Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Ik ga 3 dagen per week werken vanaf 1 januari 2011.
    De weken na mijn verlof ga ik de ene week 3 en de andere week 4 dagen werken en neem dan de vrije dagen op door m'n vakantiedagen te gebruiken. Ga niet op vakantie dit jaar dus is financieel een goede oplossing. Hebben we nog tot eind dit jaar mijn volledige salaris.

Net verjaardag gehad van m'n schoonbroer. Denk dat ik straks lekker de frituurpan ga aanzetten. Geen zin om te koken. Neem ik de rest van de week wel weer groenten enzo.

Dopen...wie laat de kleine straks ook dopen?

2. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nummer 4 is vanaf 29 jan niet meer hier geweest:(

Ik heb net de kleine naar bed gedaan, pfff hij was zo moe en ook vervelend.
    Zijn jullie ook nog zo moe, vandaag had ik echt geen fut:(

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden,

Ik blijf dat volle gevoel houden, of er een baksteen op mijn maag ligt, en steeds brandend maagzuur.
    Kan ook niks eten zowat.
    Kan dit ook zijn van de baby?

xxxx

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Klopt Pooh, nummer4 ook al tijdje niet geweest. Hmmm, iemand een idee over Einneh en nummer4?

Hier net 2 wervelwindjes weg;). We waren net klaar met stofzuigen en dweilen zegt mijn man, wedden dat x en y straks komen met de kids. Ah, nee joh 't is half 4 die komen vast niet meer... Nog geen kwartier later, ja hoor staan ze op de stoep! Op de een of andere manier ruiken ze het als wij het huis net aan kant hebben. Na ja, dan maar weer even stofzuigen dweilen:p. Het zijn schatten van kids en hele lieve vrienden:D, maar hoe ze het toch altijd ruiken:(;);)...

Eigengemaakte kippensoep is bijna klaar, dus daar gaan wij zo heerlijk van genieten! Eet smakelijk allemaal...

5. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wij laten onze baby niet dopen Lizz. Ik ben zelf wel gedoopt, Rooms Katholiek, maar mijn man niet. Wij gaan verder eigenlijk ook nooit naar de kerk, alleen met dopen, trouwen etc van anderen.

Mama Chan moeheid is heel herkenbaar hoor. Heb ik ook erg last van. Ene dag gaat het beter als andere dag maar bijv zaterdagochtend en -middag huishouden doen, stad in en dan 's avonds nog feestje dat lukt niet.... Moet er echt rekening mee houden dat ik niet teveel op 1 dag plan;). Het is voor een goed doel zeggen we dan maar:D;).

Brandend maagzuur herken ik wel hoor Eline, krijg ik ook steeds meer last van. Vol gevoel niet.... maar wel dat ik erge druk ervaar in mijn onderbuik, kan dan ook heel erg hard zijn.

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

Feb 25, 2009
    3,335
    0
    0
    amersfoort
    @petatje je kan idd beter een keer te vaak bellen als te weinig ..;)
    @nancy gefeliciteerd meid met je 20wk ohh wat gaat het hard zeg:)
    @eline snap wat je bedoeld hier ook wel eens last van ..en idd het kan je kleine ook zijn althans die van mij licht vaak links boven tegen me aan te drukken of net onder mijn borsten pff en dan kan je ook idd meer last krijgen van maagzuur ..

hakken kan al een kleine 5 jaar geen hakken meer aan en een nare enkel breuk gehad en er dystrofie aan overgehouden ..maar mis het ontzettend geen hakken .

hier ook geen verlof of vrije dagen ik werk thuis dus ga het na de bevalling weer oppikken zo snel ik kan ...

wij gaan de kleine niet dopen wij hebben er niet zoveel mee ...mijn 1e en 2e wel gedoopt maar dat was destijds zo kwa fam enz ...

hier ook een lekker lui dagje vandaag ff een dagje heel alleen met manlief genieten van elkaar ....
    verder wel veel last van mijn linker ribben de kleine weet er al flink op los te gaan daar dus dat beloofd wat :D maar ja vind ook wel weer wat hebben zo mijn zijn 2 weer ....geniet er elke dag van ..

7. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ik doe dopen ook niet weer, wij hadden een dominee die naar alcohol rook!!
    Hij raffelde ook alles af, en zei dat die een btje in de war was:$:(:x

Kan de verloskundige trouwens voelen of je de placenta an de voorkant hebt?

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Naar alcohol ruikt...lekker dan.

Ben zelf wel gedoopt, maar denk niet dat we de kleine laten dopen. Zijn ook niet voor de kerk getrouwd en gaan eigenlijk ook nooit naar de kerk. Maar vroeger was het natuurlijk heel gewoon dat je gedoopt werd.

Ik zie op onze site ook niet of nummer 4 en einneh een buddie hebben.

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

Apr 27, 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Hallo Hallo!!!!

Hoe gaat het met de Juli-mama's?!

Morgen probeer ik wat bij te lezen, maar wilde even snel zeggen dat ik 15feb een pret echo heb :D YAYYYYYYY :D

Fijne avond en tot morgen! Dan doe ik weer even actief mee

xoxo
    Shelly

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dopen, nee doen wij niet aan, zijn ook niet gelovig of iets..

