Hoi meiden, daar ben ik ook weer eens. Heb nachtdiensten gehad, dus geen tijd om hier te kijken. Ik zal zo eens bijlezen. Heb gisteren weer roodbruin verlies gehad, dus was best wel in de stress. Nu is het alleen nog bruin en heeeeel weinig. Dus ik moet maar proberen positief te bijven, alleen is dat soms wel moeilijk.
Super bedankt om te stemmen! 7 weekjes alweer...gaat snel joh! Ik heb mijn zwangerschapskleren nog liggen van 9 maanden geleden...die zal ik ook wel weer snel aan moeten vrees ik zo...
@woezeltje lief dat je het vraagt! vanochtend een 2de echo gehad met 4,5 de eerste gehad alleen een stip gezien maar dat was voor dat moment al heel fijn had toen erge buik en rug pijn en was bang dat het weer fout ging!( dus kelly je kan echt wel al een echo laten maken) vandaag de tweede echo(vandaag precies 7 weken! en een heel mooi hoofdje met een rompje te zien en een kloppend hartje!jeahhhh! @mona lisa smile leuk dat je ook 1 juli bent uitgerekend! eerste kindje?
**Breekt in** Ik kom ook ff loeren hier vanaf de nov. motor. Mocht het deze ronde raak zijn, kan ik nog net meehoppen bij de juli mama's. Zou toch mooi zijn. Zwaait even naar iedereen die ze kent van de nod nov. lijst en alle anderen natuurlijk. **Breekt uit**
@ mama beer: ja die zwangerscahpskwaaltjes hé... Dat je zoveel witte vloed kan hebben, schrok ik wel van. Ik had het vooral vlak na de pos. test. Dan ren je toch iedere keer weer naar de wc... Nu is het al minder... @ Sunshine: jahaaa ik heb een tijdje de lijst alleen aangevoerd op 1 juli. Gelukkig duurde het mniet lang dat meerdere mama's mij kwamen vergezellen. En ja eerste kindje; dus alles is onbekend en zoals zovelen heel veel zorgjes. Meiden, ik heb op dit moment een haat liefde verhouding met mijn 2de echo volgende week dinsdag. Ik kijk er zo naar uit en aan de andere kant wil ik ook mijn kop in't zand stoppen... Als ik niet ga dan weet je ook niet dat het fout is hé... Ik maak mezelf helemaal gek. Ik ben zelfs zojuist op het miskramen forum gaan neuzen... Is dit gek, of hebben jullie mama's van al gezonde kindjes dit ook meegemaakt....
Hi Kellly, Dank je wel voor je hulp hoor! Ik ben nog niet zo bekend met forums, dus ik ben ook nog niet zo heel handig Wat is een pb-tje? Groetjes, Linda
hey allemaal, t wordt hier druk ik heb goed nieuws! het hcg was na 36-40 uur van 795 naar de 1300 gegaan dus geen bbz maar gewone zwangerschap. Alleen hoever ik nu ben weten we niet maandag gewoon de echo alleen heb sinds vanmiddag wat rozige witte vloed maar ja geen buikpijnen ofzo =)
Lily, wat een vreselijke situatie zeg. Ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte. KNUF! Robine, mijn spijkerbroeken krijg ik niet dicht. En ben echt niet zo dik, heb normaal maat 38, maar mn buik (darmen) is zo opgezet. Zelfs mn onderbuik! Thuis draag ik daarom vaak trainingsbroeken van mijn man of lekkere wijde pyamabroeken. Erg fijn. Kelly, ik hoop ook dat het gewoon buikpijn is hoor. Misschien ook je darmen die van slag zijn? De test is in ieder geval heel erg duidelijk! Al een echo gehad? Met 5 weken zie je zeker wat! KNUF! Uk, gewoon even je huisarts melden dat je zwanger bent. Dan kunnen zij dat in hun papieren zetten. Robin77, ik heb al een echo gehad ja. En maandag de 2e echo. Kijk er echt naar uit. Hopelijk weet ik dan hoe ver ik zwanger ben en hopelijk zien we een klein kloppend hartje. Kaatje80, ik heb ook elke keer gezegd, het maakt mij niet uit hoeveel kwaaltjes ik heb, als beebje maar gezond is en blijft. Wendy, heel veel sterkte met je schoonvader. Hopelijk zal hij toch nog jullie kleine