Alweer een 2e deel zeg. Wat gaat dat snel. Red het vaak wel om wat bij te lezen maar heb dab geen tijd meer over om te kunnen reageren. Laatste week is vooral vol met verjaardagen en afspraken. De weken gaan wel heel snel zo. Hoe sneller hoe eerder we bij de 20 weken echo zijn en we weten wat het wordt en of het gezond is. Gefeliciteerd voor de meiden die weten wat ze krijgen..ben lichtelijk jaloers maar moet toch echt wachten tot 20 weken. Mooie wagen Es. Wij krijgen onze wagen van mijn ouders. Heel blij mee want die krengen kosten een hoop. Ga nu even een broodje eten, vanmorgen nog niet gedaan en merk dat dat niet meer kan. Opstaan en niet ontbijten.
@Mamma Chan: goed nieuws... en wat fijn dat de gyn zoveel beter was en dat je nu duidelijkheid hebt.... Nu nog hopen dat de apotheek goed nieuws heeft! @Elea: gefelciteerd met je meisje!
@ Elea, van harte gefeliciteerd met je meisje! Kleintjes worden groot. @ Mamma chan, wat fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt! Bonnetjes van de prikken goed bewaren he kan je later lekker terug vragen bij de belasting toch? @ all, wij gaan vandaag rond 14 uur weg. We gaan een weekendje naar limburg met mijn schoonouders. Lekker een weekendje in een bungalow helemaal NIKS doen, hehe. Dus ik zal zeggen iedereen een fijn weekend!
@ mama chan: geweldig dat deze gyn zoveel aardiger was! En dat de meting nu goed is. Wat Marsim zegt klopt inderdaad. Bonnetjes van de spuiten (zoiezo van alle geneeskundige kosten die niet door je verzekering vergoed worden) bewaren en als je dan boven een bepaalde drempel uitkomt krijg je een deel terug. Bij mij worden m'n antistollingsspuiten ook maar gedeeltelijk vergoed. Maar: het restant krijg ik terug van de fabrikant. (ze zullen we genoeg verdienen... ) Misschien geldt dat ook voor deze spuiten? De apotheek kan je dat in ieder geval vertellen. @ Elea: Gefeliciteerd met je kleine grote meid! Pfff, gaat hard he? Moet ze nu ook naar school, of is er een andere leerplicht voor kinderen in het buitenland? Ik sla je aanbod af, heb alles nog liggen @ guppie: heerlijk zo'n act. Sebas doet altijd net of ie thuis is... Maar nou hebben wij wel een heel relaxed cb, dat scheelt. Ik heb bedacht dat ik lekker pannenkoeken ga bakken. Mjammie!
Elea, gefeliciteerd met je meissie! Vraagje. Voor mijn moeder ben ik op zoek naar zo'n mooie ouderwetse kinderwagen. Lijkt me zo leuk om die als verrassing te geven. Vroeger lag ik in de Teutonia maar die vind ik niet zo snel. Zat dus te denken aan zo'n mooie jaren 50/60/70 wagen. Iemand ideeën waar ik die kan scoren?
Goedemorgen dames Zo even een bakkie en dan verder met schoonmaken, de keuken is aan de beurt en dan de zolder, als mannetje thuis is zodat de babykamer leeg gemaakt kan worden Dan kan die geverfd worden JOPIE!!, morgen ff te winkelen en nieuwe gordijnen en een kleurtje uitzoeken!!! @ Es: lieve mama!! een kinderwagen kado!! @ Mamachan: Blij om te horen dat je nu een leuke gyn hebt gehad, hoop dat de spuiten helpen! Blijf je nu bij deze gyn onder controle?? Gefeliciteerd Elea!
