Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona Lisa Smile

Mona Lisa Smile Actief lid

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Prachtig weer buiten. Ga eerste een hapje eten en dan lekker met Kyra eropuit....

2. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    welkom daffie1977 gezellig dat jij er hier ook bij bent, gefeliciteerd en geniet er van he.

groetjes daisy

3. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Dank je wel Daisy, ik ga er ook zeker van genieten. Ik voel me nog steeds erg goed maar ja kan nog komen allemaal, maar dat staat me niet in de weg om te genieten. Ik kijk al helemaal uit naar de echo.. die heb op 6 december met 8 weken en 2 dagen zwangerschap en 9 december de eerste controle.

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Ik heb nog geen zwangerschapskleding gekocht maar ga er morgen wel achteraan daar ik het toch wel nodig heb. Ben wel bijna 5 weken maar er zijn nu al de wat strakkere broeken die niet zo fijn meer zitten.

5. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Hoi Dames,

We waren met een aantal meiden in het 'ik ben zwanger' forum begonnen, maar dat was niet de goede plek volgens een beheerder en is gesloten, dus ik denk dat we langzaamaan hier komen aansluiten! We hadden ook een lijstje gemaakt wie wanneer gaat bevallen, mss leuk om dat hier door te zetten?

Even over mezelf:
    Ik ben Linda, 32 jr. en heb al een zoontje Oscar van 15-07-2005. De tweede is als alles goed blijft gaan ook weer voor juli, alleen vier jaar later :D
    Grappig is dat ik nu op dezelfde dag ben uitgerekend als Oscar; 22 juli. Oscar is alleen één week eerder gehaald.

Ik ga eens even terug lezen wie er allemaal op dit forum zijn! (114 pagina's: WOW)

6. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Denk wel dat je moet nadenken of je wel of geen verdoving neemt. Ik moest 2 weken geleden een moedervlek laten weghalen in het zhs en toen ik zei dat ik net 4 weken zwanger was, is hij het gaan nakijken en twijfelde of een verdoving wel kon. Omdat hij geen risico wil lopen dat er iets mis zou gaan met de beeb (omdat nu belangrijke organen worden aangelegd), leek het hem verstandig om het uit te stellen.
    Ik had op internet gelezen dat je ook verdoving van de tandarts mocht, maar de dermataloog zei dat dit in principe dezelfde verdoving is en dat je tandartsen hebt die het gewoon doen. Maar het is niet bewezen of het schadelijk is of niet.
    Ik zou anders wachten tot rond de 20 weken. Dan is je beeb in ieder geval volgroeid.

Hier ook misselijk sinds een paar dagen. Heb ik bij de eerste ook niet gehad. Merk wel dat cola en drop helpt.

Ik heb morgen de 1ste echo. Vind het wel spannend. Moet om 8.45 in het zhs zijn, dus laat jullie erna wel iets weten.

7. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    @wbpepe welkom bij de julimama's
    er is hier al een lijst en daar hebben we zelfs een site voor geopend
    http://www.everyoneweb.com/julimamas/ er zijn een paar dames die dat helemaal bij houden.
    onderanderen kelly, er staan namen op de site aan wie je alles door kunt geven.

groetjes daisy

8. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    ik merk nu wel dat ik erg last begin te krijgen van mijn hormonen ik ging net mijn zoon ophalen van school en toen vertelde de juf dat het broertje van een klasgenootje dat vorige week was geboren helaas is overleden, nou ik stond serieus mijn tranen weg te slikken, ze had het met de kinderen over de dood gehad en begraven/ crematies gehad pppff ik kreeg het toch zo warm.
    wat een verdrietig nieuws was dat.

9. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Hi Daisy,
    Dank je wel. Ik kan alleen op je link niet vinden hoe ik in contact kom met één van die meiden...

groetjes, Linda

10. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    hey dames, hier een berichtje vanuit mijn bedje.
    vanmorgen maar naar de huisarts gegaan omdat de buikpijn echt niet fijn meer is.
    Soms word ik gewoon duizelig en misselijk van de pijn (andere misselijkheid dan de ochtendmisselijkheid)
    Hij heeft aan mijn buik gevoeld en er kunnen 3 dingen aan de hand zijn:
    - gewoone buikpijn die vanzelf over moet gaan met een paar paracetamolletjes.
    - een buitebaarmoerlijke zwangerschap.
    - een blinde darm ontsteking

Hij liet een beetje doorschemeren dat het het meeste lijkt op een bbz, mijn baarmoeder zou nog erg klein zijn. En de blinde darm was (nog) niet opgezet.

