Kelly beterschap hopenlijk niks ernstigs. Hier hebben we bijna de hele dag op de bank doorgebracht ik heb zo'n last van Rug pijn ik lijk wel een oud vrouwtje. Manlief zit achter de xbox en ik doezel soms ff weg lekker! Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!
Alle nieuwe mamma's welkom Kelly heel veel beterschap en je man sterkte Hopelijk komt er snel duidelijkheid in deze onzekere tijd Groetjes anne13528
dames ik weet het niet meer hoor vanochtend getestd met een dipstick van sensitest... geeft duidelijk maar 1 streep....negatief dus wat moet ik hier nu van denken .......... pfff weet het nu niet meer hoor... (volgens vriendlief zijn het gewoon goedkope rotdingen )
@bos ik zou nog een andere test proberen voor de zekerheid hoop voor je dat er winkels bij jou in de buurt open zijn op zondag
Je zit al in week 8 hoor meid de eerste week is van dag 1 tot 1 week.. 2e week vanaf 1 week tot 2 weken enz.. Dus zit je nu in week 8. Dat scheelt weer een weekje he
Ik heb hem met 8 weken en 1 dag. die is inwendig. Omdat ik hier niet helemaal een fijn gevoel over heb ga ik hem vragen of hij eerst uitwendig wilt kijken. Ik lees namelijk zoveel dat je uitwendig ook gewoon het hartje al kan zien kloppen enzo. Lukt het niet of doet hij het niet, dan gewoon inwendig.
Jeetje wat een moeilijke situatie! Ik heb wel eens van iemand gehoord dat bij de digitale het woordje 'niet' het niet deed. En er dus onterecht zwanger stond. Maar ja, hoe groot is die kans dat het bij jou ook zo is. Weet niet of je nog een digitale stikje hebt liggen.. Misschien je mannetje die test laten doen en kijken of er dan ook zwanger staat. Dan doet duidelijk het woordje niet het niet. Staat er bij hem niet zwanger, dan ben je zowiezo zwanger. Of het gaat snel mis (dat lees je vaak na een negatieve test terwijl je al posi getetst hebt) of die sensitest test is gewoon heel raar en vaag! Ik hoop dat je alsnog zwanger bent!
hoi dames kunnen jullie mij even zeggen wat jullie nemen tegen ochtendmisselijkheid? Want hier is het echt niet te doen. 's ochtends en 's avonds overgeven en de hele dag door misselijk Grts
Zo dames, Ik heb eindelijk bijgelezen. @Kelly, beterschap meid! @alle nieuwe, welkom en gefeliciteerd! @de rest, hoe gaat het bij jullie? Ik ben iets minder moe de laatste tijd. Nog steeds wel erg snel moe, maar de eerste weken waren echt drama haha. Verder nog steeds enorm misselijk! En heel gek, ik heb zo'n goed gevoel erover dat ik niet eens bang ben voor de echo. Het zal de dag ervoor nog wel komen hoor, maar het voelt zo goed! Gisteren een verjaardag gehad van een neefje van mijn vriend. Was wel leuk! En veel schoonzussen zijn of gaan ook bezig voor een kindje. Echt zooo leuk! Mijn vriend en ik gaan vandaag de babykamer leeg maken enzo. Vind het leuk om te doen haha. Nou dat was wel zo'n beetje alles. Hoop dat met jullie alles goed gaat! Liefs
Pfff... ik weet het niet, ik heb constant overgeefneigingen maar het komt er niet uit! En weet ook niks ertegen.
Dames, ik kom me hier melden! Heb vanochtend positief getest. Was gisteren twee keer over mijn nek gegaan en ik voelde me echt slecht. Ik weet niet of dit alle info is dat jullie nodig hebben: uitgerekend: 25/7/2009 ziekenhuis borstvoeding we denken een meisje Als er nog iets is, laat je het maar weten! Groetjes Meilan
Een goedemorgen allemaal. Welkom nieuwe meiden> Geniet van je prille zwangerschap en de zorgjes die erbij horen. @ Kelly: heel veel beterschap! @ Bos: gewoon nieuwe test gaan halen... @ Tinkerbell: ja dat scheelt dan idd wel weer! Even goed kijk ik nu ontzettend naar dinsdag uit! Fijne zondag allemaal!
