Misschien omdat het hier al vaker over is gegaan dat er niet meer zo snel mensen reageren Ik heb precies hetzelfde hoor. Als je misselijk bent zou je willen dat het snel over is en zodra het weg is ga je twijfelen of je nog wel zwanger bent Haha, zwanger zijn is zo makkelijk nog niet! Ik zou ook blij zijn als ik mijn eerste echo heb gehad. Helaas nog bijna twee weken wachten, volgende week donderdag mogen we heen. Gelukkig wel gelijk om 09.15
Haha, ik ben ook nog steeds wel erg moe hoor. De ene dag meer als de ander...vanochtend werd ik pas om half elf wakker Nu heerlijk relaxen op de bank, zometeen even het huis opruimen en schoonmaken...en dan verder helemaal niets. Héérlijk!
Welkom en gefeliciteerd! Ikke 14 juli en ben 5 weken 4 dagen. Volgens mij ben je dan al een weekje verder!
dat is eigenlijk ook gek, dat er echt vier weken verschil kan zijn wanneer iemand een echo krijgt... ik had hem eigenlijk met 9 weken, maar omdat die data voor mij onmogenlijk was, zei ze dat ik dan die week ervoor mocht komen, dus 8 weken... dit is dus erg afhankelijk van bij welke verloskundigenpraktijk je zit, want sommige praktijken doen het pas met 12 weken de eerste... ben stiekem toch wel blij dat ik hem woensdag al heb, omdat je dan voor mijn gevoel net iets meer zekerheid heb... blijft spannend natuurlijk...
Ik snapte het ook al niet... Want ik moest de eerste dag van me laaste ongesteldheid doorgeven bij de dokter en die kwam op 15 juli terwijl als ik het bij die banner invul ik op 20 juli kom?
Die dokter heeft het gewoon fout berekend... Weet ook niet hoe ze daar aan komt... 20 juli ben ik uitgerekend
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag toevoegen! Als alles goed gaat dan ben ik een 17 juli mama... erg spannend nu nog allemaal... 4 december ga ik voor de eerste keer naar de verloskundige, ik zal jullie op de hoogte houden Groetjes, Miranda
Goeiemiddag! Hier ook super moe als het klopt dat ze nu de organan aanmaken geen wonder dat me lichaam zo moe is pfff ik heb nergens fut voor
hoi hoi allemaal, allemaal snel moe zie ik hier nog een hoor ga zometeen even tukken voordat we vanaaf na vrienden gaan. Raar vraagje zijn er meerdere mensen die toevallig last hebben van licht bruin/roze afscheiding? ik heb geen buikpijn of iets, maar die afsch maakt me zo onzeker dit is nu al de 4de dag dat ik er last van heb liefs, marie-claire
ik heb toen ik 4 weken zwanger was 2 dagen bruin/roze afscheiding gehad. en in de 6e week heb ik het 2x gehad.... bij mij ging het samen met mijn obstipatie, als ik hard moest persen (sorry voor de detail's) had ik het 's avonds en 2 keer na de geslachtsgemeenschap. volgens de verloskundige hier op de site had het te maken met dat je baarmoeder nu vol bloedvaatjes zit en je bloed dunner is en door obstipatie, gemeenschap of sporten kan er een bloedvaatje knappen en dit kan roze afscheiding veroorzaken... bij mij was het binnen 2 dagen weer weg, maar volgens mij hebben 50% van de vrouwen hier wel is last van.... ik zou je dus niet zo druk maken....
