Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twinkel1981

8 mrt 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Ik heb woensdag mijn 20weken echo en ben er best zenuwachtig voor zeg!

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Twinkel, hier nog een zenuwpees!! Ik moet/mag vrijdag..

3. Twinkel1981

8 mrt 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    @ Nancy79: Ohw wat leuk zo dicht op elkaar!

@ Allemaal: Gaat er nog iemand naar de 9maanden beurs?

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Twinkel, ja en ik lees nu net dat Petatje morgen mag, dus het 'regent' 20 weken echo's deze week

@9maandenbeurs, ja ik ga vrijdag 19 februari met 2 tantes van Bas, een nichtje en Bas zijn moeder. Erg veel zin in!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nancy:eek:charme Bas. Ben is benieuwd hoe het is gegaan! Wel fijn dat paps de kinderwagen wilt betalen.
    en ja,ik mag morgen. om 18u20 pas. ;)
    Spannende week dus voor sommige dames!

hier gaat het terug een beetje rustiger. Heb een badje genomen in johnson babyolie met lavendel (doet de baby beter slapen ;)) en ikke is nu moe hihi. Zit met laptopje op de bank. Net een ijsje gegeten :) (hallo kilotjes!)

9 maanden beurs. is beetje ver voor mij ;):D maar er is wel een babyboom beurs in A'pen eind deze maand en daar ga ik misschien naartoe.

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou Bas komt net binnen. ff verhaal vertellen:

Hij stond daar natuurlijk ineens voor de deur met al die spullen en zij deed open zo van huh :( kom je de spullen terugbrengen. Ze begon gelijk over vrijdag of het daarmee te maken had. Nou duizendmaal excuses en het was een miscommunicatie, ze hadden het eerder moeten laten weten hoeveel het was... kortom ze hadden sowieso de hoofdprijs gerekend dus mooie verkapte excuses. Bon is terug, dus wij gaan lekker eten binnenkort en mij zie je daar voorlopig niet meer toedeloe

Arme jong valt een last van zijn schouders, arme vent :(

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Het gaat de volgende keer vast beter met lessen Eline! De moed niet laten zakken...

Wow Pooh dat zou heel erg fijn voor je zijn als het steeds beter gaat en je voor je verlof nog paar dagen aan het werk kunt. Even afwachten maar... ik duim voor je hoor!

Jeetje Petatje wat k*t dat je zulke nare gevoelens hebt meis! Weet niet heel goed wat ik moet zeggen, juist omdat het gevoelens zijn. Kan je zo weinig tegen doen:(. Goed op jezelf passen hoor!!! *KNUF*
    Goed van je dat je je hart hebt gelucht bij je mams en vriendje en dat je nu hulp krijgt!

Wauw Nancy, wat ontzettend lief van je vader:D. En ben heel benieuwd hoe ze reageren als Bas voor de deur staat met de spulletjes...

Ik heb vrijdag de 20 weken echo Twinkel en ben ook al best zenuwachtig hoor... Heb er ook wel heel veel zin in om beebje weer te zien:D. Ik ga trouwens niet naar de 9maandenbeurs. Gisteren besloten, aangezien wij dat weekend een heel druk weekend hebben. Wel jammer, maar helaas:(.

Hier, lekker bij moeders gegeten... Kon zo aanschuiven, ideaal. Manlief is 's maandags altijd naar school dus dan is het soms wel fijn om ergens mee te kunnen eten. Meteen haar maar weer even geverfd, ben dus weer helemaal blond:D. Kunnen we er weer een week of 5 tegenaan! Ga zo nog even lekker douchen en dan op tijd bedje in, morgen om 6.30 uur gaat de wekker weer:x. Eigenlijk moet ik er om 06.00 uur uit omdat ik om 08.30 in Almere moet zijn, maar moest er vanochtend ook al om 06.00 uur uit omdat ik naar Almere moest. En ik heb vannacht slecht geslapen, dus morgen maar om 06.30 uur en iets later in Almere;).
    Ik moest goed op mijzelf en beebje letten, dus bij deze doe ik dat;):D!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Ohhhh:$ Nancy! Wat gemeen eigenlijk.... sowieso de hoofdprijs willen vragen maar er niet eens eerlijk over uit durfen komen! Sommige mensen:x...Wel goed dat ze de bon nog niet hadden uitgegeven! Kunnen jullie er lekker van gaan genieten;):D!!!

9. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @nancy wat lief van je vader dat hij de wagen betaald voor jullie
    @negenmaandebeurs ik ga de 17e met mijn 2 zusjes er heen heb er zon zin in we zijn nog nooit echt alleen met zussen op stap geweest dus helemaal top ..
    @20wk hier aanstaande woensdag heb nu al de zenuwen ...
    @petatje succes morgen met je echo

10. Twinkel1981

8 mrt 2009
    48
    0
    0
    Verkoop Ondersteuning
    Wijk bij Duurstede
    Goh het regent idd 20 weken echo's :)
    @Angel, hoe laat moet je woensdag?? ik pas om 16:00 uur!!

Ikzelf ga ook vrijdag de 19de naar de negen maanden beurs.
    Samen met mijn schoonmoeder. Dus als je er 2 ziet lopen met Aegon "koffertje op wieltjes" dan zijn wij dat hahaha ik ga met die buik niet lopen sjouwen en weet hoe dat gaat van de HHB :D

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh echt mijn rust vinden kan ik nog niet ik ben nogal een kleine wervelwind en moet er echt aan wennen dat ik sommige dingen niet meer kan/mag, maar dat komt allemaal wel goed.

ik reageer verder niet want ik ga nu naar bed ben kapot (van de hele dag op school te zitten)

trusten

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @dithje, Nou wij gaan er zeker van genieten en van al onze nieuwe spulletjes straks :D

@Angel, hey in je handtekening staat 15 feb 20 weken echo :( Heb je wel goed gekeken dan meis?

@Twinkel. hey ik zal er op letten want ga ook vrijdag! :) Mijn schoonmoeder is rood en de nicht van Bas is groot en allemaal donkerblonde krulletjes. En tja, mijn schoonfamilie hoor je overal bovenuit dus kan niet missen ;) Ik ben klein en blond en een bril met strak bruin montuur :)

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Jij ook sterkte kikkert!! Take care meis en luister naar je lichaam, maar zal wel moeilijk zijn inderdaad... :(

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @twinkel ik mag gelukkig al om 9uur s,ochtends kan nu al nauwelijks slapen hahaha... jij ook veel succes woensdag

idd heb je goed koffertje mee hahah.. je neemt echt vanalles mee 1zusje van me is ook zw dus denk dat we ons ander zusje maar als pak ezel moet nemen hahah nee grapje maar koffer is idd handig

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort

ja klopt heb je goed gezien .. maar ze belde af gelopen week op of ik ook een week eerder kon komen ze zaten met wat gaten ...vonden we heeeeeeeeeeeel niet erg kon al nauwelijks wachten ...:D

16. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ petatje. wat klote dat jij je zo voelt.
    onzeker is wel normaal dat ben ik ook, en ik denk meerdere.
    hopelijk heb je na de 20 weken echo niet meer zo'n gevoel.
    en fijn dat je toch gepraat hebt met je vriend en moeder en lekker hulp krijgt voor in huis.

@ negenmaandenbeurs wij gaan de 20ste. neem rolstoel mee omdat ik het anders niet vol houd met mn bekken.

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
  18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    AHA :D Meid begrijp dat je blij bent joh! Kwou dat ze morgen belde van: hoor eens, kunt u vanmiddag misschien?? :D

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    leuke foto nancy ...:)

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dat geloof ik je best hahah vind het ook zo erg om te wachten en al helemaal sins dat ik heb besloten dat ik wil weten wat het wordt anders had ik het niet zo erg gehad denk ik:( hahah

Deel Deze Pagina