Enne...Sam, ook weer even een foto van jouw 'toeter' showen dan he Wat sneu dat Jildou niet lekker in haar vel zit , misschien gaat het na het slapen beter... Hier ook een meisje (C elya) die behoorlijk aan het spoken is geweest de afgelopen dagen. Tsja, die tandjes ook he! Liefs Elea
Es gaat zo een nieuwe foto maken, eerst even kijken welke kleding ik het beste aan kan trekken waardoor hij niet zo ENORM lijkt Ik kreeg gister in de winkel de opmering: Jij hoeft zeker niet zo lang meer!! Ik wilde bijna zeggen: jij zeker ook niet :x (t was een man 8))
@Petatje gelukkig dat je je iets beter voelt, en goed hebt geslapen. @ Sam naar voor jildou zeg. @ Elea, idd een bescheiden buikje nog zeg, maar misschien is je buik normaal heeeel slank? Ik ben 1.74, en weeg nu 75 kilo, zit zon 5 kilo aan. Ik was vanmorgen ook bij de verloskundige, en alles was goed. baarmoeder zat 2 vingers onder navel, maar ze zei dat mijn navel heel hoog zit, dus dat de groei wel goed is. En hartje natuurlijk gehoord, maar ja die hoor ik vaker hahaha. Voel me beter vandaag, ga woensdag weer werken, gewoon nog ff rustig aan doen. kreeg gister geen hap door mijn keel. xxxxx
@Sam, wat een gedoe allemaal zeg, jeetje.. Wel fijn dat het zo goed was bij de VK!! @Elea, wat een mooi bescheiden buikje zeg! @Es, zoals ik al eerder zei; mensen kunnen ineens zo raar uit de hoek komen he :x @Eline, ook fijn dat het bij jou goed was bij de VK! En goed dat je je weer wat beter voelt
Zijkant: Bekijk bijlage 49984 Op zich ben ik er natuurlijk heel erg trots op!! Maar echt flexibel ben ik niet meer Ik krijg al van sommige mensen te horen: ja je bent nu al zo dik omdat je van jezelf niet slank ben, maar mijn moeder zegt ook dat dat onzin is. Mijn moeder was van mij ook heel snel dik met een flinke buik, terwijl mijn moeder heel slank is van zichzelf.. Dus het zegt volgens mij helemaal niks.. En ik ben in totaal nog maar 4 kilo aangekomen! 8) Ach ik laat de mensen maar lullen!
Es, laat maar lullen hoor!!! Ik ken ook iemand die wel dik is zeg maar, vind het altijd zo raar klinken.. en zwanger was, nou echt waar, daar zag je het pas echt mooi zichtbaar bij een week of 30 !! Dus lekker genieten!! Jahoe ik ben blij, wat is het heerlijk om eens normaal te lopen zonder dat je overal heenglijdt !! Dat is lang geleden zeg
De meeste mensen die dat zeggen weten er ook niks vanaf, die zeggen maar wat om interessant over te komen denk ik.. Ze kunnen me wat Al merk ik dat ik me buik nog wel probeer te verbergen onder dikke vesten en truien, misschien toch ''bang'' voor reactie's..
Wat een mooie buiken allemaal! En tja, het is zwanger zijn he...ik ben fier op een buikje... je zal her nog gaan missen Hier nog niets aangekomen, aangezien ik gewicht verloren ben...maar goed, denk dat het wel gaat beginnen Sam, proficiat met je huwelijksverjaardag vandaag! En aan iedereen die het nodig heeft! Een dikke knuffel!
@Es, echt mooie buik meid! En zeggen mensen dat gewoon?? Na na na wat een idioten af en toe he, kan er echt niet bij.. net of je dan ineens alles kan zeggen
@ Elea en Es: mooie buikjes hoor! @ Sam: heftig nachtje hoor! Hopelijk slaapt ze na een middagje Ballorig vannacht wat beter @ Eline: mooi dat de VK tevreden was. Voel je je wel weer goed genoeg om te gaan werken?
Pooh daar hoop ik ook op Zelf heb ik vanavond nog cursus met de hond.. Handig zo'n jackrussel en zwanger naar cursus Pff je bukt je een ongeluk !!