Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Wij hebben ook een quinny speedi sx:D

Petetaje hoe gaat die??

Ela ik ben 1.62 cm :D

2. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Hij moet nog een weekje werken Nancy! Maar idd, wat lekker als hij thuis is. Dat is echt in jaren niet voorgekomen, misschien zelfs wel nooit ;)

Nog 5 dagen, wow dat gaat toch ineens snel dan. Spannend!!!!

Haha hier ook veel rare dromen hoor. Zelfs wel eens zulke erge dat ik denk :) maar beter dat ik die voor mezelf houd :p Hahahaa!

Liefs Elea

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Petatje, hoe gaat het met je? Gaat het weer een beetje beter met je? Ik hoop het maar!

Liefs Elea

4. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ukkie ;)

:p

5. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, whahaha een modeshow, ja ik sta soms ook versteld van die dromen hoor :$ hihi
    Ai dus een drukte van belang nu bij jou, wel lekker dat ze nu begonnen zijn! Succes!

@Dithje, ja die mails man pfff :x Ik had er 30 na 3 vrije dagen dus valt op zich nog mee :p

@Elea, o sorry had begrepen/proberen te onthouden dat hij nu al vrij was ;) Aftellen dus!
    haha de hormonen nemen 's nachts een loopje met ons hoor :p

@Lengte, ik ben 1.60m dus helemaal een ukkie! :p

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Zeg wat gaan jullie doen, vacantie bij je verlof aanprikken??

Ik ben aan het twijfelen ervoor of erna, aangezien ik bij dani echt met week 30 in het zkhuis lag.
    Ik werk 18 uur, ( ben net overgenomen in loondienst werkte als alpha-zelfstandige) Heb ik recht op ???

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, ik plak er 2 weken verlof aan vast, dus zou dan weer 4 okt moeten beginnen :D

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jeeeeeeeeh ik heb vrijdag de hele dag vrij genomen ipv alleen de ochtend ivm 20 weken echo, JOEHOE!! :D:D

Ach wat kan een mens dan blij zijn he ;)

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    ik moet eens kijken wat er bij mij kan ik werk vanaf 1 jan in loondienst en voor 18 u pweek.

weet iemand hoe dat dan zit??

Ik moet het namelijk rustig aan doen ivm die spuiten en dus dacht ik dr voor beter was??

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Mamma chan, Ja dat ligt aan je CAO, dat is bij iedereen anders.. Ik heb nl jaarlijks ong 22 vakantiedagen bij een fulltime-baan maar dat zal dan bij jou denk ik de helft zijn :( Moet je even navragen bij P&O/personeelszaken anders..

Je bent 'medisch' natuurlijk dus ik zou het zeker van tevoren opnemen als ik jou was.. maar dat is ieder voor zich

11. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames,
    een nachtje goed slapen heeft me wel goed gedaan. De pijn is er nog wel maar terug minder dan in de avond. Had gisteren ook wel last van een enorm gespannen buik en dat deed er ook niet goed aan. nu gaat het terug beter. Bedankt voor het meeleven hoor. :)

morgen de 20 weken echo. begin wel wat zenuwachtig te worden. :)

hoe gaat het hier voor de rest?

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Petatje, fijn dat de nachtrust je wel wat goed gedaan heeft! Rustig aan! :)

Ik ga zo eerst maar eens brood halen, want meneer is dat ''vergeten'' van het weekend.. ;) *zucht* mannen.
    Als ik er niet ben loopt alles in het 100 :p

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, fijn dat slapen je goed heeft gedaan meid! Hou je rust!

@Es, Ja af en toe... Al heb ik met die van mij (nog) niet te klagen.. Die is soms op dit moment meer pienter dan dat ik ben ;)

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hier gaat het even niet zo super! Jildou heeft vannacht flink gespookt! Van 11 tot 2 met haar bezig geweest. Toen eindelijk stil (1 uur een pcm gegeven, maar duurt even tot die dingen werken geloof ik , ze heeft denk ik erg last van haar mond) . Toen was ze 6 uur weer wakker. Al met al nog even bij mij op bed geslapen van 7 tot 8. Toen moesten we dus snel, en heb m'n vader gebeld voor de honden. Ik moest half 10 bij de vk zijn. Verder bij vk helemaal goedgekeurd :D !! Bloeddruk 110-60 en baarmoeder zit al 3 vingers boven navel. En ze moest zo lachen om m'n buik :D !! Bij Jildou kon het me niet snel genoeg gaan en nu zit er gewoon al een toeter :p !! Maar is verder heel normaal :D !! En hartje natuurlijk weer gehoord, maar die had ik gister nog gehoord ;) ! Dus ja ;) !!

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Sam: oeeh zware nacht zeg! Hoe is het nu met Jildou? Hoop dat ze overdag nog een beetje slaapt, kan jij misschien ook even gaan liggen;)

Petatje: fijn dat je goed geslapen heb! Doe rustig aan hoor meid! zeker spannend morgen!

Lengte: ik ben ook een ukkie, 162 cm..

Sorry ben de rest alweer vergeten..**schaam**

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sam, wat vervelen dat Jildou zo heeft gespookt vannacht! Last van je mond is niet prettig!

En wat fijn dat alles goed was bij de VK! :)

En qua lengte, ben ik ook een ukkie ;) Ik ben 1.64 :D

17. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Even een nieuwe buikfoto; 18 wkn en 5 dagen :D

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Elea bescheiden buikje hoor :D !!

Hier gaat het op zich met Jildou wel redelijk.. Helaas zal het met hooguit 2 uur slapen vanmiddag wel gebeurd zijn en ik wil dan ook even snel de honden uitlaten aangezien we met vriendin en dochter naar ballorig gaan. Anders had ik afgebeld, maar afleiding is voor haar niet verkeerd nu. Verder is ze op zich wel redelijk vrolijk gelukkig, op wat gejengel af en toe na.. Zo eten en dan eerst maar naar bedje ;)

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat zijn jullie allemaal klein trouwens ;) Ik ben 1.76, dus niet supergroot (mijn zus is 1.85), maar in vergelijking met jullie ben ik een lange lel :D

20. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mooi lief buikje Elea! :D

Ik durf mijn buik niet meer te laten zien :) :p

Deel Deze Pagina