Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja een heel vervelend gevoel he!
    Maar ja, ik denk dan maar ach, ik mag blij zijn dat ik zwanger ben!
    Heb nu enorme maagzuur..
    Ben er eigenlijk gewoon blij om!
    Heb er zo lang op gewacht en nu moet ik maar van alles proberen te genieten.
    Jij ook genieten van je zwangerschap he

2. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Inderdaad meiden, gewoon positief blijven denken en proberen te genieten! Het is uiteraard eng omdat er wat mis kan gaan, maar ik denk wel dat positief denken die weken wachten een stuk dragelijker maakt :)

Ik zeg dit heel wijs, maar vind het zelf ZOOOO moeilijk! ;) Heb zojuist weer een testje gedaan om toch maar weer ff zeker te weten dat die streep er nog stond, hahahaha! :) En gelukkig waren het twee DIKKE VETTE strepen! *blij*

3. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Nou net bij de tandarts geweest.....
    Voordat ik het wist had z'n een foto gemaakt!
    Ja een controle foto want de vorige foto was 5 jr geleden was haar antwoord....
    Nu blijkt dus dat het schadelijk kan zijn!
    En BEDANKT TANDARTS!
    Nu zit ik ermee :cry:

Xx Ani

4. LindaS

LindaS VIP lid

30 okt 2007
    5.417
    0
    0
    Oei Ani, wat een stomme tandarts! :x
    Probeer je geen zorgen te maken, 1 foto zal toch niet heel erg zijn?

5. Niet meer actief

Het schijnt dat een foto minder straling geeft dan een vlucht met een vliegtuig.
    Je mag gewoon vliegen toch tot en met 3 maanden voor de uitgerekende datum toch?
    Ik denk niet dat 1 foto echt schade aan zou kunnen richten.

Maar wel heel stom dat ze het niet even gevraagd hebben.

6. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Lilly: Wat een naar bericht zeg! Ik wens je alle sterkte toe!

Pooh: Ik geef gym les op een agrarische VMBO school, ken het vak dierverzorging dus :) Grappig!

Misselijkheid begint hier ook te komen, nu al 3 dgn op rij. Ben de hele dag een soort van weeig......heb honger gevoel maar kan er niet tegen eten, heel vervelend. Had dat bij mn eerste dus echt niet.

Ga ff mn meisje uit bad vissen.

Laterz!

7. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Moet hier morgen ook naar de tandarts voor het boren van 2 gaatjes en eigenlijk ook nog wat onderhoudswerkzaamheden, maar zal wel zeggen dat ze t alleen bij t boren houdt want om nou ruim een uur met mn mond open te liggen en misselijk te zijn lijkt me niet zo succesvol. Bah! Haat de tandarts!

8. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    @sunshine82, ik heb ook zo vreselijke last van mijn rug. Ik had dit drie dagen voor ik positief teste al, is een week weg geweest en zoals ik eerder al aangaf vandaag dus thuis door de rugpijn. Vandaag is de pijn gelukkig wel minder geworden. Maar merk ook dat als ik me druk maak het erin schiet.

9. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    @andrea83
    gelukkig ben niet de enige!vervelend is het word er knetter gek van!moest van dag best een poos in de auto zitten,wist van gekkigheid niet mee hoe ik moest zitten!
    waar in je rug heb jij er het meeste last van?

10. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Pppfff ik merk mijn buik nu al! Normaal een strakke platte buik dus misschien dat het daarom al sneller zichtbaar is! Moest vandaag mn broekpak aan voor het werk en ik moet mn buik inhouden om 'm dicht te doen :oops: Haha, stiekem toch wel een fijn gevoel hoor ;)

11. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hai allemaal!

ff een berichtje voordat ik ga slapen.

Ik ben de laatste 2 dagen zo moe pff alsof ik de marathon heb gelopen maar als ik in bed lig kom ik niet inslaap :(
    Misselijkheid is hier weer weg wel veel last van humeurs wisselingen :confused: ik kan gewoon voor het geringste zo boos worden op Roy echt raar.

Ik ga lekker me nestje in proberen te slapen.

Doei doei :D

12. Uk2008

Uk2008 Lid

6 sep 2008
    32
    0
    0
    @Robin77 Ik heb ook het gevoel dat mijn buik niet meer zo plat is... Maar denk zelf dat het niet door zwangerschap komt hoor, eerder door het opgeblazen gevoel dat ik heb....

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    @Lilly, sterkte!

De afgelopen dagen had ik ook het idee dat mijn broek wat strakker zat en mijn bh.

14. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik herken dit wel hoor. lig ook altijd met me knieën tegen me borsten aan. maar helaas gaat dat niet meer. doet echt zeer. wel jammer want zo viel ik altijd in slaap.

jeempie het is toch echt wel de 11ste vandaag. maar 1 kindje aan de deur gehad. nu zit ik met een bak vol met snoep. normala niet erg maar ik ben misselijk :(

bedankt voor alle lieve gerust stellende berichtjes. gelukkig was vandaag al het bruine slijm weg.
    dus geen extra test.
    volgende week komt mvm, wil er ondank de misschien niet zo lekker geuren wat iedereen vertelt doen. mijn vriendin kan misschien niet zelfstandig zwanger worden. dus het voelt echt goed om dan maar in een bekkertje te pissen voor haar. anders gaat het toch maar door het toilet :)

als ik het goed heb stop ik met pinksteren. heerlijk 4 weken extra, wel jammer dat er net dan 2 weken in me vakantie vallen. maar ja aan de andere kant me mannetje zit ook in het onderwijs dus we zijn samen 6 weken vrij heerlijk van ons kind genieten. kijk er nu al naar uit.

@lilly heel veel sterkte meid.

@claire85 fijn al die positieve ding. en morgen komt die test ook goed hoor.

@tinkerbel: iemand zei vandaag tegen mij "goh wat ben jij toch slank" dacht bij me zelf nou wacht meer 3 maanden en dan praten we wel verder. minder leuk wat dat ze een tik hierbij ga op me maagdekeultje. dat was minder goed voor de misselijkheid en ik had zo iets van voorzichtig ik heb kostbare waarde bij me!

zo ga nog even kijke of degene die ik heb opgeschreven nog bij gewerkt moeten worden in de lijst.
    oha ik meld me nog niet aan de de hyves ga het wel doen maar pas na de eerste echo. want daarna vertel ik het me vrienden. die ook hyves veel vuldig gebruiken en trouwens ook de kids van school doen dat ;)

liefs gyino

15. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    hihi ik vind de test onder me banner zo leuk. toen ik hier voor het eerst op de site kwam zag ik hem bij iemand. en had gelijk zo iets van die ga ik ook nemen. :)

16. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ook het volgende aan de lijst aangepast:
    mamalyn ---> je staat op de bevallingslijst
    mamabeer ---> afspraak van de vk er bij gezet.

goolio en arja, jullie hadden jezelf hier aangemeld heb alleen nog geen gegeven van jullie vandaar dat jullie er nog niet bij staan.
    de volgende gegevens hebben we nodig:
    - wanneer ben je uitgerekend
    - hoeveelste kindje
    - hoe oud ben je
    - wil je thuis of in het ziekenhuis bevallen
    - wil je borst of flesvoeding geven.
    - en eventuele afspraken bij de vloskundige.

dit is de website waarop je de lijst kunt bekijkenhttp://www.everyoneweb.com/julimamas/

goed mannetje komt thuis denk dat hij aandacht wilt dus dat geef ik maar met alle liefde
    fijne avond.
    knuffel gyino

17. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    pff ik ben nog niet zo handig hoor met forums. Ik probeer uit alle macht tussendoor mee te lezen maar het is haast niet bij te houden! :)

Wat een mooie lijst hebben jullie gemaakt, ik stond er zelfs al bij zag ik. Alleen missen er wat gegevens want die had ik niet doorgegeven. Zal ik dan nog maar ff doen he (ik sta bij 7 juli)

Komt tie:
    25 jaar
    1ste kindje
    thuis bevallen
    borstvoeding
    19 november naar de gyn.

Zo dat was het volgens mij.

Wat zijn er trouwens veel uitgerekend voor juli. Een echte babyboom!

18. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hey dames, ik zwaai even snel en ben meteen weer weg.
    Nog steeds veel buikpijn.

Gegevens even doorgeven aan de andere dames aub ...degene die mij een pb hadden gestuurd die gegevens heb ik al doorgestuurd naar de andere dames

Even een paar dagen rust en dan hoop ik hier snel weer terug te zijn

Doei

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Kelly rust maar goed uit!

@ Robine dat is idd heel toevallig! :D

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!

hier ook geen echt platte buik meer. Maar m'n darmen zijn dan ook echt opgezet en pijnlijk :(
    verder gewoon moe en misselijk maar dat hoort er allemaal bij he...

En mijn mannetje heeft het gisteren aan iedereen verteld. Hij kon niet meer zwijgen :(
    Ik had liever gewacht tot na de eerste echo, maar hij kon niet stoppen met hints geven en ja nu weet de familie het he.

Fijne dag allemaal!

grts

Deel Deze Pagina