Zo, ik heb even mijn best gedaan om bij te raken op alle berichtjes: @ Sam1986 Welkom! @ Robin77 Wij kregen bij de eerste meerdere echo's. Wel op van dat faxpapier-achtige spul wat snel vervaagd. Zelf ben ik juist totaal niet verslingerd aan eten, heb geen zin in eten... De reden dat mensen idd dan niet meer reageren snap ik maar voor meiden die later in het forum binnenkomen is het onmogelijk om 130 pagina's terug te lezen...Da's het begin / eind juli verschil qua bevallen. Zit zoch zo'n 3-4 weken tussen. Lekker dat jij donderdag al mag voor de echo, ik moet nog wachten tot 23 december...... Half 11 wakker; lekkere tijd! haha, wij hebben al een kindje van 3 dus dat gaat bij ons helaas niet meer lukken. tussen 7 en 8....., elke dag...... @ Woezeltje Hoe is het met Yorrick? @ Juudje1975 Welkom! @ Sucre Succes morgen met je echo! @mama van Tessa Ben stiekem een beetje jaloers! Wil ook wel zo'n apparaat om straks te kunnen luisteren Zijn die duur? @ Ilona19 Helaas weet ik niets van die andere data op de verschillende sites, heb daar al van meer meiden over gelezen... Vreemd... Succes morgen bij de huisarts. @ anne13528 Welkom! Dat bloedverlies maakt je idd vast onzeker, maar ga er maar vanuit dat als het zo weinig is dat er niets aan de hand is. Mijn zusje heeft gewoon gevloeid om de 3 weken, als een normale menstruatie, en heeft een gezond manneke op de wereld gezet! @ Sandra83 Oww, ik heb ook puistjes! Het bakerpraatje zegt dan meer kans op een jongetje heh @ loel Welkom! Nu al vocht vasthouden wow! Ik had dat bij mijn vorige zwangerschap pas de laatste maandjes. @ Nynke31 Leuk die echo! Gaaf, geniet er maar van! Gaaf dat je het hartje hebt zien knipperen! @ shay01 Welkom! @ Mona Lisa Smile Succes dinsdag bij de echo! Leuk! @ Dommel Mijn echo is pas 23 december... Dus ja, dat verschilt wel. Ik ben best een beetje jaloers op alle meiden die 'm al zo snel krijgen. Geniet er maar van woensdag! @ Claire85 Zou me niet ongerust maken hoor. Mijn zusje heeft gewoon gevloeid om de 3 weken, als een normale menstruatie, en heeft een gezond manneke op de wereld gezet! @ Lionette / Sucre Sterkte met de misselijkheid @Sam1986 Bij ons eerste kindje heb ik op 7 weken een echo gehad (zelf betaald) die was gewoon uitwendig. Ik denk dat ze dat bepalen op het moment dat ze het niet goed uitwendig kunnen zien. Dat van mij was een 'pretecho' dus is sowieso uitwendig. @ deetje Geniet ervan dinsdag! @ gyino Heb je mijn PB nog ontvangen? Tweede kindje, ziekenhuisbevalling, borstvoeding (liefst 3 jaar) en mijn man denkt dat het een meisje wordt, ik zelf denk weer een jongen. Woonplaats Alphen aan den Rijn. Wanneer is de uitzending van MWdL? Grappig! @ elsje26 Welkom! Van die vacuum zalm wist ik niet... wel gegeten oeps! @ bos Mijn zusje heeft gewoon gevloeid om de 3 weken, als een normale menstruatie, en heeft een gezond manneke op de wereld gezet! En van die test? Als je 1x zwanger getest hebt ben je toch zwanger? Of was die test vlak na die bloeding, dus dat je nog wel hormonen in je lichaam had...? @ Robine Whaaa, jij had een zwangerschap zonder misselijkheid en ik ben van de eerste 9 maanden lang ziek geweest! Spugen, bah! @ Tanja20 Welkom! @Kelly en man Stekrte! Hopelijk gaat alles goed, gelukkig lig je nu redelijk 'veilig' en wordt je in de gaten gehouden. @ Mamabeer Wat fijn dat jullie dan lekker de rust hebben dat je kan doezelen Hier ook flinke rugpijn, maar Oscar (zoontje) is ziekig en wil veel getild worden. Tja, dat ga je dan wel voelen! @ Sabbe Je hebt zetpillen tegen misselijkheid die speciaal voor zwangere vrouwen zijn! Emasefene ofzo heet dat. Die heb ik bij mijn vorige zwangerschap gebruikt. Werkt redelijk, maar neemt bij extreme misselijkheid niet alles weg. Over mij: moe, misselijk, heel snel koud en hoofdpijn...
hoi alle, iedereen die me beantwoord heeft alvast bedankt. ga het zo verwerken. als ik goed heb geteld zijn we nu met 65 juli mama's. best veel al he november is nog niet voorbij dus er kunnen nog meer bij. dit is een website waar je de angelsound kunt kopen. http://www.babysound.be/default.aspx maar als je google angelsound in typed krijg je nog meer sites. weet niet zeker of ik er zelf 1 zou willen. vind het wel leuk maar ben bang dat ik er dan geobsedeerd meer zou raken en in paniek raak als je even niks hoort. maar dat verschilt natuurlijk bij elk persoon. fijne dag gyino
wbpepe: nee ik heb gister positief getest en mijn ongi was 5 nov (dag 1) en had 3 dagen helder bloed en 4 dagen oud bloed. (wat ik af kon met een inlegkruisje die laatste vier dagen) de winkels zijn niet open hier op zondag dus moet wachten tot morgen..... hoop dat de huisarts nog een test wil doen.. en weet niet meer wie het vroeg maar het was de laatste van de digitale cb dus kan vriendlief hem niet laten testen....maar de vorige keer deed het woordje niet het wel.....dus lijkt me niet waarschijnlijk dat hij net nu ineens niet doet toch? ik ben ook nog steeds een beetje misselijk....de vier dagen hiervoor was het alleen 's ochtends maar gister was het ook ineens 's avonds. dit kan toch geen schijnzwanger zijn.....(alle opties gaan nu door mijn hoofd hoor)