Juli 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Nena77, 21 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Hallo Dames,
    wat gaat het toch snel met alle krabbels.
    Het is bijna niet bij te houden als je een dag gewerkt hebt.
    Vandaag 7 weken! Moet alleen nog 3 weken wachten voor de echo.....
    @ Hebben degene die vandaag de echo hebben gehad, een mooi hartje gezien?
    @ Ladyjoey wat een vreselijk bericht van je vriendinnetje! Met 31 weken hebben ze toch een goede overlevingskans?

Xx Ani

Ps Ik sta op de site alleen bij de bevallingsdatum, terwijl ik eerst ook bij alle andere onderdelen stond?!

2. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    hey hallo alle zwangere dames,

over de 9 maandenbeurs, ik heb daar altijd als eens heel gewilt dus ik ga zeker in februari daar heen.

en wij willen graag weten wat het geslacht van ons kindje is, om praktische redenen en gewoon omdat we er nieuwsgierig naar zijn.
    maar het blijft wel ons geheimpje.

groetjes
    daisy

3. la femme

la femme Fanatiek lid

16 jan 2007
    1.576
    0
    0
    **inbraak voor Nynke31**

Meid geweldig dat je echo goed was. Ik heb aan je gedacht. Lekker genieten nu...

kuzz Femme

** uitbraak**

4. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Hallo allemaal, vandaag maar even wezen shoppen en het was gezellig. Heb het wel druk met het bijlezen van alles maar vind het wel leuk om te doen. Ben wel een beetje moe van zo'n dagje shoppen, vooral als je 's nachts niet goed geslapen hebt. Maar ja vanavond zal het wel beter gaan.

@ Nynke: gefeliciteerd met de goede echo

@ Kelly: meis wat een verhaal over jouw echo. Ik zal voor je duimen dat alles goed zit.

alle nieuwe zwangeren welkom!

@ Sabbe: ik heb eigenlijk nog nergens last van om eerlijk te zijn behalve de vermoeidheid.

@ LadyJoey: Jeetje wat erg zeg. Ik kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Ik krijg er helemaal rillingen van zeg. Ik wens jou en je vriendin heel veel sterkte.

Zo ik ben weer bij gelukkig. Ga nu maar ff aan het eten beginnen al heb ik nog niet heel veel trek.

5. Safiya

Safiya Actief lid

24 sep 2007
    209
    0
    16
    op een paars wolkje
    Hallo allemaal!

gefeliciteerd met jullie zwangerschap :) jullie hebben al behoorlijk gekletst zie ik :confused:
    mag ik me bij jullie aansluiten heb vanmiddag positief getest en ben als het goed is ergens rond 25 juli uitgerekend!

heb al 2 prachtige dochters van 6 en 1 en een prachtig vlindermannetje, hij zou nu 2 jaar zijn..

groetjes Safiya

6. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Welkom Safiya!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan!

Xx Ani

7. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo lieve dames,

Jeetje wat wordt er lekker gekletst zeg....kan het bijna niet bijhouden.

Hoe is het met jullie? Ik begin nu steeds misselijker te worden zeg...ppfff

We kregen van de week een boekje van de BabyDump en daar zaten sokjes bij. Zo schattig! Ons eerste babyuitzet...hihih

Zeg...kunnen we in februari op de 9 maanden beurs niet ergens een kletshoekje afspreken voor de juli mama's.....hahaha....
    Het zou best kunnen dat we daar dalijk met z'n allen lopen zonder het te weten....

Nou, ik ga mijn mannetje ff opwachten. We zijn vandaag 11 jaar samen dus gaan we lekker een hapje eten en daarna weer op bezoek bij mijn schoonvader. Hij ligt sinds gisteren in een verzorgingshuis maar het gaat steeds slechter met hem. We kunnen alleen blijven hopen, het is nu aan hem.

Nou lieverds....tot morgen!

Groetjes,
    Wendy

8. Sucre

Sucre Fanatiek lid

1 feb 2008
    4.877
    0
    0
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Wendy, veel sterkte met je schoonvader. Ik hoop dat hij nog lang bij jullie kan blijven.

Goed idee van dat julimamahoekje op de beurs. Lijkt me gezellig om elkaar daar te ontmoeten! Met wie gaan jullie eigenlijk? Met manlief, vriendin of moeder?

Welkom Safiya, gefeliciteerd en veel kwebbelplezier. Onder mijn banner zie je de link naar de site van de julimama's. Als je erbij wilt staan, stuur me dan even een pb met al je gegevens.

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    Hey allemaal

Vandaag even met me moeder en de kids naar de kapper geweest Ryan heeft nu stoere stekeltjes en Lex ook. Lex was al heel lang niet meer geknipt die moest echt nodig maar stel het liever bij hem altijd lang uit hij is heel erg bang voor de kapper :( Ryan bleef gewoon stil zitten het was z'n eerste keer naar de kapper.

