Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    NOOIT DOEN! [-X hier hoef je je nergens voor te schamen meid, daar is het forum juist goed voor.
    Dacht je dat ik zo´n slim brein was dat ik alles meteen wist hahahaha

2. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    kelly gelijk heb je! en besef ook dat omdat jij je zo druk maakt de buikpijn er waarschijnlijk erger op gaat worden!en het misschien uiteindelijk allemaal wel mee valt!ik hoop het wel voor je!

voor de andere dames:dank jullie wel! ben erg blij!

hoop dat er snel nog meer volgen met een mooi foto van de kleine!

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ kelly ..... ik had me ook voorgenomen om deze zwangerschap geen zorgen te maken. Maar dat houdt je niet tegen en ik kan heel goed begrijpen dat je je zorgen maakt over een bbz. *knuffs*

wel fijn dat de andere verloskundige tijd voor je had en heeft gedaan wat ze kond doen, gaa heel hard duimen voor je morgen!

4. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik weet trouwens een hele goedkope online winkel voor zwangerschapskleding .positiewinkel.nl je moet alleen vaak kijken want vaak hebben ze aanbiedingen en soms zit er gewoon niks leuks bij

5. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Pffff, nou ik ben ook weer gerust...

Gisteravond mega erge krampen en dacht al meteen weer dat het mis was. Ook kon ik niet zitten of iets doen, want mn stuitje deed zo'n zeer en ik voelde een mega druk beneden.
    Had ik de vk gebeld.... was het in iedergeval geen mk... ikke blij!
    Het is waarschijnlijk zo dat mijn lichaam op een dusdanige manier op de hormonen en dus de zwangerschap reageert, dat mijn bekken al meteen een fikse tik krijgen.... nu is het afwachten en wanneer het zo blijft naar de fysio.... Dus het valt allemaal gelukkig v oor 100% mee!

Joey is weer gelukkig!

(Sorry, was ff ego berichtje.... hoe is het met jullie?)

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    gelukkig ladyjoey, hoop wel dat t bekkenprobleem niet blijvend is voor je ;)

7. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    oja wat ik nog was vergeten te melden, wat wel heel toevallig was...
    De vlos waar ik nou vanmidag ben geweest heeft mij 26 jaar geleden op de wereld gezet :) leuk he

8. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Kel: Wat fijn dat je bij een andere vlos langs mocht komen! Echt super service!Hoop dat t allemaal goed zit voor je. Ga lekker met een thee en een warme kruik naar bed jij. Mss scheelt het! Beterschap/sterkte met wachten. Morgen weet je vast en zeker meer en zul je zien dat alles in orde is! Ik ga voor je duimen

9. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    LadyJoey: Jij ook natuurlijk sterkte en beterschap he meid. Hoop dat je je snel beter voelt!

10. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Ryane: Nog even voor je opgezocht, weet niet of je mn berichtje wel gelezen had.

Het Voedingscentrum adviseert zwangere vrouwen uit voorzorg zo min mogelijk kaneelhoudende producten te eten. Dit is te lezen in het vakblad Voeding Nu dat deze week verschijnt. Een belangrijk bestanddeel van kaneel is coumarine. Indirect zijn er aanwijzingen dat coumarine schadelijk is voor ongeboren babys. Coumarine zelf is echter nooit op dit effect onderzocht.

11. Robine

Robine VIP lid

8 aug 2006
    5.458
    0
    0
    Lerares L.O.
    Leiderdorp
    Sunshine: Lukt t niet met foto uploaden? Ben benieuwd naar je frummel!

12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Kelly: ze kunnen inderdaad in een vroeg stadium een echo maken om te zien of alles er goed uitziet. Met een inwendige echo kunnen ze echt heel veel zien.

@ woezeltje: dank je wel voor de felicitaties en ik ga er zeker van genieten dat doe ik nu al wel.

@ Sunshine: Gefeliciteerd met de goede echo! Geniet er van zou ik zeggen.

@ Daan: fijn je hier even te zien. Zit natuurlijk ook nog wel bij de november motor omdat ik het gezellig vind.

@ Claire: het klinkt best goed allemaal.

@ Ik wens je echt heel veel succes Kelly. Het is best een verhaal en probeer ondanks alles toch te genieten en zeker als morgen blijkt dat het goed zit.

Hier gaat alles wel goed. Heb vanmiddag lekker even op bed gelegen omdat mijn lieve vriend vandaag vrij had en ik het er even van kon nemen. Vanavond ga ik lekker dansen en heb er veel zin in, dan ben ik er even tussenuit zeg ik altijd maar en kan ik mijn hoofd ff op iets anders zetten. Ik ben er vanavond nog wel even voordat ik ga slapen kan ik alles even bij lezen. Ik ga nu lekker eten met mijn vriend en de meiden.

13. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ik heb lopen k* maar het lukt me niet!

iemand die mij kan vertellen hoe het moeten

groetjes computerkneusje haha

14. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Kelly, goed dat je naar een VK bent gegaan en gelukkig was er een vlekje te zien in je baarmoeder! Geeft toch weer hoop he.

LadyJoey, vervelend die pijn. Rustig aan he.

Wie wil er allemaal het geslacht weten bij de echo?

15. daantje27

daantje27 Actief lid

19 mei 2008
    182
    0
    0
    @sunshine gefeliciteerd meis met de mooie echo

16. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Sunshine, probeer het anders via imageshack.us

Dan komt de foto hier in je bericht te staan.

17. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    ze doen het allebei niet!

18. sunshine82

sunshine82 Actief lid

30 okt 2008
    167
    0
    0
    almere
    het lukt niet!

19. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    He shit..

Je mag hem me ook mailen. Probeer ik het voor je. Zal ik je een PB sturen met mn mailadres?

Deel Deze Pagina