Ben ik weer... ik moet nog steeds bijlezen van pagina 86. Ik ben zo mooooeeeeee. Ik lig gewoon na het eten op de bank en uur later slaap ik gewoon... Vanochtend weer thuiswerken. Dus ga eerst even hier bijlezen... Tot zo!
Mijn darmen zijn ook ontzettend opgezet en ook heel pijnlijk, ze "BORRELEN" als een gek! Wordt gewoon misselijk van die gekke darmen...en hormoontjes
@ sunshine82, bij mij zit het links onderin mijn rug doet het bij mij vooral zeer.Ik heb een baan waarbij ik veel achter de computer zit en dan weet ik vaak ook niet meer hoe ik op een gegeven moment zitten moet. Als ik dan nog druk ben ook doet het extra zeer. Is inderdaad echt heel erg vervelend! Vandaag gaat het gelukkig weer beter met mijn rug en morgen ga ik weer werken. @kelly, rust inderdaad lekker uit De pijnlijke darmen en het borellen is heel herkenbaar. Maar ben nog altijd blij dat ik geen last heb van misselijkheid. Buiten heel moe zijn, pijn in mijn darmen, ()() en rug gaat het hier goed.
@ goolie welkom hier @ Claire wat fijn zeg! vandaag weer hcg prikken? @ wendy veel sterkte meid. @ sunshine dat je een mooie echo mag hebben. @ kelly rustig aan hoor. Gister naar de opening van het carnavalsseizoen geweest. Was om half negen weer thuis. Was doodmoe en had zo'n pijn aan mn rug. Lag er om half 10 in en werd wakker vande wekken om half 8. Kaatje ben weer alleen op kantoor
haha niet alleen, maar toch even snel aan het lezen zolang iedereen maar achter zijn eigen bureau blijft kan dat!
Hallo allemaal. Ik wil me graag ook melden bij de juli mama's. Ik weet pas sinds maandag zeker dat ik zwanger ben. Ik ben 16 juli uitgerekend. Het lijkt me best gezellig hier. Ik red het niet om alles bij te lezen door de vermoeidheid maar wil vanaf nu wel gezellig mee kletsen.
Mogge dames! Voor het eerst weer een nacht doorgeslapen! Heerlijk. Nu op weg naar het werk, tot later! En: nieuwe zwangeren welkom! Vanaf nu gaat het echo's regenen toch? Ben benieuwd! Ik mag over 6 dagen, dan ben ik alweer 8 weken! Groetjes!
Jahaaaaaaa bereid je voor... Ik heb 2 uur nodig gehad; maar ben helemaal bijgelezen van pp86 tot 113.. wooeehoooeee. En dat in de baas zijn tijd whahahaha Ben een weekje er niet aan toegekomen om mee te lezen en dan gaat het hard hé. Druk weekend achter de rug, vrienden en familie bezoekjes... Dat ga ik toch echt minderen. Zondagavond had ik echt zoiets van : is het weekend geweest? Gelukkig heb ik woensdag altijd even een break: 'sochtends thuiswerken; 's middag vrij. Ga vanmiddag even met Kyra naar het bos en dan lekker met de zwangerschapsboekjes de bank op... Nou hier komen mijn reacties hoor... hihihihih! @ Kaatje 30: hoe dichter mijn 2de echo eraan komt (di de 18de) hoe meer ik me zorgen maak om een 'windei": dat zou voor mij toch echt mijn ergste nachtmerrie zijn! En dan zouik met och ook erg bedrogen voelen! @ Pooh69: goede tips 16 w een 2 d echo en op 26 weken een 3d. Samne met de 20 weken "medische echo"zit je dan idd. op een echo om de 4 a 6 weken. Had ik nog niet over nagedacht. Maar denk dat ik het ook zo ga doen. Leuk die foto van sam; stoer dat ie omgekeerd in de buggy durft. Hoe vond ie het? Ga nog even op'm stemmen. Hij is een snoetje! @ Kelly: vet compliment! De juli mama site is gaaf! En heeeel overzichtelijk zo. Ook complimenten aan eenieder die 'm helpt bijwerken! @ Mama van tessa: wat verschrikkelijk van je vriendin dat ze moeten stoppen met de behandelingen... Heb je het haar ondertussen wel al verteld, of wacht je op de echo? @ Daantje 27: Hey je bent uitgerekend op mijn man's verjaardag. Leuk! @ Cruella en Lilly: verschrikkelijk meiden! Heel veel sterkte en neem wat tijd voor jezelf. Dit is niet niks! Knuff! @ gyino: ik heb ook last van concentratieproblemen. Schrijven ging echt niet. Dat maakte ik allerlei spelfouten. Alhoewel het met dit berichtje dan weer meevalt. Misschien is he gewoon een fase... Gelukkig trouwens dat het bruin slijm weg is. Ik had dat ook 1 dag na positieve test. Dan donder je toch even van je roze wolk af. Nu