goeiemiddag ladies, @kelly, heb net even op je hyves gespiekt wauw wat een buikje Voor de dames die de lijst bijhouden, misschien is het leuk wat informatie over de sterrenbeelden die juli-kindjes hebben (kreeft en ...) er op te zetten. Zo hier nog een avonddienst zo, en dan lekker weekend
Ik ben ook uitgerekend in juli. Precieze datum weten we nog niet hoor, maar als ik het met zo'n calculator van internet bereken ben ik 16 juli 2009 uitgerekend. Mijn cyclus is 23 dagen. Op een site kon je dat ook invullen en dan kwam er een andere datum uit. Weet iemand hier iets van? Voor de rest ben ik moe en heb soms vlagen van kramp, net of ik ongesteld moet worden. Maandag naar de huisarts! Gefeliciteerd allemaal!
hallo dames, Sorry ik heb niet terug gelezen, nadat ik gisteren ook niet ben geweest is het ineens wel heeeeel veel lezen! Alle nieuwe, gefeliciteerd en welkom! iedereen met een goede echo, gefeliciteerd! Alle andere, HALLO Hier vandaag wat minder misselijk *klopt dat gelijk af*. Wel gaan mijn broeken ineens vervelend zitten. En dat is opmerkelijk omdat mijn broeken nooit strak zitten! Draag alleen maar pantalons. Heb maar even een foto gemaakt van mijn buikje onderhand. De laatste week gaat het ineens hard! Hij staat in mijn album. Hoe gaat het met jullie allemaal? Liefs
oh wat super mamavantessa dat je het hartje hebt gehoort. ik loop er al een paar dagen aan te denken maar zal het dit weekend ook maar proberen.ik heb een dopler dus zet m dan maar meteen op de luidspreker kan paps het ook horen. zal wel een hele geruststelling zijn maar ja de kans is groot dat het niet lukt.
@mama van Tessa: wat gááfffff! Oh ben echt jaloers. Ik zou het ook zo fijn vinden om het hartje te horen, dan heb je toch de bevestiging dat het goed is! Heerlijk, geniet er van!
Oh ja vriendje is vanavond met zn werk weg, dus ik heb afgesproken dat ik één avond mag zondigen. Ik ga wel straks eerst gewoon stampot zuurkool eten. Maar voor vanavond: chocolade chips en bugles met kaas
Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik gister geopereerd ben met spoed aan een bbz. Ik wens jullie allemaal het beste toe. Ook wil ik aangeven niet meer mee te kunnen werken aan de site, dat doet teveel zeer. Sorry Liefs
ohh wat een naar bericht de rillingen gaan over mijn lijf! ik snap dat je daar niet meer aan mee wilt werken!heel logisch! heel heel veel sterkt! is er trouwens niks beschadigd?
Ben mn rechter eileider kwijt maar de kans op zwanger worden is nog steeds herzelfde. De 2 miskramen en de BBZ waren 'domme pech' en staan los van elkaar volgens de artsen. Ik hoop voor jullie op een goeie zwangershap, Liefs
ik wens je heel veel sterkte met dit verschikkelijke verlies! ik weet dat er geen juiste woorden zijn maar toch hoop ik voor jullie dat er snel betere tijden komen * dikke knuffel*
@ ladyjoey..... meid wat veschrikkelijk oneerlijk heel veel sterkte en neem de tijd voor jezelf. denk aan je *knuffs*
@ Lady Joe: wat een vreselijk bericht meis. Ik duim voor jullie dat ook jullie op korte termijn mogen genieten van een onbezorgde zwangerschap. Dikke knuffel voor jullie
Hoi Meiden, Jeetje wat een vervelend bericht Ladyjoey. Heel veel sterkte. Ik ben vandaag gebeld door de verloskudige en kan 9 december langs komen dan ben ik ongeveer 9 weken. Dan krijg ik een termijnecho, ik weet nog niet wat ik me daarbij moet voorstellen. Ook moet ik nog wat dingen lezen op hun website.
@Sam: spannend hoor! Ik mag 27 november voor de eerste echo heen en 2 december voor de intake bij de VK. Ik heb al een lijst in moeten vullen voor de VK en voor de rest....afwachten! Op 27 november ben ik 8.6 weken zwanger!
@LadyJoey Heel erg veel sterkte meis wat verschrikkelijk. Hopelijk voor jullie snel meer geluk. Liefs Daantje
Hier het bewijs dat het inderdaad na een bbz gewoon weer lukt om zwanger te raken lady joey. Helaas mis ik ook mijn rechtereileider,maar het kan dus wel.Laat het wel even allemaal bezinken want je zal best nog eeen emotionele tik krijgen,maar het komt goed!STERKTE!
Jeetje Lady Joey ik vind het heel erg sneu voor je. Je was juist zo blij om zwanger te zijn dan krijg je dit. Ik wens je echt heel veel sterkte toe en hoop voor je dat het geluk snel aan jouw zijde ligt. Ik kan me ook voorstellen dat je niet meer mee kunt werken met de site, want dat is inderdaad erg pijnlijk na wat jij hebt meegemaakt. Heel veel knuffels en xxxxxxxxxxxxxxx Daphne
Ik heb je foto ff bekeken van je buikje tinkerbel en het is al een behoorlijk buikje. Die van mij begint ook wel te groeien maar bij mij zie je nog niet zoveel omdat ik van mezelf door de eerdere zwangerschappen nog buikje heb overgehouden. Mama van Tessa: het lijkt me inderdaad erg leuk het hartje van je kindje te kunnen horen, maar ja ik moet nog even wachten ben niet voorzien van die luxe.