Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    ff snel,
    ik ben net terug van de echo....
    Geen bbz gelukkig....maar wel een grote bloeduitstorting naast het dooierzakje.
    Nog geen beebje in het dooierzakje maar dat klopt wel met 5 weken zwangerschap.

Over 2 weken weer terug voor nog een echo, en als de buikpijn aanhoud of ik ga vloeien dan moest ik ook weer terug komen.

En ik had me nog zo voorgenomen me niet gek te laten maken.

Maar goed ik ga naar baby dump in eindhoven ....2e autostoeltje kopen voor Bjorn

Tot straks

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Kelly ik duim voor je dat alles goed zit! ;)

3. Nynke31

Nynke31 Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.383
    0
    0
    Limburg
    @Kelly: fijn dat het wel volgens schema loopt. Maar die bloeduitstorting, hoe kan dit? En is het niet erg dat die er zit?
    Hebben ze daar verder niets over gezegd?

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ik heb dat ook met momenten

en net zoals jij, heb ik het de vorige keren ook gehad maar zit ik mij er toch weer over op te winden.

maar na deze ochtend weet ik wel dat het goed zit ;)

5. ilona22

ilona22 Lid

5 sep 2008
    13
    0
    0
    tilburg
    Ook ik mag me toevoegen bij de juli mamma's
    Ik ben nog heel pril zwanger, als alles klopt ben ik morgen 5 weken !

Maandag mag ik al naar de verloskundige op het ziekenhuis.

Spannend ! :)

6. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hoi Hoi,

Ik heb ook ongikrampen, en heel normaal dat je daar angstig over bent, ben ik ook hoor, haha.

Gisteravond met spoed naar de vk gemoeten ivm roseverlies... ze kon niets ontdekken, zelfs geen baarmoeder... Kwam door teveel lucht in mijn darmen... nog zo'n zwschapskwaaltje, haha. maar omdat ik al twee mk's heb gehad, moet ik vandaag toch naar de gyn om het goed te laten kijken... Ben benieuwd hoeveel of hoe weinig ik ga zien...

Liefs

7. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Goedemorgen allen!

Gister niet veel tijd gehad om te reageren, maar wel alles tussendoor bijgelezen.

Heb sinds vanochtend ineens ontzettende rugpijn, kom bijna niet vooruit. Zit nu op het werk en zo lang ik me maar niet te veel beweeg gaat het enigzins, maar auw. Het lijkt wel of er iets klem zit onder in mijn rug. Vanochtend met opstaan nog nergens last van, maar sinds ik naar de bus ben gegaan tot aan mijn werk werd het alleen maar erger. Hoop dat dit snel over is, want dit is echt niet fijn (en volgens mij heeft het ook niks met de zwangerschap te maken, dus weg ermee!).

Verder nog steeds met vlagen misselijk, maar dat vind ik niet erg.

Zag nog een mooie echo voorbij komen net, nu kan ik helemaal niet meer wachten haha, wil ik ook!

Gister met mijn vriend nog over gehad of we het geslacht straks wel of niet willen weten. De vorige keer waren we er allebei heel stellig in dat we het niet wilden weten, maar nu twijfelen we allebei. Zou het misschien wel willen weten, maar het nog niet tegen iedereen vertellen, maar geloof niet dat ik dat dan nog zo lang voor me kan houden haha. hmmm, ach het duurt nog even voor we bij de 20 weken zijn, nog maar eens goed over nadenken.

Las nog wat over de 9-maanden beurs, lijkt me wel leuk om daar heen te gaan! Eens even in de 'groep' gooien, mijn schoonzus is ook zwanger en volgens mijn vinden mijn moeder en schoonmoeder het wel gezellig om dan mee te gaan.

Dan nog:

@alle nieuwe zwangeren: welkom & gefeliciteerd!

@Ryanne: ja, het gaat toch nog wel redelijk snel, nog 2 dagen en dan is het weekend, dat is altijd zo om en dan is het al maandag!

Nu even aan het werk, tot later .......

8. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    goedemorgen dames,

@ nynke en sunshine gefeliciteerd met jullie goed echo

@ kelly,ik duim voor je dat je snel een mooie en duidelijke echo krijgt

@ kaatje, ik heb afgelopen week en de week dat ik positief teste echt enorme rugpijn gehad,iedere beweging die ik maakte deed zeer. Ik weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft, maar heb al 2 jaar amper rugpijn gehad en nu kwam het ineens weer opzetten.

@ladyhoey, veel succes bij de gyn vandaag, ik hoop dat je wat moois te zien krijgt

Mijn vriend en ik weten ook nog niet of we het willen weten, we durven er ook nog niet echt over na te denken en willen graag eerst een mooie echo over 2 weken nu. Het voelt wel anders en beter ook dan vorige keer. Kwam ook omdat ik toen geregeldbloedverlies had wat ik tot nu toe gelukkig nog niet gehad heb en van mij ook weg mag blijven. Hoewel ik weet dat het ook helemaal niks hoeft te betekenen.

Ik zag trouwens op de lijst dat mijn echo datum er nog niet bij stond die is 27 november en ik heb op 11 december een intake bij de verloskundige.

