meiden. Mijn vriendin in ook bezig om zwanger te worden, ze heeft net getest en haar test ziet het zelfde eruit als de bovenste.(zo zag die van mij erook uit) Wat denken jullie?? ik weet bijna we zeker dat het raak is..' Haar nod is morgen..
Fijn dat je goed geslapen hebt Petatje! Morgen de 20 weken echo, spannend!! Sam goed nieuws bij de VK! Fijn Mooie foto Elea! Wat een bescheiden buikje nog... Lengte en gewicht, ik ben 1,66 en woog 53,3 kg. Nu weeg ik 59,1... Jij ook goed nieuws van de vk Eline, super. Mooie buik hoor Es! Niet verbergen meis, nergens voor nodig! Laat ze maar lullen...
Net als de bovenste?? Zou ik zeggen zwanger !! De onderste zie ik niet zoveel, maar kan ook liggen aan dat hij wat veraf is genomen zeg maar !!
@Mamma chan, de bovenste is in iedergeval positief, de onderste kan ik neit goed zien.. Leuk hoor, voorzichtig gefeliciteerd joh!!
@Nancy: Ja dat zijn dan mensen die ik wel ken hoor.. maar dan nog! Ze bedoelen het niet om me te kwetsen dat weet ik ook wel.. Volgende keer maak ik gewoon een opmerking terug zo van: Zeker jaloers Mama Chan: als ik naar de bovenste kijk zeg ik: Ja positief, maar de onderste twijfel ik.. Morgen nog eens testen Sam: Hier ook elke week trainen met de hond, en ik heb geen jack russel maar ook bij mij gaat het steeds lastiger hoor 8) Zo ik ben klaar in huis, alles schoon en opgeruimd, nu lekker niksen!!
Mooie buik Es, ja mijne is idd nog bescheiden dan he. Bij jou zie je het tenminste! Maar ben ook nog niet veel aangekomen natuurlijk. De vorige keren had ik geloof ik wel meer buik, zal het eens op moeten zoeken... Maar toen was ik ook al ruim 6 kilo aangekomen en nu nog niets... Wat zijn sommige mensen toch horken he :x Lekker laten l%llen hoor. Leuk trainen met de hond. Heb ik met de hond van mijn ouders gedaan, heel leuk! Maar idd misschien wel wat veel bukken met een Jack Russeltje. Ohja, ik weeg nu 53 kilo. Dus da's bij een lengte van 1.76 (en ook nog eens 18 weken zwanger) heel weinig natuurlijk. Maar wat een heerlijkheid, heb eindelijk een gyneacoloog die er geen punt van maakt en me zelfs complimenteerde met mijn bescheiden buikje Dat is weer eens wat anders dan die mensen die je anorexia of een andere eetstoornis aanpraten Sommige mensen zijn nou eenmaal gewoon dunner of dikker van nature (jaja, dat bestaat ) en dat hoeft echt geen probleem te zijn. Liefs Elea
@Es, ja maar toch... groot gelijk Es! U GO GIRL @Elea, is weer de hele andere kant inderdaad maar net zo beledigend, ik vind dat zo iets achterlijks joh... :x Fijn dat je nu een begrijpend gyn hebt! @Hier, Bas gaat zometeen dat stel bellen van die spullen, dat hij vanavond de bon komt terughalen en de spullen komt terugbrengen... Ben zo benieuwd joh
Als ie al uitgegeven is krijgen ze de eerste 5 jaar geen verjaardagscadeau meer.. O maar dat krijgen wij ook al jaren niet meer hmmm
wanneer gingen jullie kids niet meer slapen tussen de middag?? mijn zoon is nu 17 mnd en ging naar bed van 12 tot 3 meestal nu heeft die het met 1,5/2u bekeken. Hoelaat gaan die van jullie na bed s avonds??