toch al weer 7 weken... @ Sunshine 82: wat leuk; kom erbij op 1juli! Welkom! Ook ik heb in augustus een mk gehad @ Mamabeer: hier ook eentje met veel witvloed. Schijnt normaal te zijn, zei de gyn toen ik met de 5 wkn echo kwam. Tip van de dag@ iedereen: wel uitkijken als het begint te ruiken. Dan heb je een infectie. Kan geen kwaad voor beeb, maar dan even bij HA een kuurtje halen. Wel zeggen dat je zwanger bent (als je HA dat nog niet weet). Schijnt wel een kwaaltje te zijn wat vaak bij zwangere vrouwen voorkomt... @ Claire: dat was even schrikken hé. Maar wat een opluchting. En het is echt geen bbz... je hebt gewoon 2 mooie beebjes in de maak! Knuff! @ Robine: lekker geregeld in het onderwijs die lange vakantie... (toch lichtelijk jaloers hahaha)... Alhoewel, ben helemaal blij met een zomer thuis... Afkloppen! @ Loulou: volgens de bakerpraatjes 66% kans op een meid! Was ook eerst onze voorkeur; maar een stoere jongen is ook top! Sinds ik zwanger ben, maakt het me niks meer uit... als het maar gezond is hé @ 00Wendy00: heel veel sterkte met je schoonvader. P.S. Hier 9 jaar samen: in ieder geval heb je een goede basis hé! Idd. iets om trots op te zijn! Stilte.... Wat een bericht...
Hey deetje was vergeten dat wij idd samen lopen... Over 6 dgn idd mijn 2de echo. Ik vind het wel errug spannend. Droom iedere keer dat ik alleen een leeg vruchtzakje ga zien...
Ging net naar het toilet... o ja dit is geen naar berichtje hoor... zag ik toch dat mijn jeansbroek helemaal in mijn buik staat... Spant toch allemaal wel heel errug nu... En ik zei van 't weekend nog stoer tegen mijn tweelingszus zo van... oooh ik hoop nog tot de kerst in mijn normale kleren te kunnen. Zij is 19wk zwanger van de 2de en lachte me vierkant uit hahahaha! En ik moet zeggen; heb er nu ook een hard hoofd in... Iemand al zwangerschapskleren geshopt?
* KwiePark breekt uit de nod van november om te kijken of een aantal zwangere novembermeiden al gearriveerd zijn * Hi girls! Bij mijn eerste nod in november hoopte ik zo dat ik ook in juli terecht zou komen, want ik ben zelf een julibaby. Het had me leuk geleken om dan volgend jaar een baby in mijn armen te kunnen krijgen als verjaardagscadeau. Maar helaas. Als ik nu zwanger raak dan wordt het alweer augustus. Ik zag in ieder geval wel dat er al één iemand uitgerekend is op mijn verjaardag; zuurtje. Volgend jaar 18 juli ga ik zeker kijken of hij of zij ook echt op mijn verjaardag geboren is. Meiden allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap en geniet ervan! * KwiePark gaat weer snel terug naar de Nod van november. Brrr, best koud zo op die motor *
Goede morgen! Heb niet helemaal teruggelezen hoor, want jullie kletsen veel te veel gezellig hoor! @ MLS: heb dat ook met mijn broeken, ze zitten gewoon echt niet lekker meer. Ik heb nog wat kleding liggen van mijn vorige zwangerschap, maar die doe ik pas later aan. Tot die tijd houd ik mijn gewone broeken aan. Gewoon een elastiekje door de knoopsgaten als hij niet meer echt dicht wil. Ik heb het mijn vriendin nog niet verteld, alleen mijn ouders weten het. Wil nog een tijdje wachten, het liefst tot de 12 weken. Maar vind het onwijs moeilijk hoor! @ Lilly, wat een rot nieuws zeg! Heel veel sterkte meid @ Claire: jeetje dat was schrikken zeg, fijn om te lezen dat het allemaal goed lijkt te zijn en je gewoon iets korter zwanger bent. @ de nieuwe mama's in spe: gefeliciteerd en welkom Alweer bijna 7 weken zwanger, vind het best snel gaan, maar heb ook best drukke weken gehad. Ben onwijs misselijk blijf maar kokhalzen. Bleh! Heb de wc nog niet geknuffeld, maar zit er niet ver vanaf. Ben ook onwijs moe, slaap als een blok.
ik zou de wc graag eens willen knuffelen. Heb de hele tijd een misselijk gevoel maar het wil er niet uit. Net kaneelsnoepjes gegeten maar dat was ook niet echt een aanrader. Ben op kantoor maar krijg mezelf niet vooruit. Moet wat gaan doen maar zou het liefst lekker in mn mandje liggen. @ mama van tessa eigenlijk gaat het ook best wel snel.