Oeh spannend al zo veel meiden hun 20 weken echo! Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook!!!! Nancy, geef je ventje maar een dikke knuffel, dat heeft hij goed gedaan! Zo geniet je vast meer van je spulletjes he. En wat lief van je papa... Geef die ook maar een dikke kus dan Enne... leuke foto! Leuk die 9maandenbeurs, maar ben helaas net in een andere periode in NL. Net even schandalig geshopt voor mijn oudste meisje. Bij de Wehkamp en bij de Vertbaudet (Franse kledingzaak). Heel veel leuke zwierjurkjes en rokjes, daar is ze helemaal gek op, mijn grote meid. En wat zo grappig is, het is echt een rauwdauwer. Maar toch is ze dol op glitter, frutsels, make-up en prinsessenjurken even een paar jurken die ik heb besteld:
Ahhhh Elea, op dat jurkje was ik helemaal verliefd toen ik de wehkamp folder kreeg, ik wilde dat alvast bestellen als t n meid werd hihi! De eerste foto bedoel ik. Prachtig! Heb alles meegelezen op mobiel maar reageren is dan lastig. Probeet morgen ff te reageren! Nancy wat goed van je vriend zeg! Lijkt me ook moeilijk maar toch een mooi statement! Meiden met 20w echos veel plezier spannend! Ik pas 23feb vanwege de vakantie. Vindt t niet erg overigens, wil nog maar 2 echos. Ook nog n pretecho ergens na de 24 weken en dan niet meer. Hier alles goed, gisteren n super vrijgezellenfeest gehad! High tea en savonds Grieken was heel gezellig! Iedereen erbij! Bart is weesten poolen met vrienden en was zat en gelukkig haha. Slaap lekker xxx
Goodmorning ladies! Aan mij weer de eer om het ontbijtbuffet te openen @ Nancy: Arme Bas! Maar hij heeft het geweldig gedaan en ik ben trots op 'm (niet dat dat veel uitmaakt, maar toch) En die vader van jou! Wat een schat! Nee, lijkt echt totaal niet! Ze zijn wel broers??? @ Elea: wat een geweldige jurkjes. *zucht* *zwijmel* *lijkt me zo heerlijk, jurkjes shoppen en zelf maken* Nou ja, voor een knul shoppen is ook erg leuk, en gelukkig is een van onze petekindjes een meisje, dus kan ik me daar op uitleven haha. @ Dithje: goed hoor, dat je een half uur langer blijft liggen. @ Kikkert: valt niet mee he. Maar het komt vanzelf, echt. @ 20 wkn echo: ik mag 23 februari. Maar morgen nog een extra controle bij de gyn, dus dan zal hij ook weer een echo maken vermoed ik (weet bijna zeker) Voor alle meiden die een dezer dagen mogen: veel succes! @ angel: dat is idd niet erg als ze het een week willen vervroegen @ suekes: gezellig zo'n vrijgezellenfeest! weer iets om van je trouwlijstje af te strepen @ 9-mnd beurs: nee, ik sla over deze keer. Dat ga ik echt niet trekken. @ petatje: hoe gaat het vanmorgen? @ hier: sinds een week een blaar in m'n mond, auwie. Maar inmiddels is ie zoooooo groot en doet ie zooooo zeer!!!!:x:x:x:x Precies aan de binnenkant van m'n onderlip, en die is helemaal dik geworden. Voel me een beetje Shaka Zulu Ik durf alleen niks te gebruiken omdat ik nu zwanger ben. Zit al aan de antibiotica, dus dat zou daar toch ook wat moeten doen, toch? Nou ja, ben nu dus maar aan het spoelen met zout water. Sorry, ff lekker klagen! Kleine man is weer naar het KDV, dus weer een rustig dagje. Denk dat ik straks ff op m'n werk een bakkie ga doen. Ff blijkletsen met m'n collega's en kijken hoe het daar is. tot later!
goedemorgen allemaal @pooh wat auwwww zon blaar in de mond weet ook niet echt wat je er tegen kan doen.... geniet maar lekke van een rustig dagje @sue fijn dat je een gezellige avond heb gehad super nog ff dan is het zo ver he @elea wat een mooie kleren zeg ben jaloers hier geen meiden maar stoere manne kleren wie weet dit keer een meid hier een beroerde nacht gehad pfff zo veel last van mijn rug dat je gewoon niet meer weet hoe je moet liggen en dat draaien is ook al zon lastig ding haha.. gister te veel gedaan nieuwe eettafel gemaakt is nu 270 lang (hebben we wel nodig ) en maar gelijk de meubels in de beits gezet tja en als je dan de boel al op kop hebt staan maar gelijk alles gepoetst was iets te veel dus vandaag maar ff niet veel ..
Goodmorning dames, Petatje, fijn dan je je hart kon luchten, naar als je zon gevoel hebt. Succes straks bij de 20 weken echo, hoop dat je je daarna wat rustiger voelt. nancy, Wat goed dat je van die spullen afbent hahaha, en wat leuk dat je de kinderwagen van je vader krijgt,lief zeg. kikkert, een knuffel Elea, wat een leuke jurkjes zeg, echt schattig, vooral die paarsige Sue, Fijn dat je een leuke avond hebt gehad Pooh,naar zeg zon blaar in je mond, hopenlijk gaat ie snel weer weg Angel,wat naar zeg van je rug, hopenlijk wordt het wat minder xxxxx
eline met mijn rug wordt het helaas niet beter ik heb al atrose in mijn onderrug dus helaas kan alleen maar slechter worden tijdens de zw maar daar slaan we ons wel door hoor iets meer rusten dan normaal zeg maar en dan komt het wel goed... hier een foto van onze nieuwe tafel die we hebben gemaakt ...we gaan volgende week als het uitkomt de bank maken die wordt net zo lang als de tafel...
mooie jurkjes en mooie tafel! waah nancy,goed dat je ze hebt terug gebracht. de volle prijs willen vragen,goed gek hoor. sue,fijn dat je vrijgezellen zo goed was. Begint te korten nu he! euhm,zeef,zeef,zeef haha knuffel dames! hier gaat het wel goed,de pijn van de nieren is bijna helemaal weg (*klopt op hout af*) en na ons gesprek van gisteren voel ik me al wat opgeluchter.
