Ik denk wij ook niet hoor.. vriendlief was er meteen gek van en ondertussen ben ik er ook al een beetje aan gewend.. Dusja om nu nog een andere naam te kiezen.. ik denk niet dat dat gebeurt
Zit gewoon te denken van: ja daar krijg je een gratis maxi cosi bij en dan kunnen we die van die gieren terugbrengen, zo van: tja die kregen we gratis dus hier die van jullie retour... Ohooooooooooo erg he 8) Zou het zalig vinden maar nee zo ver zou ik niet gaan
Moeilijk Nancy, Wij hebben gekozen voor de Quinny Buzz 3 vanwege dat je het zitje naar je toe en van je af kan zetten. En we vinden het en fijne en mooie wagen. Maar het is natuurlijk wel een beetje persoonlijk. Wil je 4 wielen, 3 wielen. Ermee door het bos lopen of alleen op de weg.
Ik wil dezelfde wagen als Pooh want volgens mij wonen we bij elkaar om de hoek (dit ivm wegligging etc)
hey meiden; super bedankt voor alle lieve reacties; kon ik ook wel even gebruiken @nancy nee geen borderline maar manisch-depressief
Wat Mama Chan een naar alcohol stinkende dominee. Tjee zeg.... Gaaf Shelly dat je de 15e een pretecho hebt! We zien ze regelmatig Nancy, maar op de een of andere manier presteren ze het altijd om te komen als ik net het huis aan kant heb. En dan die 2 banjers er door heen.... kan je weer opnieuw beginnen... Hihihi, misschien zeggen andere mensen dat over een tijdje wel over ons. Wat een schatje Nancy!!! En over de kinderwagen... ik durf het niet te zeggen. Ziet er wel solide uit! Alvast gefeliciteerd Sam! Leuke site Pooh! Heb ook meteen even gekeken en de naam die wij hebben uitgekozen voor ons knulletjes staat maar 8x achter. Helemaal goed dus. Wij hebben deze site gebruikt LuckyBlue: Babynamen gids - betekenis van de voornaam Hahahaha Pamp, dat zou wel heel toevallig zijn.... maar niet onmogelijk....
Nancy: Wij hebben m !! Bevalt prima, rijdt goed! Het enige wat ik wel jammer vind is dat de wandelwagen niet naar je toe kan.. Eerst maakte me dat niet zoveel uit, maar omdat Jildou vrij vroeg in de wandelwageninzet moest ivm spreidbroek, vond ze dat niet zo leuk dat ze die kant op moest liggen.. Maar goed, daar is ze inmiddels ook weer aan gewend !! Dus als je dat wilt, dan zou ik daar even goed over nadenken !!
Jeeeeeeeeeh een user! Goed te horen, het lijkt me namelijk wel wat.. maar met inklappen wel alles goed en makkelijk en licht??
ja kan idd al had het nagevraagd aan mijn vk en ze zei ook al bij de 3e gaat het al een heel stuk sneller kwa groei enz mijn bm zit ook al ver boven de navel dus idd beloofd zeker wat
Nancy: Het inklappen vinden wij het onderstel vrij groot. Maar als je de wielen eraf haalt ben je al heel wat kleiner !! Hij wil op zich wel goed inklappen. Maar dat kan je ff uitproberen in de winkel !! Verder hadden wij in het begin last van de lagers... Een voorwiel slingerde heel erg hard heen en weer, dus dat klopte niet.. Naar dump geweest en hebben zonder dat ze het gezien hebben nieuwe voorwielen gekregen, en het leuke is dat we er daarna nooit weer last van hebben gehad Dus hier nog 2 nieuwe voorwielen in de doos zitten !!
Thanks allemaalvoor de tips!! Ik heb vriendje zover en we gaan eind vd week naar de Babydump! jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh ben zo blij! Weg met die meuk van de gieren JOEHOE