joepie!!! Was aan het denken om zoals bij de juni mama's toch een lijstje te maken dat af en toe hier gepost kan worden... Maar weet niet of Es dat goed vind (je bent tenslotte beheerder van de site ) dus euhm wat denken jullie?
ja das waar,ik ook niet haha dom! ma anywayz wil ik wel een lijstje maken hoor Beebje ligt nog rustig te slapen...net zoals papa haha Wanneer mag jij voor je 20 weken echo? wahaha lees het al sorry hoor!
alle onderwerpen met meer dan 1000 berichten wordt gesloten...Al die berichten laden wordt te zwaar en daarom is ZP soms traag... Dus morgen openen we een nieuw deeltje wahaaha
Moarn dames!! oke dan gaan we maar beginnen met berichten typen!! anders redden we morgen net niet ben ik bang zal gisteravond nog ff terug lezen!
haha Einneh nee das waar,maar voor zondag moet nog lukken denk ik hoor Ben maar 1 keer wakker geweest vannacht,mijn hoofdpijn is verdwenen en ben echt in een leuke bui Heb alleen spierpijn vanachter in men billen,is dat ook van de banden of niet?
Net even de berichten van gisteren gelezen, dus hier nog even wat reacties ondanks dat het nieuwe deel is geopend. @Pippo: Beterschap! @Eline: wat leuk van jouw collega! @Suekes: wat gaaf dat jullie de babykamer krijgen!! @Nancy: lekker joh, dagje weg naar Belgie! Lekker genieten.... @Hier: vandaag super lange dag. Vanaf 15.00 tot 20.00 uur een bijeenkomst met de hele organisatie waarin de plannen voor 2010 bekend worden gemaakt en natuurlijk de resultaten van 2009. Is in het midden van het land, dus voordat ik thuis ben is het zeker een uur of 22.00... Pfff ben al zo moe, vannacht weer k**** geslapen.
arme Dithje,hoop dat het allemaal mee valt en je volgende nacht slaapt als een roosje Dikke knuffel i.i.g. er zijn weeral oktober 2010 mama's! gaat snel hoor! Ik heb in oktober posi getest,man het gaat snel!
yeah,kunnen we een weddenschap van maken hihi zeg eens dames,willen jullie een juli 2010 mama's - meeting doen?
@ Suekes: dat is een heel mooi huwelijkscadeau!! en een heel mooi bedrag daar kun je heel wat moois van kopen!! @ Hartje baby: gisteren even geluisterd, moeilijk te vinden omdat de kleine volgens mij steeds weg zwom, hoorde steeds heel even 2 of 3 hartslagen en dan weer weg...... als ik dan verder zocht weer precies hetzelfde..... kleine uk had er geen zin in volgens mij.... wel jammer
leuk maar ligt eraan waar het gehouden word, want bij de feb 08 mama's was het voor mij altijd te ver weg en ik rij niet graag in onbekende gedeeltes van het land aangezien in uit limburg kom is het verkeerd hier een stuk rustiger dan boven in het land
@Dithje, jeetje dat is balen zeg! Bleeeeeh en vaak wordt er ook nog eens slap geouwehoerd tijdens dat soort bijeenkomstenm jakkie Nou veel succes joh @Petat, fijn dat het beter gaat! En die weddenschap gaan we halen whaha @Einneh, hey wij hadden precies hetzelfde gisteravond, eigenwijze drolletjes zijn het
Heyhey! Zozo lekker kletsen wordt vervolgd Suekes wat super lief dat jullie de babykamer krijgen! Dat si nog eens met je neus in de boter vallen zeg Ben benieuwd wat jullie uit gaan kiezen. Lekker hoor een dagje uit. Nu kan het nog he Dithje sterkte vandaag! Pooh, iedere maand een nieuw deel moet wel lukken toch Vandaag een taart bestellen voor de verjaardag van mijn dochter. Die wordt vrijdag alweer 4 Ze is nu al helemaal in de Gloria, want ze krijgt een 'little ketchup' cdspeler (oftewel; little petshop ) voor op haar kamer en daar kijkt ze al helemaal naar uit. Nu maar hopen dat ik iets prinsessigs voor de taart kan bestellen en dan is het feest compleet Liefs Elea
hier zeer onrustig geslapen en heel veel gedroomt. vanochtend heeft de kleine uk me voor het eerst een echte rake schop gegeven van binnen uit en was voelbaar van buiten af echt een heerlijk gevoel
t gaat om 1000 berichten toch? dan zijn 100 pagina's...... 19 oktober 1e bericht geplaatst 10 november 1000e bericht geplaatst = 22 dagen voor 1000 berichten (in het begin) 6000 = 1 januari 7000 = 15 januari = dus 14 dagen Dus ik gok ok een dag of 12 dan zitten we op 1000 berichten dus tot 31 juli = nog 191 dagen 191/12=16 dus ik zeg 22e deel tot 31 juli (strax hebben we allemaal verlof dus dan zal het wel drukker zijn.... ) Oef ik ben wel heel erg met mijn berekeningen..... kon wel weer op school zitten