Hoi meiden, Pfffff... Heb echt zo rot geslapen Bleef maar malen over allerlei onzinnige zaken Vanmiddag maar even naar bed als mijn dochtertje ook gaat. Mooie tafel Angel, gaaf hoor! En jongensspullen is ook leuk hoor, misschien dit keer mijn kans? Sue, fijn dat jullie vrijgezellenfeestjes zo'n succes waren! Ik vind High tea ook zo gezellig! Gedsie Pooh, aften in je mond doet zo'n pijn! Zou je dat aanstipspul ook niet mogen als je zwanger bent? Zou als het zo erg blijft, dit toch even navragen hoor! Petatje, wat ben ik blij dat het beter gaat! En daar zijn we toch voor Je hoeft je voor ons niet groot te houden hoor! Doe nog maar wel even rustig aan he (jaja, daar komt 'moeke' Elea weer hoor ). Eline hoe voel jij je nu? Liefs Elea
Wat een schattige jurkjes Elea! *Smelt* Sue wat gaaf dat je vrijgezellenfeest zo gezellig was! Wanneer is de big day?? Auw Pooh! Hopen dat de blaar snel weggaat... Wauw Angel! Wat een ontzettend mooie tafel... echt super! Fijn Petatje dat je je beter voelt! Veel succes bij de 20 weken echo vandaag... Hier, weer aan het werk. Hmpfff, heb een of andere lamme bijeenkomst zometeen en helemaal geen zin in. Klaag, klaag...
angel, wat naar van je rug, knuffel, mooie tafel trouwens Dithje, sterkte zo bij bijeenkomst, erg he als je geen zin hebt. petatje gelukkig voel je je beter Ik voel me beter , gisteraaf nog braakneiging vlak voor het eten, maar die pijn in buik is helemaal weg inmiddels. Heb ook geen pijn meer bij opstaan ofzo, denk dat de blaasontsteking ook beter is. Nog 2 pillen van de kuur. liefs
Hey meiden, Kom even een teken van leven geven Bn helemaaaaaaaaal niet bijgelezen, dus ik hoop dat ik niks belangrijks heb gemist. Hier is het gekkenhuis met de verhuis naar Belgie. Zaterdag bezichtiging van een huis in Lommel, als het wat is en de makelaar vind ons wat kunnen we over. De makelaars blijken helaas niet zo dol op hollanders te zijn, dus daar kan het zaterdag mee in het water vallen. Als het lukt wonen we straks naast centerparks vossemeren Best relaxed een zwemparadijs naast je huis. Al het regelwerk zit r nu eindelijk op, nu nog een huis dus. Ben al volop aan het pakken, pfff wat een berg spullen kan een mens hebben Helaas schiet het hier een beetje er bij in, maar ben jullie niet vergeten hoor Voor de meiden met 20w echo' s alvast veeeeeel plezier! Alle zieken beterschap! De rest, knuffffff
Eline:blij dat het met jou ook beter gaat. Elea: das niet leuk he zo een dubbende en denkende nachtrust. Dithje: aan leuke dingen denken tijdens de bijeenkomst Angel: jij ook sterkte met je rug. Pooh: jakkes een blaar in je mond. Bleh zo'n naar gevoel. Knuf hoor! zo,hier net ticktets besteld voor my name is michael en er zou deze week al een dame komen voor het huishouden. (een mama van een van de onthaalkindjes van mijn mama) Gaat snel als je het zo kan regelen. Ga zo in de douche en even naar de stad. En dan naar ons mama en dan naar de gyn. Zo spannend!!!
Petatje succes straks!! hier weereens ontzettend moe, we hebben vandaag 2 bezichtigingen jeeeh! dus gisteravond na mijn werk om een uur of 12 nog de badkamer gedaan dus sliep pas tegen 2en Sam was jammer genoeg al 6 uur wakker!! Nou ga nog even stofzuigen, dweilen en de was in de droger doen. Hoop dat Sam vanmiddag nog even slaapt dan kom ik weer even een kijkje nemen en zal ik wat meer reageren xx
Bellamo, een kort nachtje zeker. Wat goed zeg 2 bezichtigingen, ik ga voor je duimen meid. Ben vandaag nog een thuis, nog een rustig dagje, kan ook geen kant op want mijn scooter heeft een lekke band. Lekker een dagje forummen, straks nog paar wasjes doen, beetje opruimen, heerlijk dagje. Ben lid geworden van kindje op komt, en babys 1 e jaar, was een aanbieding, krijg je ook flesje en nog paar dingetjes. leuk blad!
meiden ik heb even een vraagje: ik heb pijn aan de onderkant net boven mijn schaambotje het is niet van de banden (dat gevoel herken ik wel) maar ik had vanochtend ook weer een harde buik en daar werd het niet minder van. dit heb ik al sinds zondag/maandag....herkend iemand dit?
@bubsie wij doen niet aan valentijn vroeger wel maar nu hebben we zoiets van tsja als we elkaar willen laten weten dat we van elkaar houden doe we dat de rest van het jaar ook