Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hai Dommel,

Mooi tenminste iemand die het herkend,ben gelukkig niet de enige,ik kan ook echt me buik niet in houden dat doet zeer,bij mij lijkt het net zo alsof ik verder ben,alhoewel het bij mij niet zo lang zal duren voordat je het begint te zien heb namenlijk al een dochtertje en ze zegen dat bij je 2e kindje alles sneller gaat bevalling,maar ook de groei van de buik,ben benieuwd....van mij hoeft het niet zo snel te gaan wil er de laatste keer lekker van genieten.

2. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ja, maar vind het wel leuk als straks mensen het echt gaan zien!

leuke jurkjes aan etc. lijkt me helemaal leuk!

3. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Tuurlijk is dat ook leuk,zwangere vrouwen stralen altijd,ik vind het ook altijd heerlijk om naar zwangere vrouwen te kijken,maar ik geniet hier bewust extra van omdat dit mijn laatste zwangerschap wordt hihihi.

4. Niet meer actief

Ik had gisteren ook zo'n buik!
    Was niet prettig!
    Maar nu ik weet dat ik zwanger ben wil ik hem wel vaker hoor!

Normaal had ik altijd een dikke 'zwangere' buik een week voor de menstruatie.
    Die buik bleef weg deze keer :)

Mamie Patricia: kom gezellig mee kletsen hoor!
    Ik ben er net ook voor het eerst.

Zijn julie trouwens al misselijk?
    Ik wel! al een week lang elke ochtend en savonds komt het terug.
    Zo'n weeig gevoel, soms echt bijna spugen.

5. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Maar kan iemand dat verklaren waar die harde buik vandaan komt,het gevoel alsof je je over eten hebt en je buik ieder moment kan ontploffen..een zwaar en gespannen gevoel,en me onder rug lieve heer die doet zo zeer...weet gewoon nu al hoe ik niet meer moet zitten..

6. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    so, dat heb je snel besloten op de 23e... maar je hebt natuurlijk al een meisje....

zag in je album dat je ook een donkere vriend heb.... mijn vriend komt van suriname.... dus een mooi halfbloedje zit er piepklein in mijn buik! :D

7. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Owh nee gelukkig ben ik niet misselijk ook nog niet gehad (afkloppen)

8. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Ja inderdaad dommel in mijn album staat ook een foto van me dochter die is nu bijna 4 jaar die is heel toevallig net als jou vriend maar dan de helft hahaah die is half surinaams,en mijn huidige vriend is antilliaans..
    Reden waarom,me vriend heeft al 2 kinderen ik heb er eentje nu eentje van ons samen erbij straks hij werkt erg veel,het moet wel leuk blijven vind ik en ik geniet eerlijk waar van de kinderen maar 4 vind ik een mooi getal :) :)

9. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    nog niet echt misselijk, kan wel vlage hebben, maar die zijn snel weer weg....

verder is mijn reuk wel goed actief... stap ik naar buiten, geen mens te zien, ruik ik sigaret, of ik ruik ineens pindakaas.... heel apart!

10. Niet meer actief

Hier ook een donkere vriend.
    Dus ook een halfbloedje in mijn buik groeien! :)

11. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Hihihi...

Allemaal halfbloedjes,nou heb een prachtig meisje in m,n album staan als voorbeeld :D ..

12. Niet meer actief

Ja ik heb haar gezien!
    Echt een prachtig meisje.
    Hier heeft mijn vriend een prachtig zoontje!

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Hoi meiden, ik zie dat al meer meiden van juli 2008 mama's ook al gereageerd hebben! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Voor mij is het 6 november 1 jaar geleden dat ik positief testte en was 10 juli uitgerekend en uiteindelijk 16 juli bevallen!

Ik wens jullie heel veel voorspoed en een gelukkige zwangerschap met als klap op de vuurpijl een geweldig mooi kindje!

Liefs sassa

14. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    @Tinkerbell21
    Misselijk ben ik nog niet kan misschien nog komen ,bij me 1e zwangerschap heb ik vrijwel eindelijk geen kwalen gehad behalve bloedend tandvlees

@shanna23
    Op dit moment heb ik dat zeg maar als ik buk

15. Niet meer actief

Dames, ik ga lekker bij mijn manntje zitten
    Fijne avond nog!

Groetjes

16. Niet meer actief

Goedemorgen dames,

Pff... nu ik weet dat ik zwanger ben voel ik de krampen veel beter.
    Is dat erg?
    Of maak ik mij te druk haha.
    Met uitrekken voelt het als spierpijn!
    Heel vreemd!

Nou ja goed, waarschijnlijk gaan wij vanavond naar een afrikaans feest in Utrecht.
    Wordt vast leuk!

Oh ja, iemand tips tegen misselijkheid?

Liefs

17. Nena77

Nena77 Actief lid

7 dec 2007
    445
    0
    0
    Goede morgen!

Volgens mij is mijn banner van slag door de tijd verzetten. Ben ineens een dag langer zwanger, dat gaat snel. hihi. zo maar weer even veranderen.

Ik heb nog steeds nergens last van. Alleen een wat weeig gevoel maar verder...

@ Tinkerbell: veel plezier vanavond. Tips tegen de misselijkheid heb ik helaas niet voor je. Alleen proberen iets te blijven eten, vaak zakt het dan iets af, tenminste bij mij in mijn vorige zwangerschap.

18. Niet meer actief

Dank je,..
    Ja ik moet mezelf wel aanleren om ook in het weekend gelijk te eten.
    Maar door de misselijkheid wil ik eigenlijk niet eten.
    Maar ja, ik weet dat het daardoor minder wordt.

19. shanna23

shanna23 Actief lid

24 sep 2008
    312
    0
    0
    secetaresse
    hoorn
    Een hele goeie morgen,

@tinkerbell,ik dronk altijd 7-up als ik misselijk was of een kopje kippensoep en bij mij hielp dat prima..
    Nu ik gestopt ben met roken,moet ik die geur ook echt niet ruiken,word ik gelijk misselijk,de hele nacht heb ik windjes gelaten,hahahahah niet normaal de hele nacht achter elkaar door.
    En toen ik vannochtend weer wakker werd stond me blaas op springen ohh dat deed zeer zat echt wel 2 min op de wc voordat ik volledig uitgeplast was :) ..Wie had er ookal weer zo,n donkere test van kruidvat? was jij dat tinkerbell?

Liefs Shanna,

20. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He dames, hier nog niet echt misselijk...eigenlijk alleen maar ontzettend moe en constant last van mijn borsten! Mijn buik lijkt af en toe ook al iets dikker, maar dat schijnt toch door je darmen te komen?

Deel Deze Pagina