Tuurlijk laat ik het wel even weten.. moet nog heel even wachten. Ik ga nu even met mijn meiden eten voordat hun nichtje komt spelen. Voel me best wel moe maar wil aan mijn ex-schoonzus niks laten blijken nog daar zij veel contact heeft met mijn ex en die hoeft het niet nu al te weten te komen via hun. Heb nu een nieuwe relatie en ik vind dus dat hij moet accepteren dat het onze keuze is er nog een kindje bij te nemen.
hoi ik ben ook in juli uitgerekend de ongeveer de 9 juli. dit wordt de eerste. ik hoop dat alles goed gaat. heb al een keer een miskraam gehad. dus het wordt af wachten de eerst komende weken. maar in elk geval gefeliciteerd. groetjes mieky
Die sensitive test geeft vet negatief aan, terwijl die andere twee testen wel positief aangaven (zie foto in mijn album). Ik heb dus de verloskundige maar gebeld om te vragen hoe dat kan. Zij heeft wel het vermoeden dat ik zwanger ben, maar moet dus nog even wachten met de volgende test en dan liever van een merk bijv. predictor of clear blue dus laat ik dat maar doen dan. Het doet wel even zeer en voel me nu dus best wel emotioneel want het geeft toch dikke onzekerheid.
Ja ik ben 5 juli uitgerekend.(heb ik op internet uitgerekend) Maar de dokter zegt dat ik 23 juni uit ben gerekend.. Wat moet ik nou aanhouden.?
Ik ben 6 juli uitgerekend. Zojuist de mevrouw van Moeders voor Moeders op bezoek gehad. Op 24 nov 1e bezoek verloskundige (bij 8 weken dus) en 2 december de termijnecho (bij negen weken dus). Spannend allemaal hoor. Alle julimoeders alvast gefeliciteerd.
ja ikke ! ongeveer 6juli denk ik. heb half uurtje geleden gestest en deze was positief volgende week maar richting de dokter Gefeliciteerd iedereen !
Ha dames, Vandaag ook getest en hartstikke zwanger. Gaaf om te zien dat er zoveel anderen dit ook vandaag hebben getest. Wij denken dat het 8 juli wordt als het kleintje zich aandient, als alles goed gaat uiteraard!
Joepie! Allen gefeliciteeeeeeeeerd! Ik ben 11 juli uitgerekend. Het leuke daaraan is dat mijn zusje dan ook nog 'ns jarig is!
Hoi Dames. Ik kan het nog niet echt geloven, heb meerdere testen van het kruidvat gedaan. Deze zeggen " vaag " positief. De clear bleu digitaal zegt met duidelijke woorden ZWANGER. Volgens internet ben ik uitgerekend op 17 juli 2009 Ik zit nog 3 dagen voor mijn nod, dus het is nog spannend
Ik hoop dat het hier net zo gezellig wordt als bij de juni mama's hahaha! Nu is het nog errug rustig hoor!
Hallo Volgens De Computer en mijn tante die secataresse is op Verloskunde afdeling ben ik 15 Juli uitgerekend
Hoi allemaal! ik ben 7 juli uitgerekend! Ik ben dan ook 5 weken en drie dagen zwanger nu. Ik vind het allemaal nog heel erg spannend, en ben pas echt gerust als ik de eerste 12 weken voorbij ben! 1 dec afspraak bij de verloskunidge. Echt spannend! Je leest ook zoveel verhalen waarbij het mis gaat. Maar ja daar moet ik me maar niet te veel mee bezig houden. Mijn vriend is een beetje in de war, het was namelijk niet gepland. Maar wel gewenst! Ik kan het ook nog niet echt geloven! Sterretje heb jij al een afspraak gemaakt bij de vk? Liefs Susan
Hey Sannie! Is jou kindje mei 2008 geboren? En nu weer zwanger? Wat goed zeg! Kus! Gefeliciteerd voor alle nieuwe!