Hey allemaal Ik ben als alles goed gaat ook een juli mamma. Als alles goed gaat ben ik de 14e uitgerekend Ben nog best zenuwachtig. kan het me nog niet helemaal voorstellen. bevestigt door ha. heb nog steeds idee dat ik ongi ga worden maak me best nog zorgen heb nog ongi pijn. vandaag een klein beetje lichte bruin verlies. verder niks. best spannend alle dames veel succes en hopelijk komen er nog meer bij
@ Ladyjoey: meid wat een verschrikkelijk nieuws zeg. Wil je heel veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies. Een dikke knuffel.
Ik had eigenlijk ook nog niet verwacht dat ik het hartje al zou kunnen horen. Het is maar een goedkope angelsound van de kijkshop, was ook heel erg verbaasd( en super blij) dat ik het toch ineens hoorde.
@Ladyjoey, Veel sterkte toegewenst. @ alle goede echo's: Geweldig. @ alle nieuwe -> welkom en gefeliciteerd! @ mama van Tessa: Gaaf dat je het hartje al kunt horen met je Angelsound. Hier alles goed nog. Nog meer puistjes maar ach... Ook mijn buik begint op te zetten, vooral 's avonds Gr. Sandra
Hoi dames, kom gezellig meekletsen hier. Het geval van een opgeblazen buik klinkt me bekend in de oren. Mijn vorige zwangerschap is pas 5 maanden geleden, dus ben bang dat ik het niet lang verborgen kan houden . Op dit moment heb ik ook echt worstenvingers VOCHT VASTHOUDEN jippie.
@ Ladyjoey Jeetje meid, da's een flinke schok! Heel veel sterkte gewenst, je komt vast over een tijdje inbreken in dit forum dat je weer zwanger bent en alles goed gaat! Sterkt igg. ~Linda
Nynke31 Wat een mooie echo klopte de weken? of ben je iets langer? Je zult wel al hgelemaal trots zijn wat kon je percies al allemaal zien?
boh kelly ik zag net je buik op hyves gelukkig ben ik niet de enigste haha in 1 week tijd heb ik echt een buik gekregen lijken wel of er 3 in aantocht zijn haha echt heel raar bij de vorige 2 had ik dat niet zo snel zal morgen eens proberen een foto te maken. Maar jij hebt dat ook al wauw! Go Kelly
Wat een mooie echo Nynke. Ik begin op zich ook al een buikje te krijgen en dat al met ruim 5 weken, maar ja ik vind het niet erg juist het is erg leuk als het zichtbaar wordt.
Dames, Ik ga lekker mijn bed opzoeken. Ben best wel moe nu. Heb vanavond even domino day gekeken, maar nu wordt het toch echt tijd om naar bed te gaan. Fijne avond allemaal en alvast welterusten.
Goeiemorgen! Wat is het rustig hier @ Nynke super mooie echo! Hier vanmorgen nog een laatste digitale gedaan, omdat ik het zonde vond om te laten liggen...blijft leuk de teststreep was zoveel dikker als de controlestreep!
het is hier inderdaad rustig... hier gaat het wel goed, misselijkheid is veel mider, heb nu ongeveer nog 2 vlagen per dag i.p.v heel de dag door... en heb weer zin in eten... het is zo stom, was ik kots misselijk, baalde ik hier van en hoopte ik dat het snel over zou gaan, is het nu bijna weg, en vraag ik me af of dit allemaal wel goed is en of er niks aan de hand is!.... herkennen jullie dit?... ben blij dat ik woe. eerste echo heb....
Goedemorgen @ ladyjoey, wat een naar bericht, heel veel sterkte toegewenst. @ nynke, wat een mooie echo! @ de nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd Ik heb nog niet echt een opgezette buik, kan ook al mijn broeken nog aan, moet wel in de avonduren mijn knoop open doen. Het is inderdaad nog erg rustig hier! Ik ga straks verhuisdozen halen, ik krijg 1 december de sleutel van het eerste koophuis van mijn vriend en mij.
Ladyjoe, heel veel sterkte gewenst, hoop dat je snel weer op roze mag, maar hoop ook dat je dit verlies een plekje kan geven. nynke, wauw mooie echo. hier is de misselijkheid over, kan nog wel elk moment van de dag slapen. Straks lekker met de kids naar de intocht van Sinterklaas zijn nu al helemaal hieperdepiep. Fijn weeknd iedereen
@Dommel Die vraag heb ik ook soort van gesteld gisteren of eergisteren... Kreeg daar ook geen antwoord op... Maar ja, ik voel me ook minder misselijk. Ergens lekker, maar geeft zeker ongerustheid. 't zal er wel bij horen. gr. Linda
Hey Ik kom me hier ook even bijvoegen als het mag... Als alles goed gaat word ik een 15 juli mama... Liefs
Hey ladies, wat kletsen jullie veel gezellig. @ sunshine en nynke: gefeliciteerd met jullie mooie echo. Heel bijzonder! @ mama van tessa: wat gaaf met de angelsound... Hoeveel kosten deze? @ Ladyjoey: verschrikkelijk; heb er geen woorden voor. Zorg goed voorjezelf en breek snel weer een keertje in met goed nieuws! Mijn gevoel voor de echo van a.s. dindsag is weer positief omgeslagen. Ik ben zo hondsmoe de laatste paar dagen...8 uur erin en half 7 eruit en nog moe zijn... Vanacht zelfs 12 uur geslapen! Las dat in week 7 alle organen afgemaakt worden, samen met hersentjes en ruggemerg... Tja dus dacht ik dan zal het wel goed zitten, aangezien ik zo moe ben en mijn lichaam blijkbaar zo hard aan het werk is Al die onzekerheiden hé... Aftellen tot dinsdag 10 uur! Snap niet dat jullie damens hier tot 11 uu / half twaalf kunnen zijn... Dan ligt deze al lang in dromenland... Dadelijk lekker uitgebreid douchen; haarmaskertje... en dan lekker relaxen bij schoonouders. En morgen lekker niks, dus check ik dan weer in... Doei!