalve dag hebben we besloten dat ik dan lekker thuis bij de kinderen blijf, mijn oudste zoon heeft een verstandelijke beperkingen en daardoor kan hij ook niet naar het reguliere opvang dus het is zo ie zo al een moeilijk verhaal kwa baan.
    ik had wel voor de zomervakantie 6 weken verlof gereserveerd die kan ik nu mooi voor mijn bevalling gaan plakken dus hoe ik het nu bekijk heb ik dan in mei al zwangerschapsverlof heerlijk
    ik kijk er nu al naar uit, lekker genieten van de laatste weken.

groetjes
    daisy

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    @uk2008: als je zelf nog niet weet naar welke verloskundigenpraktijk je toe wilt gaan, kun je inderdaad gewoon je huisarts bellen. En anders kun je direct contact opnemen met de verloskundigenpraktijk. Voor beiden geldt dat je dat nu al kan doen hoor :D

11. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Vandaag al weer 6 weken en 4 dagen zwanger :D Wat gaat het al weer snel he! Nog 2,5 week en dan gaan we voor onze eerste echo: ben zo benieuwd! Zijn er trouwens al meer mensen die hun eerste echo hebben gehad?

12. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allemaal,

zooooooo, ik geloof dat ik nu aan het ontdekken ben hoe het is om misselijk te zijn :sick:
    pff, sinds ik gister thuis gekomen ben komt het met vlagen op en vanmorgen wil het nog niet echt wegtrekken. Hoef nog niet te wc-knuffelen, maar vraag me af hoe lang ik dat nog volhou.
    Heb het in ieder geval gehaald tot mijn werk nu....eens zien hoe de rest van de dag gaat.
    Ach ja, ik wilde toch zo graag kwaaltjes om het allemaal wat 'echter' te laten lijken, nou ik heb het voor elkaar geloof ik :D !

13. gm all,

@ kaatje wat vervelend he. Maar zo weet je wel dat je zwanger bent ;)
    @ robin tijd vliegt toch eigenlijk best snel voorbij.
    Toen ik teste zat ik op 3.6 en nu al op 5.3.

@ daisy heb je ook lekker lang vrij he. Ik weet niet precies hoe het bij mij gaat want we zijn maar met zn tweeen. Mn baas gaat een stagiaire laten komen een week of 4 voordat ik zw verlof krijg en die blijft dan 7 of 8 maanden geloof ik.

Is het bij jullie ook zo'n vies weer> Hier heeft het gestormd de hele nacht.

14. ow correctie 5 weken en 4 dagen ;)

15. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Hallo allemaal! :)

@Mamalyn; Gefeliciteerd meis! Klim maar lekker op die wolk en geniet ervan! :)

@Kaatje; Dat gevoel heb ik ook wel hoor! Laat mij maar een beetje meer klachtjes krijgen om het 'echt' te maken! :) Maar probeer gewoon maar te genieten dat ik me zo goed voel! :)

@Ryanne; Jeetje, wat gaat de tijd hard he?! Aangezien ik niet precies weet wanneer mijn ei is geweest, zit ik ook telkens maar af te vragen of mijn banner wel klopt ;) Hoe voel jij je?

@Robin; De tijd gaat zeker hard zeg! :) Ik heb morgen over 2 weken mijn eerste echo! Joepie! Kan echt niet wachten, ben ook zo benieuwd! :)

@Daisy; Je maakt me wel jaloers hoor! Heerlijk, lekker lang vrij! :) Gewoon lekker doen hoor! :D En ik slaap trouwens ook heel onrustig, best lastig... Maar voor een goed doel ;)

@De rest; Hoe voelen jullie je? Hopelijk gaat alles goed! :D

16. lilly1983

lilly1983 Lid

2 nov 2008
    12
    0
    0
    woonbegeleider
    Nijmegen
    Hallo meiden,

heb niet meer terug gelezenc sinds pagina 81 geloof ik.
    heb flinke buikgriep gehad! en net toen ik dacht dat het over was kreeg ik bloedverlies! :(
    dit is nu al de 2e dag en er komen kleine stolseltjes mee dus net maar de vk gebeld en ja hoor wat ik dacht kan niet anders als een miskraam zijn. :cry: :cry: :cry:
    nu afwachten tot het vruchtje afkomt en volgende week kijken ze met de echo of alles weg is....
    al met al een klote situatie vooral na vorig jaar een miskraam te hebben gehad en er een jaar over gedaan om weer zwanger te worden.
    het voelt alsof het me niet gegund is maar ja niks aan te doen.
    ik laat volgende week nog wel ff wqeten hoe het is afgelopen na de echo.

Alle zwangere dames geniet ervan hoeveel kwamlen je ook hebt!

liefs xxx lilly

17. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    lilly1983, veel veel sterkte, **knuffel**

18. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417