leren kennen. Over die buikpijn, dat zijn waarschijnlijk je darmen. Die werken trager/anders als je zwanger bent, waardoor je eerder krampen kunt krijgen. Claire, wat een supernieuws. Jij hebt 2 superbeebs in je buik hoor! En maandag gaan we voor een mooie echo! Sunshine, wat super dat je je minimensje al hebt gezien. Gefeliciteerd met je echo. En hoe groot is je glimlach nu? Ben benieuwd naar de foto! Ani, op zich kan 1 foto geen kwaad. Probeer je er niet te druk over te maken. Jouw beebke is sterk en gezond. Duimelijn, ik heb je gegevens aangepast. Ik zag dat het nog niet was gebeurd. MLS, ik heb nog een positiebroek van de vorige zwangerschap. Die heb ik maar 2 weken gedragen, maar zit echt heerlijk! Dus gewoon kopen hoor, het is een verademing! Marije78, welkom hier! Spannend he, als je niet precies weet hoe ver je bent. Ik ken dat. Mamalyn, ook welkom. Hopelijk blijft de misselijkheid je deze keer toch wat bespaard. Ik eet nu in bed cracottes van lu, erg lekker, en het werkt al! Goolio, wbpepe en Daffie, welkom hier en geniet ervan! Daffie, ik heb je gegevens aangepast op de lijst. Nynke, succes morgen en vooral heel veel plezier! Pffffffff.. wat een werk.
@ claire wat fijn zeg. Op naar een mooie echo van je (2) beepje(s) maandag. Misschien wordt jij wel de eerste tweelingmama hier.
een pb-tje is een Persoonlijk Bericht-tje Hier onder aan mijn berichtje staat mijn banner (dus waar je kan zien hoever ik ben enzo) Daaronder een beetje tekst En daaronder staan een aantal blauwe knoppen en op een van die knoppen staat pb...als je daarop klikt kom je in een nieuwe pagina waarin je een soort mailtje kunt typen. Dat mailtje gaat dan naar degene op wiens knop je hebt gedrukt. Snappie? ik hoop het ...uitleggen is niet mijn sterkste kant hahaha
Jaa, duidelijk hoor! Dank je wel. Ik maar denken at dat nou was hahaha. Van die momenten dat je 'ohja' denkt en je dan gaat zitten schamen hahaha.
Zo dames, ff bij praten. Zonet mijn vlospraktijk gebelt...gesloten en aangezien ik niet dacht dat het een spoedgeval was heb ik ook niet mobiel gebelt. Ik heb een andere vlos gebelt en het hele verhaal uitgelegt (voordat ik klaar was stroomde de waterlanders rijkelijk, zo irritant) Ze vond het niet zo goed dat ik ermee leef zitten en wilde graag dat ik bij haar langskwam. Ze heeft me alles duidelijk uitgelegt en het kwam eigenlijk een beetje weer neer op wat mijn huisarts ook zei. Dat ik eigenlijk moest wachten tot het echt erger gaat worden. Omdat ik krom stond van de pijn heeft ze wel een echo gemaakt, alleen zij kon alleen maar een echo uitwendig maken. Daar was bijna niets op te zien...wel was er een klein holletje in mijn baarmoeder te zien. De kans op een bbz is nu dus al een heel stuk kleiner geworden...maar volgens haar nog steeds niet uitgesloten (kon ook nog zo zijn dat er een 2e eitje was en dat dat een bbz was)....omdat haar apperatuur niet nauwkeurig genoeg was kon ze mijn eierstokken niet nakijken en daarvoor moest ik morgen naar de poli om een inwendige echo te maken. Dus toch nog afwachten tot morgen dan weten we zeker meer. Ik had me voorgenomen dat ik me bij deze zwangerschap door niemand meer gek zou laten maken. De vorige zwangerschap was nogal romoerig (te vroege indaling, vruchtwater tekort, auto ongeluk, nierkolieken, enz enz enz) Ik ben nog geen 6 weken zwanger en ik ben me nu alweer zorgen aan het maken, ik laat me alweer gek maken, door te luisteren als iemand zegt ja maar het kan ook nog een dit of dat zijn... Zo dit was echt het laatste ik laat me niet meer gek maken .... ik ga gewoon zwanger zijn!