Es wat een mooie buik zeg,dat gaat echt hard. En laat ze idd maar lullen nancy ik ben benieuwd hoe het afloopt met het bellen, vind het wel achterlijk van ze hoor, pffff Mamachan ik zou ook zeggen op de 1 e test positief, 2 e moelijk te zien Elea, zo wat ben jij slank dan zeg, wow Sam, idd gefeliciteerd met je 2 jarig huwelijk, toch weer byzonder Ik had net rijles, toch maar gedaan, maar wat een drama, kon wel janken. Kan weinig hebben denk ik. Was er ook niet bij, hij zei het lijkt wel of je je theorie nog niet hebt, omdat ik bij een voorrangsweg te langzaam reed. Ik was erg onzeker, denk dan volgens mij haal ik het nooit. Heb nu 12 lessen gehad ofzo. Ik ga woensdag weer werken. xxxx
@Eline, aaah dat is niet fijn zeg Ik zei het net nog tegen een collega; psychisch en lichamelijk hebben zo een weerslag op elkaar. Voel je je lichamelijk niet goed, dan is het in het koppie ook niet goed en andersom... Ik kan me even niet herinneren hoeveel lessen ik heb gehad.. In ieder geval 8 a 9 maanden gelest. 12 is volgens mij nog niet zo veel hoor. Sterkte meis! @Hier, hij heeft gebeld maar krijgt ze niet te pakken grrrr gaat het later nog een keer proberen.. hou jullie op de hoogte
@ mama chan: de bovenste is positief, maar die onderste... Ik kan het niet goed zien, sorry! O, en slapen: Sebas wordt 2,5 volgende maand maar slaapt nog vrijwel elke middag. Nu is hij al weer 2,5 uur onder zeil. Straks maar wakker maken... Hij gaat rond 7 uur/half 8 naar bed en is wel altijd vroeg wakker. Later naar bed doen of 's middags niet meer laten slapen hebben helaas geen effect op z'n wektijd 's morgens Heel af en toe slaat hij nu eens een middagslaapje over. Dan heeft ie gewoon geen zin, of is hij te druk om te gaan slapen @ Sam: pfff, ik kan me voorstellen dat die hondentraining erin hakt verlieverlee. Kan je man dit niet overnemen? @ Nancy: niet bereikbaar...zal je altijd zien. Ik ben benieuwd. @ Eline: dus de zwschapsdementie is flink toegeslagen? Balen zeg! @ Hier: de timmermannen hebben hun ding voor vandaag gedaan. Nu moet manlief eerst weer wat dingen doen en komen ze volgende week de boel afmaken (als ik het goed begrepen heb, maar ja.. zwanger he) Ik heb er alle vertrouwen in dat het heeeel mooi wordt Verder net weer een tijdje zitten puzzelen, nu weer ff plat. Lijkt steeds beter te gaan! Ik durf het niet hardop te zeggen, want vorige keer dat ik dat deed kreeg ik een paar dagen later weer een terugval. Ik wil zo graag weer voor een paar uur per dag (desnoods maar 2 dgn p wk) aan het werk... Maar ja, het moet wel kunnen en die kleine moet het goed blijven doen natuurlijk.
Wauw, net het hartje weer geluisterd, en klonk super luid en duidelijk!! Natuurlijk weer opgenomen (voor papa) maar zal het jullie niet aandoen om het weer hier neer te zetten Ook hoorde ik allemaal plopjes en bewegingen door de angelsound, ons meisje was lekker druk daarbinnen 8) Maak mn hele dag weer goed..
@Pooh, houd niet over he, jeetje wat sneu maar alles voor jou en de kleine! dat moet je maar onthouden, maar leuk is anders... @Es, wat geweldig meid! Heerlijk! Wel minder van de maagzuur brrr
Als ik hier wat zeg over mijn vent is het meestal geklaag dus nu ga ik ff iets heel liefs zeggen.. kreeg net een sms: Hey mop. Hoe is het met mijn meiden? Hou van jullie. dikke kus Vincent Zit hier helemaal te stralen.. haha zoo lief!!
@ es: wat lief van je vriend! ik wilde laatst ook het hartje opnemen maar het lukt mij niet. weet niet hoe het moet. instellingen staan misschien niet goed op mn comp. geen idee.