Ff een vraagje, ik drink graag van pickwick de earth thee. Die is caffeine vrij, maar er zit wel kaneel in, moet ik hiermee oppassen?

Groetjes,
    Andrea

9. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hoi Hoi,

Om de lijst compleet te krijgen hebben we van de volgende nog informatie nodig:

:idea: Onsfrumpje: Hoeveelste kind, Ziekenhuis of thuis, Bv of Fv,
    :idea: Haalem03: Hoeveelste kind, Zh of th, Bv of Fv
    :idea: Nynke31: Hoeveelste kind
    :idea: Ada1983: Hoeveelste kind
    :idea: UK2008: Hoeveelste kind,
    :idea: Miamel: Leeftijd, hoeveelste kind, zh of th, Bv of Fv,
    :idea: Femmy: Zh of th, bv of fv
    :idea: Gyino: zh of th
    :idea: Josette1981: Zh of th, fv of bv
    :idea: Linda S: Zh of Th, bv of fv
    :idea: Zuurtje: Zh of th
    :idea: MamaD: Bv of Fv

:idea: En van iedereen of ze denken een jongen of een meisje te krijgen en of ze dit willen weten....

PB me maar!

Liefs,
    Joey

PS: Leuke, lieve & ontroerende gedichtjes ook welkom voor de site!

10. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Ladyjoey succes met de echo vanmiddag! ;)

11. loulou79

loulou79 Actief lid

29 jan 2008
    390
    0
    0
    Goeiemorgen dames,

Tjonge het is hier echt niet bij te houden :)

Wauw een hele mooie echo zag ik, zelf nog even een weekje of 3 wachten.

Pff, loop zelf ook met het knoopje van mij broek los :confused:

Wij willen wel graag weten wat het wordt :D

Nieuwe dames welkom en gefeliciteerd

Woehoe vandaag al weer 6 weken, that feels Good!

12. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Hoi Andrea,
    Ik weet ook niet of dit met de zwangerschap te maken heeft, tenminste niet nu al. Later kan ik me voorstellen, maar zo vroeg?!?
    Maar net wat je zegt, elke beweging doet pijn, de tranen schieten me gewoon in mijn ogen. Volgens mijn collega loop ik als een oud vrouwtje en eerlijk gezegd voel ik mee ook wel een beetje zo...
    Heb eigenlijk nooit last van mijn rug en zeker niet zo! Mag van mij heel snel overgaan hoor! pfff

Liefs Kaatje

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Sabbe en alle andere met lichte ongikrampen bedankt voor jullie reacties...gek he dat je weet dat het erbij hoort, maar toch maakt het je een beetje onzeker :rolleyes: :)

14. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    pfff momenteel probeer ik te eten om te misselijkheid te verdrijven. Ik had al yoghurt, een doos mais, een wafeltje en nu een kom pompoensoep. Maar na een halfuurtje alweer honger :( brood of zo krijg ik niet binnen bah... Maar wat moet je steeds eten...

Hoe doen jullie dat

ik heb trouwens een afkeer gekregen van chocolade en brood en ben dol geworden op melk appelsiensap en soep

jullie ook al van die speciale gekke dingen?

15. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Nee, nog niet echt.... alleen de geur van frikandellen hoef ik momenteel niet te ruiken ;)

16. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hoi Hoi,

Om de lijst compleet te krijgen hebben we van de volgende nog informatie nodig:

:idea: Onsfrumpje: Hoeveelste kind, Ziekenhuis of thuis, Bv of Fv,
    :idea: Haalem03: Hoeveelste kind, Zh of th, Bv of Fv
    :idea: Nynke31: Hoeveelste kind
    :idea: Ada1983: Hoeveelste kind
    :idea: UK2008: Hoeveelste kind,
    :idea: Miamel: Leeftijd, hoeveelste kind, zh of th, Bv of Fv,
    :idea: Femmy: Zh of th, bv of fv
    :idea: Gyino: zh of th
    :idea: Josette1981: Zh of th, fv of bv
    :idea: Linda S: Zh of Th, bv of fv
    :idea: Zuurtje: Zh of th
    :idea: MamaD: Bv of Fv

:idea: En van iedereen of ze denken een jongen of een meisje te krijgen en of ze dit willen weten....

PB me maar!

Liefs,
    Joey

PS: Leuke, lieve & ontroerende gedichtjes of bruikbare info ook welkom voor de site!

17. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

dames even vraagje: paracetamol mag toch?

18. ja hoor dat mag gewoon

19. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    zorg wel voor paracetamol zonder iets (en geen ibu's!)

20. Kaatje80

Kaatje80 Bekend lid

Nee, van Ibu weet ik dat het niet mag. Heb net een kruitvat paracetamol genomen. Hoop dat het iets helpt tegen mijn rugpijn al heb ik mijn twijfels. Weet echt niet meer hoe ik moet lopen/zitten/staan op dit moment en liggen gaat wat moeilijk op het werk :(
    Damn, waar komt dit vandaan!?!

Deel Deze Pagina