Ik heb bij ze allebei geen roze of bruin gehad maar echt rood bloed en bij Lex was dat 2 weken lang en bij Ryan 13 weken lang ongeveer. k had toen nog oud bloed vast zitten in de baarmoeder maar het zijn 2 gezonde knullen dus bruin of roze hoeft niks te betekenen en rood bloedverlies zelfs ook niet
Volgens de gyn ben ik 1 dag langer zwanger, ze had zo'n kaartje waar ze het mee uitrekende. Ik ga uit van een cyclus van 28 dagen, ook al heb ik op dag 26 al positief getest. Maar de echo kwam overeen met het aantal weken, dus dat is wel fijn. We zagen niet veel, meer wel het hartje knipperen, dat was wel heel mooi. Kijk nu al uit naar de echo met 7w6d. Dan zullen wel al meer te zien krijgen. Mijn misselijkheid is ook al weer iets minder. Is inderdaad raar, je gaat dan toch twijfelen.
@Nynke31 Het hartje zien knipperen is al mooi genoeg Ik kan niet wachten tot maandag ben ook tegenlijkertijd een beetje bang dat het hartje niet klopt ofzo En ik ben nog steeds bang om bloed te verliezen ik heb het bij ze allebei gehad en het betekend niet het einde maar het is gewoon zo eng. Gelukkig nog geen bloedverlies gehad bij ze allebei begon het met 9 weken dus ik ben benieuwd of het nu weer het geval is ik hoop het niet
Hey hallo, Hier toch langzaamaan misselijk aan het worden. Nou ja, allemaal voor een goed doel! @LadyJoey: vreselijk....het spijt me voor je! Fijn weekend nog allemaal
LadyJoey, ik vind het zo erg voor je. Ik wens jou en je mannetje heel erg veel sterkte. Neemm de tijd voor jezelf en voor het verwerken. KNUF! Claire, he jakkes, verlies je nog steeds roze-bruinig? Wat kan je daar onzeker van worden he. Volgens mij betekent het niet altijd iets verkeerds, maar ik zou het als ik jou was even aan de gyn vragen maandag. Nieuwe meiden, welkom hier. Heb nog wat meiden op de lijst gezet. Ik voel me nog steeds vreselijk!
Hallo Layd's, Zo weer een hoop nieuwe moedertjes erbij. Gisteren heb ik van mijn moeder een muziekspeeltje gekregen. Erg leuk en lief. Vandaag was er bij ons een nieuwe babywinkel geopend. Echt geweldig! Ik heb voor mijn vader een slap gekocht met daarop de tekst " Opa's Trots". Krijgt hij 5 december van mij. Vraag aan jullie he. Ik heb 9 december mijn termijnecho dan ben ik 9 weken, maar is dit een inwendige of uitwendige echo? Ik zie namelijk een beetje op tegen een inwendige.
Bij mij gaan ze ook eerst uitwendige echo proberen en als dat niet lukt dan krijg ik automatisch een inwendige echo. Toen ik van mijn oudste zwanger was heb ik bij de gynaecoloog van mijn schoonzus een inwendige echo gehad, omdat ik had gezegd dat ik zwanger was dus dat was heel erg spannend juist. Het doet echt niet zeer en zou het zo weer doen in elk geval. Ik heb zelf mijn echo op 6 december en vind het toch best wel spannend ondanks ik al twee kinderen heb.
Hoi Meiden, @LadyJoey, verschrikkelijk meid.... geef de moed niet op! Heel veel sterkte, ook voor manlief.. @nieuwe zwangeren (veel!) welkom! Voel me nog steeds beroerd, en onzeker ook nog.. ben ook heel blij dat we dinsdag al echo krijgen. Dan ben ik acht weken en is in ieder geval inwendig, met 9 weken weet ik het niet... Ik krijg hem redelijk vroeg omdat we net bij de gyn liepen om de mmm in te gaan, we hadden de afspraak staan om strategie te bespreken en die kon omgezet worden in echo! Helemaal super. En die inwendige echo is helemaal niet erg, inderdaad is dat ding helemaal niet groot en goed glad. Alleen voel je je wat 'exposed' idd dus dacht ook een rok aan te doen. Nou, iedereen geniet van je kwaaltjes (uh huh..) en volgens mij maakt iedereen zich meteen zorgen als je je een paar uur lekker voelt? Sukkels die we zijn... Groetjes!