Maar een echo zou nog niet kunnen omdat het nog te vroeg is in de zwangerschap.

Ik moet nu dus gaan afwachten ....ik zou binnen een paar uur tot dagen extreme pijn moeten gaan krijgen dan wist ik dat het een b.d.ontsteking is.
    En dan moet ik me gaan melden.
    Voor de rest bij koorts of verergering moet ik me ook melden

Omdat mijn baarmoeder nog zo klein was moet ik wel nog even een testje doen

met dit resultaat, bij de test is de teststreep dikker dan de controle streep.

Achja gewoon hoop hebben op gewoone buikpijn en dat het morgen weer over is.

11. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    door die meiden een pb tje te sturen met je gegevens erin ;) maar ik zal eens even een blik erop gaan werpen ....heb toch niet veel beters te doen hier in bed

12. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Onzin! Ik heb een echo gehad op 5 weken en dan kunnen ze bbz uitsluiten! Ik zou je verloskundige bellen en vragen om een echo! Fingers crossed meid. Ik gun het je zo!

13. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ja presies dat dacht ik dus ook...ze kunnen toch wel een vlekje zien en zien waar dat zit.
    Bedankt voor je reactie ...nu weet ik zeker dat ik mijn vlos ga bellen

14. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    wbpepe: je staat op de lijst erbij,

Oja Welkom meid en proficiat met je zwangerschap

15. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemiddag,

@sunshine hoe was je echo?

@kelly sterkte meid hopelijk is de pijn gauw over.doe maar lekker rustig aan. mag je van je vk langskomen?hoop voor je dat je gauw een echo krijgt.

@ daffie en wbpepe van harte met jullie zwangerschap

@nynke succes morgen

hier wordt al warm gelopen voor sinterklaas.yorrick is nu al volop aan het zingen terwijl hij bezig is met het huis van super de boer

fijne middag.

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    kelly zeker kunnen ze een echo maken met Lex en Ryan heb ik een echo gehad met 5 weken ze moesten dan wel heel goed kijken maar ze zagen toen bij allebei het hartje kloppen. is echt onzin wat ze je zeggen. En buikpijn heb ik hier ook veel last van maar dat is alleen voordat ik naar de wc moet dan heb ike cht zo'n krampen dat ik soms even moet gaan liggen van de pijn....ik hoop dat het niks ernstigs is.

Ik heb maandag de echo! :D ik ben vandaag bij de huisarts geweest dat ik toch eerder een echo wilde omdat ik gewoon zeker ervan wil zijn hoever ik ben. :D

17. @ kelly wat een spanning zeg. Erg als je niets anders kunt doen dan afwachten. Laat je het weten als je gebeld hebt?

Liefs Ryanne

18. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    @ mona lisa smile

Ik heb bij ze allebei een infectie gehad dus ben er nu van overtuigd dat het weer zal komen dat is een van mijn vaste zwangerschapskwaaltjes :)

19. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ryanne: Kaneel is niet goed tijdens je zwangerschap he! Kaneel schijnt de hersenen aan te kunnen tasten. Ik wist dit ook pas aan t eind bij mn eerste zwangerschap, maar vermijd het nu liever nu ik dit weet. Weet niet in welke mate overigens, mss moet je ff googlen om dat te ontdekken, maar zou er maar even vanaf blijven de komende tijd voor alle zekerheid!

Kelly: Heb je al nieuws over de echo gehoord? Mag je langskomen? Hoop echt voor jou dat t gewoon buikpijn is en niks met je zwangerschap te maken heeft! Hou ons op de hoogte he!

MLS: 2 uur bijgezelen in de baas zn tijd, foei foei, hahaha! Nou ja, je bent weer up to date in ieder geval. geniet je nog van je mooie echootje?

Ben bij de tandarts geweest, 2 gaten gevuld. Heb er nog nooit ene verdoving voor genomen, dus deze keer ook niet en t ging gelukkig prima ondanksde misselijkheid :) Hebben we ook weer ff gehad. In januari terug voor 2 andere behandelingen.......duurt nog wel ff, dan zijn we al halverwege als alles goed blijft gaan.

Ga ff mn kleine meisje in bed stoppen.

Laterz

20. Mona Lisa Smile

11 jul 2008
    407
    0
    0
    omgeving Eindhoven
    Hahahaha! Nou ja dat is dan ter compensatei van alle overuren die ik de vorige maand gedraid heb... Geven en nemen hé. En uiteindelijk is het je eigen verantwoordelijkheid of je je projecten op tijd af hebt... Bij mij loopt alles picobello op schema :)

Deel Deze Pagina