Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Suekes: succes voor Bart en sterkte voor jou met wachten!! ;)

@ hier: net ff hartje kleine uk gehoord :D had em zomaar te pakken dit keer! denk ik: laat ik dat eens opnemen op de pc, dus extra kabeltje erin, programma opgestart, gaak weer zoeken, weg.... ja hebbes! weg.... hmmmzzz kon echt wel een wedstrijdzwemmer/ster worden :$:D
    Opnames dus niet gelukt :(

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    sue wow dat vind ik mooi gezegd. Dat je niet arm bent en dus die spullen voor een ander laat liggen.
    Ik denk er eigenlijk net zo over, al heb ik dat niet zo helder ingezien van mezelf.

Wij gaan zo de ap leegkopen, jeej heb er nu al zin in (niet dus...)

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    heb trouwens gelukkig kunnen regelen dat ymke naar het kdv gaat als ik 20 weken echo heb. Kan er dus iig al alleen heen! Zal wel heel raar zijn als dat echt zou moeten...

4. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Ze kunnen het niet vinden bij de Apotheek???
    Dat zal toch niet?

Haha...Einneh,
    Die kleine denkt ook, doei...ga je lekker pesten mam en veel zwemmen.

5. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    uk is nu al vervelend :D is wel jammer, ik heb het hartje al een paar keer gehoord met de angelsound maar mijn man nog niet, vond het wel een leuk idee om het dan ff op te nemen...... ;)

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Hoi meidennn!!! :D

T spijt me zeer, ik heb niet teruggelezen en gezien de berg die jullie gekletst hebben ga ik dat ook niet meer doen! :p

Woensdag hebben we een nieuwe auto gekocht! :D jeeeej.. weer een zorg minder ;) wel een heeeeele lange dag geweest achteraf en was dan ook heel blij dat ik thuis was..

Gister gebaby-shopped.. en NIKS gekocht! tis ongelovelijk! ;) hihi..
    Vandaag wel de wagen besteld! ben er helemaal blij mee joh! wat een ideaal en gaaf ding is dat! :D

We gaan voor de playground brown quinny buzz 4 van 2010! :D I'm in love :)

Zijn er nog geslachtsbepalingen geweest? of erge of spannende of leuke dingen? wie licht me in!? ;)

7. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Mooie wagen Pampillo!
    Wij hebben ook de Quinny Buzz 2010 besteld maar dan de Rocking Black en de driewieler.
    Vond m ook meteen geweldig! Lekker licht met sturen en makkelijk.

8. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Even jullie mening over deze wagen aub....

Er wordt 195 euro voor gevraagd. Vragen staat vrij natuurlijk.

[​IMG][​IMG][​IMG]

Vind m wel erg mooi!

9. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Lizz: vind het wel een hele mooie wagen!! maar ik zou niet weten wat een goede prijs is..... sorry :)

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Dankjewel Guppie! Zo is het gewoon ook :). Zou me echt bezwaard voelen! We hebben niet veel geld maar als ik zie hoeveel we wel hebben (en daar kijk ik liever naar) dan hebben we niks te klagen!

Lizz Ik vindt em mooi hoor! Het geld valt ook nog wel mee toch? Hij mag dan wel ouderwets zijn maar het zijn wel collectors items denk ik..

Pampapillio, gefeli met de nieuwe auto! Wij hebben een bmw 318 uit 89 en maar 2 deurs haha, wordt lekker klooien straks met het zitje en de beeb. Gelukkig hebben we een maxi cosi mura wagen en die is heel compact en past er net in in de achterklep. Bart was al gelijk aan het zoeken naar auto's na de posi test maar dat gaat gewoon niet lukken voor ons :).

Einneh, zul je zien hé? Ik heb het nog niet eens geprobeerd op te nemen. Ga het zo eens proberen!

Zo de folders zitten in de bus, heb ik met mijn schoenen in de poep gestaan hahaha, ik was zo bezig met die dingen in de bus te doen hihi! Ik loop het er wel weer af next time, geen zin om te schrobben (lui varken hahaha). Wanneer komt die poetsdrang/nesteldrang nou eens, hij zou mij goed uitkomen!! Misschien toch maar gaan doen zodat de tijd een beetje voorbij gaat!

xxx

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hier ook het hartje weer geluisterd, alleen was maar paar sec en toen kon ik hem niet meer vinden, haha dus helaas..
    Ik heb het al een paar x op kunnen nemen, is wel leuk hoor :D

Ik ga straks een weekendje naar mijn vader, en dan naam ik de angelsound ook mee, kunnen we x met z'n alle luisteren..:)
    Een dinsdag bij de echo was het hartje pas super goed te horen..
    Das wel ff iets anders als met de angelsound haha ;)

Sue? hoe laat moet je voor de geslachtsbepaling??

12. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha Sue, ja die zenuwen kan ik me wel voorstellen ja :) En spannend die sollicitatie voor Bart. Goede baan?

Leuk je trouwjurk vermaken. Ik vond mijn jurk al mooi, maar toen hij helemaal vermaakt was was het echt wauw! Wat kunnen een paar cm hier en daar dan toch uitmaken he. Je zou eigenlijk voor al je kleding iemand moeten hebben die het precies pas maakt... :)

Verder heb ik inderdaad aan het leger des heils zitten denken ja. Ik vind het alleen zo zonde... Haha wil het gewoon stiekem eigenlijk helemaal niet wegdoen ;) Vooral de Buzz en die dubbele kinderwagen is zo jammer... Zou het gewoon fijn vinden als ik iemand er rechtstreeks een plezier mee kon doen. Kan het zelf ook wel proberen nog te verkopen, maar daar ben ik dan ook weer niet zo van. Ben toch meer van de weggeef ;) Ik hang ook wel een briefje op op school, misschien dat er hier iemand in het dorp nog wat aan heeft.

Pampilio, mooie wagen :) Doe er niet voor niets met pijn in mijn hart afstand van. Het blijft een supermooie wagen om te zien!

Lizz, ik zou niet weten wat een gangbare prijs is voor zo'n soort wagen. Weet wel dat ze er soms prijzen voor durven te vragen :$ Maar dat ligt geloof ik ook aan het merk, bouwjaar en de staat natuurlijk. Als het maar een extra wagen is vind ik 195 euro nog behoorlijk wat geld eigenlijk...

Einnuh, haha lekker eigenwijsje jullie guppie. Nu al lekker wegzwemmen van dat rare ding op haar buik :D

Guppie, fijn dat je het kdv hebt kunnen regelen. Ik moet hier ook nog voor beide gyn afspraken opvang zien te regelen... pffff...

Ik baal een beetje. <Mijn man belde net op dat zijn baas voor vanavond last-minute een meting heeft gepland. Dus hij is heel laat thuis. Nou is hij dat de hele week al, maar vanavond is het zijn dochters verjaardag :x We zouden lekkere hapjes eten (is mijn dochter dol op) en nu is hij er dus niet... Nu doen we het morgen en E line is echt niet zo moeilijk, maar ze heeft hem de hele week al niet gezien (lag al op bed) en nu komt hij dus weer laat... :( Ik kan daar dan zo chaggie van worden he. Hij kan er ook niets aan doen natuurlijk, maar toch...

Hier trouwens ook totaal geen nesteldrang. Eerder tegenovergesteld... :p Zo staat hier alle vaat van de lunch nog op tafel en ook de keuken is gevarenzone. Haha straks even snel opruimen voor E line uit school komt.

Liefs Elea

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    ow!!! hier zijn jullie!!
    kon jullie niet meer vinden gister.
    maar hier zijn we weer.
    net weer fisio gehad. :x

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Elea: kheb niet echt nesteldrang hoor maar moet soms gebeuren ;) was alweer een poos geleden, hele keuken gedaan dus kan er nu weer ff tegen aan :D

hmmmzzz leuke baas heeft je man..... dat is echt vervelend!! Hele dikke knuff voor jou en je dochter!

15. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Wat vervelend zo'n baas Elea. Maar ja mannetje zelf kan er natuurlijk niks aan doen.

Nog een paar uurtjes Sue dan weet je waarschijnlijk wat het gaat worden. Spannend hoor!

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb een bod gedaan van 150 euro voor de wagen.
    Ben er eerlijk gezegd al een beetje verliefd op geworden.
    Nu maar hopen dat ik een positieve reactie terug krijg. Best wel een beetje spannend!

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Lizz ik hoop dat ze je bod accepteren, is wel een hele mooie kinderwagen :D

Ik had beter niet de keuken schoon kunnen maken.... ben nu weer heel erg moe en heb last van mijn banden en bekken..... :):(

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    wahaha Elea ken het,hier staan de lege borden ook nog op de tafel en de vaat van gisteren :) ga zo ook maar eens iets doen :p

19. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    o sue wat spannend de geslachtsbepaling. Lang duurt wachten dan he.
    Ik ben een beetje brak, erg verkouden, dacht vandaag hoe houd ik het vol op werk.
    heb net ook weer met de angelsound ff geluisterd, had het hartje zo weer te pakken.
    Luisteren jullie vaak?

xxxxx

20. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb eergisteren voor het eerst de Angelsound gebruik, durfde niet zo goed :), vandaag weer ff gehoord. Onze uk houdt alleen zwemwedstrijdjes dus das lastig ;):D

Deel Deze Pagina