Aha! Wel lekker hoor, dat ze al zoveel van het Frans heeft meegekregen. Ze zeggen dat ze dat ook niet meer "kwijt" raken. Voordeel voor later! @ Lizz: ik weet wel wat je bedoelt (met van die grote wielen en enorme vering erin toch?), maar ik weet dat die dingen nieuw echt vreselijk duur zijn. Heb ze toen bij Babypark zien staan. Kun je gewoon 2 a 3 nieuwe "moderne" wagens voor kopen Dus misschien 2e hands op marktplaats?
Thanks Pooh, Ben nu idd op marktplaats aan het zoeken. Staan er toch best aardig wat op hoor. Heel uitlopend qua prijs ook en in welke staat ze nog verkeren. T is dus wel een aardig speurwerk. Deze vind ik wel heel erg mooi zelf.
Ik blijf ook onder controle bij de gyn, de echo's en metingen heb ik bij haar. Spuiten bij mijn eigen huisarts En de vk mag ook haar controles uitvoeren vanaf week 32 als het dan rutig is ga ik helemaal terug na vk
Die op die foto is een Koelstra. Heb een aantal wagen gezien en op gereageerd. Dit is bijvoorbeeld een Silver Cross maar vindt deze dan weer niet heel bijzonder. Je hebt wel van die hele luxe wagens hoor daarvan. Maar daar betaal je dan wel weer een hoop voor.
Balmoral - Silver Cross UK zijn inderdaad duur ja vind ze helemaal geweldig. Allen niet zo handig denk ik
Ja, die is idd prachtig zeg. T is meer voor erbij zeg maar. Voor de mooi weer dagen en een beetje flaneren..hahaha..... Ze had laatst laten ontvallen deze wagens nooit meer zag en ze zo mooi vond.
mijn ma heeft er ook 1 gehad. Moest ik er 1 vinden voor een prijsje dan zou ik het wel weten. zoals je zegt,beetje flaneren
Hello! Thanks meiden, nu zijn de zenuwen er wel hoor hahahah! Es: wat gaaf en lief van je mama! Mooie kar hoor! Elea: Gefeli met je kleine/grote meid!!! Lief aanbod maar is een beetje ver.. Misschien een soort van leger des heils voor alleenstaande mama's of gezinnen met weinig tot geen geld? Hier in de buurt zit ook zoiets en dan kunnen ze het daar kopen voor een prikkie (kinderwagen of ledikant voor 25 euro bijv.). Schoonmama stelde ons voor er eens te gaan kijken, ik heb toen bedankt want wij zijn niet arm en dan ga ik geen mooie dingen voor een prikkie voor de neus van een arme mama wegkapen.. Mama chan: Fijn dat ze zo goed heeft geholpen zeg!!! Einneh: ooooh ik moet ook wat doen hier maar zoooo geen zin! Alles is hier achterstallig aant worden en ik werk niet eens. Ik heb echt last van lamlendigheid hoor.. Lizz: Zo een wilde ik vroeger ook! Zijn mooi he? Je zou ook eens op speurders.nl kunnen kijken, daar komen niet zoveel mensen en zijn de prijzen wat lager! Verder denk ik dat je naar de rommelmarkt zou moeten gaan, wel de grotere rommelmarkten dan zoals in de brabanthallen in den bosch. Guppie: alvast feli met Ymke voor a.s. dinsdag!! Petatje: doopsuikers ja haha, ik zal daarvoor naar België moeten idd, weet nergens in NL waar ze dat hebben en ik vindt het erbij horen gewoon omdat ze zo lekker zijn. Vroeger kocht ik er zakken van bij Jamin hahaha heeeeerlijk! Pooh: oooooh lekker hebbik ook zin in! Dithje: Veel plezier bij je vriendin morgen! Hier: Ik ga morgen weg voor de trouwjurk te vermaken, hoop dat het zal lukken!!! Bart heeft vandaag op de valreep voor de echo nog een sollicitatie Ik duim nu al.. Ik ga verder zenuwen, denk dat ik even ga folderen voor stiefpaps, die hebben open dag in hun centrum zondag. Het is nu heerlijk weer hier. Dikke kus en fijne dag meiden! xxx Sue