Ja zeker voor Qatar leek het me wel handig ja. Ik heb hem besteld bij de borstvoedingswinkel. Hij is heel klein op te vouwen en niet eens duur. Heb al heel veel borstvoedingskleding besteld daar, ook de vorige keren en de kwaliteit is echt super. De bh's ga ik nu al voor de 3e keer gebruiken en die zien er ook nog super uit! Verkouden tijdens de zwangerschap schijnt heel normaal te zijn ja.Ik ben ook al veel verkouden geweest en ben dat normaal ook nooit! @Angel, veel plezier met je echo! Ben benieuwd hoe het was. Hier: Wat een drama-nacht! C élya heeft zonder overdrijven de héle nacht gehuild! En ze was niet ziek ofzo hoor Weet echt niet waarom. Je zou toch ook verwachten dat ze nu heel moe is, maar ze is gewoon haar vrolijke ik Alleen mama en papa zijn wat minder in vorm nu Liefs Elea
bij jullie ook weer sneeuw hier ook en ben het zo beu Las dat Bubsie en Elea een slecht nacht hebben gehad. Knuffel! Ook iets over rare dromen! ik ook,mannetje was echt vervelend aan het doen in men droom en bakker geschrokken met de woorden" hou op!" haha mannetje schrok wakker Angel:veel plezier meid!
goeie morgen meiden ik kan niet echt bijlezen want ik heb de laptop in veilig modus moeten opstarten (erg groot is alles dus ) en dan gaat bijlezen niet echt makkelijk. op een of andere manier start mijn laptop niet meer op in het normale modus dus dan moeten we maar weer terug naar de winkel (hebben gelukkig nog garantie erop). mijn man en ik hebben gisteren een brief getypt voor mijn schoonvader en zijn vriendin omdat we ruzie hebben met hun, hier loop ik nu al z'n 3 a 4 maanden mee rond aan de ene kant doet het me niks maar aan de andere kant wel want ik zie manlief eronder lijden tis en blijft toch zijn vader. dus we hebben nu in de brief uitgelegt hoe wij ons voelen en waarom het zo moet. ik weet dat hun liever face two face praten (wij liever ook) maar omdat ik van de vk niet teveel stress mag hebben ivm harde buiken doen we dit niet ik zou het mezelf nooit vergeven als er door de stress iets mis zou gaan (ofwel de hardebuiken nog erger worden). deze brief ga ik straks posten dus dan hebben ze hem morgen ben erg benieuwd naar de reactie want het zijn nl net een stel kleine kinderen . erg z'n familie maar ja je moet het er maar mee doen he. ik ben er weer vandoor ff verzorgen en mijn moeder ophalen we gaan ff winkelen, want door dat thuis zitten komen de muren op me af. knuffie
@ Kikkert: goed dat je die brief met je man hebt geschreven! Zo kunnen jullie toch jullie verhaal kwijt zonder dat dat jou al te veel stress oplevert. Shop ze straks. Ik kan me erg goed voorstellen dat de muren op je afkomen. Heb ik ook regelmatig! @ Elea: handig ding zeg! En balen dat die kleine meid vannacht zo aan het spoken is geweest. Waardeloos ook als je niet weet waarom, dan heb je helemaal het idee dat je nacht zo verloren is. (als ze ziek zijn, weet je tenminste nog waarom, toch?) @ Sam: getver wat een nare droom! Logisch dat je er (on)bewust toch nog mee bezig bent. @ bubsie: 6x op een nacht....pffff...en dan ook nog de hond! Kun je vandaag nog een klein tukkie doen? Of wordt het vananvond vroeg onder de wol? @ angel: hoe was je 20 wkn echo? @ hier: straks weer een afsrpaak bij de gyn. Mams is nu lekker met de kleine man in de sneeuw aan het ravotten Vanmiddag komt een buurvrouw met haar dochtertje een bakkie doen. Gezellig! O, en het Teigetjeverkleedpak wat ik voor Sebas heb gemaakt is af.
morgen dames was weer terug en ff bij gekomen met een bakkie want sta nog perplex ... kan het nog steeds niet bevatten en nog de tranen in mijn ogen ... maar we krijgen een princesje alles was goed ...zo druk en niet mee willen werken hahahha..echt grappig maar uiteindelijk is het gelukt om toch alles te kunnen meten enz ... ze ligt goed op schema ... ze vond het zeker niet gek dat ik nu al last had van beurse ribben (links) want ze schopt echt continu aan mijn linker kant afzetten enz was echt heel bezonder om te zien ... zal straks ff terug lezen want dat had ik nog niet gedaan
Hier ook al heel lang verkouden hoor Bellamano. Hoort er echt bij! Ook moet ik heel veel niezen, dus zeker herkenbaar. Zo Elea, jij hebt een zware nacht achter de rug! Vervelend dat je niet weet waarom ze moest huilen. Hopen dat het vannacht anders gaat.... Wat goed dat jullie een brief hebben geschreven Kikkert! Kunnen jullie toch jullie gevoelens blootleggen zonder direct de confrontatie aan te gaan. Nu hun reactie afwachten! Shop ze straks... Pooh wat gaaf het teigerpak! Super. Succes bij de gyn straks!~ GEFELICITEERD Angel!
@es dank je wel !! het is wat roze kan het nog niet geloven ... @bella hier ook al vanaf het begin verkouden ..kan geen kwaat hoort er een beetje bij ...maar is wel vervelend ...ik heb met snuiten ook regelmatig wat bloed erbij ... @pooh wat een mooie foto,s ..succes bij de gyn .. @elea wat vervelend zeg zon nacht hopen dat het vanacht beter gaat..knuf
Hallo dames, zijn er nog meer die al vanaf het begin in de ziektewet zitten? Ik ben nu eindelijk sinds een paar weken weer aan het werken maar zit nog wel volledig in de ziektewet. Komende week wil ik weer gedeeltelijk gaan werken. Krijg het ene kwaaltje na de andere en dan ook nog zo dat het mij belemmert om te kunnen werken... Ach ja, de gezondheid van mijn kleintje (en van mij) gaan nu even voor dus ik probeer me niet schuldig te voelen. (al doe ik dat toch) Volgende week screeningsecho dus dan hopen we maar dat met de kleine wel alles goed is. De kwaaltjes neem ik dan maar voor lief. Aangezien hier dagelijks zoveel pagina's bijkomen en ik het niet bij kan houden lees ik hier altijd maar gezellig mee
@kikkert goed van je om het op deze manier te doen..idd minder stress... en hier ook een schoon fam die net op de kleuterschool zitten pfff ..lekker shoppen dikke knuf
hier ook weer sneeuw bahhhh heb het nu wel gehad met die mooie sneeuw hoor ....verder vandaag een rustdag houden heb alles van kant en na die slechte nachten maar ff niks vandaag gelukkig ook geen klanten heerlijk .... heb alle foto,s al in mijn album gezet vanmiddag nog ff nieuwe buik foto erin zetten ... en weer het probleem van de dag wat eten we vandaag??? iemand nog ideeen ???