@Ouderschapsverlof, ik wil nog even kijken wat de mogelijkheden zijn op mijn werk maar voorlopig ga ik 1 dag minder werken. Qua vakantie plak ik 2 weken vakantie aan mijn verlof, dus dat zou betekenen dat ik 4 okt weer moet beginnen :D

@nummer4 en Einneh, joehoe meiden waar zijn jullie inderdaad :(

@Eline, o wat vervelend.. Heb eigenlijk geen idee :(

@Dithje, oei zijn dat van die lui die te pas en te onpas voor de deur staan? Iek heb ik een hekel aan 8)

@Angel, nu al je ribben! :$ Oeps dat belooft nog wat inderdaad hihi ;)

@Shelly, hey meid en doei meid! ;)

@Hier, vriendinnetje is net weg met de kleine, wat een schatje zeg! Kreeg weer 2 rompertjes en een slabbetje van d'r, zo lief! Dit is 'm (sorry trots he :p):

View attachment 49809

Zei nog: ik wil straks ook zo'n schatje. Alleen wel een blanke versie he, anders heb ik wat uit te leggen hahaha :p

11. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA NAncy :D Wel een schatje zeg :D !!

Pamp: Dat maakt bij die van ons niets uit, het is puur als ze ons boven hoort, dat ze dan naar ons toe wil. En dan gaat ze dus een complete serenade houden.. Die grote van ons kan dat ook, alleen is dat niet zo 'n drama gehuil als Kyra doet ;) !! Ik hoop dat het nog beter wordt, kan er soms wel gek van worden namelijk. Vanmiddag waren we alle 3 boven, eerst was er niets aan de hand, en toen we boven waren, gaat ze onder weer giga zitten janken, kan daar neit zo goed tegen, en nu met mn hormoontjes al helemaal niet :p .. Ze is nog maar 8 maanden, dus is er nog hoop?? ;)

Hier bij mn ouders geweest vanmiddag. Waren 4 febr 28 jaar getrouwd. Was weer gezellig. Morgen zijn manlief en ik 2 jaar getrouwd :D !! Net hebben we ter ere daarvan even chinees besteld ;) Jummiejummie :D !!

12. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Eet smakelijk Sam!

Wat een schatje zeg, heerlijk zo'n berepak aan.

Net heerlijk patatjes gegeten. Kan alleen niet veel meer eten. Naja heeft ook zo z'n voordelen.

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Sam: alvast gefeliciteerd!

@ Nancy: wat een moppie! En nog gefeliciteerd met je 20 wkn!

@ Shelly: leuk, die pretecho!

@ Angel: nu al je ribben? Kan dat? Of is het toch iets anders? Ik zou het even navragen bij je vk, want voor zover ik weet kunnen die kleintjes nog niet zo krachtig trappen nu. Maar goed, ik ben geen vk;) Anders belooft het nog wat:$

@ Mamachan; nee, volgens mij kunnen ze alleen op een echo zien waar je placenta ligt.

@ Lizz: wij laten de kleine wel dopen. Zijn ook voor de kerk getrouwd. Niet dat we daar de deur platlopen hoor, maar we willen het de kleine wel meegeven. Sebas is ook gedoopt. Als ze groot zijn moeten ze zelf maar kijken wat ze ermee doen.

@ Eline: heel herkenbaar! Gelukkig niet constant, maar nu ook weer. In m'n vorige zwschap hielp het wel om af en toe een hap vanillevla te nemen. Heb ik nu nog niet geprobeerd.

@ Dithje: fijn he, als je huis weer ontploft is ;) Nou ja, gelukkig bleef het bij opnieuw schoonmaken en hoef je niet opnieuw te behangen;)

Hmmm, gek dat Einneh en nummer 4 al een tijd niet geweest zijn. Hopelijk is alles goed.

14. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    O, en pas vroeg iemand naar tips voor namensites.

Ik heb zelf deze gebruikt: Moderne namen
    Vond het wel prettig om ook te zien hoe vaak een naam gebruikt wordt;)

Bij Sebas had ik zo'n enorm dik namenboek. Dat had ik er deze keer ook weer bijgepakt, maar bij de E heb ik het maar opzij gelegd en ben ik op internet verder gegaan:D:D

*edit: ik zie dat de link "moderne namen" zegt, maar het is gewoon een site met namen die van 2007 tm 2009 gebruikt zijn, dus ook "oud-hollands" zit er gewoon tussen hoor;)

15. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha Lizz.. Het is al op hoor :p !! Maar toch bedankt ;)

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,183
    0
    0
    Goeie site Pooh!
    Onze meisjesnaam en jongensnaam is beide 8x gebruikt.

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Handig he? Vond ik ook.

Enne...dan hebben we niet dezelfde namen;):D

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Onze naam is wel errug populair..maar kvind m zooo leeeuuuuk.... ;)

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    haha, pamp, herkenbaar...
    Maar ik laat me er niet door afschrikken;)

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

Aug 25, 2009
    1,442
    0
    0
    Thnx Pooh!
    ik vroeg er idd om, maar tot nu toe ben je de enige :D

zelf ook wel wat sites gevonden, maar dacht wie weet komen jullie nog met goede aan
    ga deze in ieder geval even goed bekijken!

Share This Page