Ik merk nu dat ik veel sneller moe ben om 1 uur was ik al kapot en wilde graag naar bed maarja gaat niet want er zijn er nog 2 die super actief zijn hihi
    :D

Dus ik ga nu meteen mijn bedje opzoeken.

sorry dat ik niet op iedereen reageer maar ik ben dood op.

Groetjes ;)

10. wbpepe

wbpepe Actief lid

8 nov 2008
    411
    0
    0
    Graphic Designer
    Alphen aan den Rijn
    Wow, ik ben even niet online en zo 7 pagina's verder!
    Kan niet zo goed mijn concentratie houden om iedereen van die berichtjes te sturen, dus sorry als ik een paar mensen over sla...

@ LadyJoey
    Ohhhh, wat vreselijk erg nieuws zeg, jeetje. Gecondoleerd ook. Ik krijg d'r kippevel van...Vanuit hier veel sterkte aan je vriendin, haar partner en jou.

@ Kelly
    Sterkte met je echo

@ Nynke
    Gefeliciteerd met je goeie echo, leuk!

@ Sabbe
    Ik ben al behoorlijk misselijk af en toe en heb vreselijke ongi krampen. Vooral ook rond de schaamlippen. Wordt daar vreselijk zenuwachtig van telkens.

@ Wendy
    Sterkte!

En aan alle nieuwe zwangeren: welkom!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Hier net een uur wakker gelegen van de darmkrampen, maar gelukkig is het er uit nu. Nu sam zo de fles geven en weer even terug naar bed :D

12. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    morgen!

pooh, da's toevallig, ben ook moeten opstaan van de krampen :(

13. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Hallo Meiden,

Mag ik me bij jullie toevoegen? Ik heb gisteren twee keer positief getest en ben rond 13 juli uitgerekend.

Groetjes,

Sam

14. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    He dames, hebben jullie 's avonds ook meer last van een opgezette buik dan 's morgens?

15. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Als je je eerste echo laat maken, hoeveel foto's krijg je dan mee? Haha, denk nl dat vriend-lief er ook wel mee wil pronken dus dat ik niet het alleenrecht krijg op die foto...

16. daisy28

daisy28 Actief lid

24 sep 2008
    228
    0
    0
    brabant
    goede morgen,

een opgezetten buik heb ik s'avonds idd meer dan in de ochtend.

vandaag 5 weken jieppie, ik heb minder last van de misselijkheid dat is wel fijn, en ik begin een mini buikje te krijgen en daar geniet ik van.
    ik geniet zo ie zo steeds meer dan 2 weken geleden, met elke week die voorbij kruimpt ( want zo voelt het af en toe wel) kom ik dichtbij de die week 12.
    op 24 november hebben we een intake bij de verloskundige en dan weet ik ok meteen wanneer we de echo krijgen. ik hoop rond week 8 maar we zullen zien.

nou iedereen een prettige dag en tot later.

groetjes
    daisy

17. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Goeimorgen meiden!

Ik heb 's avonds ook idd een meer opgezette buik dan 's ochtends.
    Maar zelf begin ik nu ook een klein buikje te vormen :D .
    Alleen nu moet ik het nog verbergen.... :-$
    Je krijgt bij een echo altijd meerdere foto's, dus niet één.
    Fijne dag allemaal!

Xx Ani

18. woezeltje

woezeltje Fanatiek lid

2 mrt 2007
    1.623
    0
    0
    goeiemorgen,

het was gister even schrikken hier.school belde op dat yorrick gehecht moest worden.was tegen de glijbaan gevallen. gelukkig zag het er heel mooi uit en heeft de huisarts het geplakt.vanacht lekker naast mama geslapen zodat erop gelet werd dat ie het niet open zou krabben.

@ kelly hier wordt geduimd voor je

@ilona van harte en geniet lekker van je zwangerschap en veel plezier maandag

@lady joey hoop dat je een mooie echo hebt gehad.
    lees net je berichtje. oh hier zijn geen woorden voor. heel veel sterkte en ook voor de ouders van youri.

@silver , safiya en sam van harte meiden. geniet ervan ;)

@ wendy heel veel sterkte meid. weet wat je doormaakt.probeer wel een beetje aan jezelf te denken al is dat erg moeilijk.

fijne dag allemaal!
    het is al bijna weekend ;)

19. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    oww ik kreeg er altijd maar 1
    En let op je kan die fotos niet sealen want dan verdwijnt hetgeene wat erop staat.
    Ook niet in een lijstje zetten want door het zonlicht verdwijnt de foto ook
    en plakband er dan verdwijnt de foto ook .
    Je kan de foto wel inscannen en dan uitprinten dan blijft hij wel goed,

20. Ani

Ani Actief lid

27 okt 2008
    271
    0
    0
    Dan is het blijkbaar verschillend.
    Ik werk namelijk samen met gyneacologen,
    en weet dat die er altijd meerdere meegeven.
    Sorry dan voor de onjuiste info...

Groetjess

Deel Deze Pagina