Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Tuurlijk, als je boven de pot hangt is het iets minder ;) Maar ik vind het toch wel een soort van geruststelling dat ik misselijk ben enzo. En denk dat het mens eigen is dat, wanneer je dan even geen last hebt, toch gelijk denkt....het zou toch niet? Maar natuurlijk niet dames :D Wij zijn met zn allen hartstikke zwanger en dat blijven we ook ;)

2. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Het is wel zo ja, zodra je even niks meer voelt, denk je meteen, oh jee, het zal toch niet. Ons verstand weet het beter, maar ja, gevoel en verstand he. Gewoon die angst om het nog eens mee te maken.

Met hoeveel weken heb jij je mk gehad Robin?

3. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    GRRRR^%$^#%#*($ ben hier weer gtst aan het missen..ben niet aan het opletten

4. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Al heel vlug bij 4.4 weken. Nu ik dus al 6.5 weken ben ben ik al in jubel stemming ;) Ik weet wel dat ik eerst de eerste echo moet zien, maar het voelt gewoon goed! En ze zeggen toch dat het moeder instinct sterker is dan wat dan ook :D

5. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    en volgens mij klopt dat als een spuitbus....hahaha
    de vorige 2 x was ik niet blij met de zwangerschap en voelde het niet lekker aan. Enhet is ook misgegaan.

nu voelt het goed(buiten de buikpijn) en weet ik ook zeker dat het goed gaat

6. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    voordat ik iemand kwets met mijn uitdrukking niet blij.....
    met niet blij bedoel ik ...ik kwam niet op een roze wolk terecht...het klikte niet ik weet niet hoe ik het moet omschrijven

7. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik geloof ook heilig in dat instinct. Het klopt ook eigenlijk altijd, zo merk ik vaak op mijn werk. Mijn instinct is alleen ver te zoeken nu. :(

Meiden, ik ga lui op de bank. CU later!

8. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Dames jullie maken je druk omdat je even geen klachten hebt en niet boven de Wc pot hangt?!
    Dan moet ik me zeker druk maken, want tja ik heb eigenlijk niet veel klachtjes. Alleen een beetje vermoeid....

9. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Ow ja weet trouwens een leuke site waar je leuke en betaalbare positiekleding kan kopen
    www.bellyfashion.nl
    Snelle service en betaalbare kwaliteitskleding

10. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey allemaal weer ff een laat bercihtjes van mij
    We zijn net ff op bezoek geweets bij de buren heel gezellig natuurijk.

9 maanden beurs wil ik ook wel weer heen maar denk dat het weinig zin heeft ik heb al zoveel spulletjes en heb eigenlijk niks meer nodig..De mensen die nog niet zijn geweest je moet echt gaan! het is zo mooi alleen al iedereen die zwanger is en ook de spulletjes als je je eerste krijgt heb je nog zoveel nodig en daar zijn veel dingen stukken goedkoper ik heb er toen 3 reistassen met potjes voedign meegenomen ik had voor bijna een jaar eten voor de kleine met flesvoedign ook erbij voor nog geen 100 euro. Wel met de bonnen dan. Echt de moeite waard.

Ik ga even voor de tv hangen ik heb jersey girl gedownload die wil ik ff kijken...ik heb hem al zeker 20 keer gezien (hoezo vaak)

Weltrusten iedereen

groetjes ;)

11. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal,

Heb weer ff snel gelezen voor ik naar mijn bed ga. Ben vanavond te dansen geweest en het was supergezellig.

Sunshine wat een mooie echo, van harte gefeliciteerd.

Ik heb even niet veel te vertellen eigenlijk, begin wel heel erg moe te worden dus ga mijn bed opzoeken. Tot morgen en welterusten.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Hier was Sam vandaag erg vroeg om 5.30. daarna allemaal nog terug gegaan en om 7 uur eruit want mannetje moest gaan werken en sam hoor ik nu op de babyfoon ;)

Gaaaaaaaaaaaaaaap

Verder vandaag een lekker rustig dagje thuis.

Fijne dag allemaal!

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

wat een vertrouwd gevoel toen ik deze ochtend een half uur over de wc pot hing :( voel me nu gelukkig wat beter, want laura moet zo naar school en zou niet graag op straat moeten overgeven :oops:

verder had ik gisteravond de ergste hoofdpijn die ik ooit al had en deze ochtend opnieuw met hoofdpijn opgestaan, maar niet zo erg, gelukkig...

Ik heb massa's werk maar denk dat mannetje de komende dagen een oogje zal moeten dichtknijpen :(

verder het geslacht wil ik zeker weten maar ik denk dat ik het deze keer voor mezelf hou :)

ik zag ook een hele mooie echo voorbijkomen...

Fijne dag allemaal!

grts

14. goedemorgen all,

alweer een half uurtje aan het werk maar nog steeds moe. Gister vroeg naar bed gegaan en de hele nacht doorgeslapen.
    Morgen lekker vrij maar heb om half 10 afgesproken voor MvM. Waarom heb ik dat ook zo vroeg gedaan?

Wij willen ook weten wat het wordt maar vertellen het tegen niemand.

Ow ja en over het gevoel dat het niet goed zit, ik had dat vorige keer ook. Ik zei tegen mn vriend het voelt niet goed, er is iets mis. Pas na drie weken op de echo was idd te zien dat het niet goed was. Lichaam had het vruchtje helaas niet zelf afgestoten.

Vandaag nog echo's? Ga s ff kijken in de agenda

15. @ kaatje de week is toch wel snel omgegaan he :) Het is al bijna maandag..

16. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen allemaal,

@sunshine wat super goed nieuws. 7weekjes en alles is goed.geniet ervan ;)

@mls ik heb ook zo'n verhouding :) :) wil m graag de 24ste en zelf om gevraagt maar ben meteen ook zo bang dat de echo negatief is.maaja positief blijven en hopen op een mooie echo

@claire nu nog een mooie echo en de wolk mag komen.

@kelly sterkte meid.hopelijk krijg je vandaag een mooie echo van de kleine.

hier ook weinig klachten.wel moe en vroeg naar bed en eten staat mij tegen.mannetje had gister een turkse pizza gehaald erg maar bij de eerste hap stond het alweer tegen. ach zolang dit alles is en de echo is goed neem ik alles voor lief.
    of we het geslacht willen weten...geen idee.... bij de jongens wou ik het weten maar dit kan de laatste keer zwanger zijn en tja dan is een verrassing natuurlijk ook wel zo leuk.ach we zien het wel 20 weken duurt nog lang ;)

fijne dag allemaal

17. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    Heb net mijn 1ste echo gehad en we hebben een knipperlichtje gezien :) ben zooo blij... Hij is 3.5 mm, echt klein.
    En we mogen 25 november weer terug voor een echo.
    Zal vanavond de echo scannen en hier neer zetten. Zit nu op mijn werk.

Groetjes,
    Nynke

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    nynke van harte meid met je mooie echo.

19. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nynke gefeliciteerd met de goede echo!

Wie van jullie heeft er ook lichte ongikrampen? Alhoewel ik dat bij sam ook had in het begin maakt het me toch weer onzeker :rolleyes:

20. Nynke gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina