Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik ga maar even met de hond de sneeuw in.. die vind de sneeuw wel helemaal geweldig namelijk ;)

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dat vinden ze wel lekker ja hier ook onze fred :D

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MoederK vervelend zeg :( !! Hopelijk voel je je snel weer wat beter!!

4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Kikkert, goed van jullie dat je een brief geschreven hebt. Zo kan je toch zeggen hoe jullie je voelen maar ook rekening houden met jullie kleintje in je buik. Hopelijk wordt er positief op gereageerd want niets is vervelender dan ruzie of meningsverschillen met familie.

@ Angel, gefeliciteerd een meid leuk hoor. Blijf nu maar lekker op die roze wolk zitten.

@ All, nou hier ben ik dus een beetje pissig. Ik had op marktplaats naar borstkolven zitten kijken. Ik heb alleen naar nieuwe gekeken want eentje die al eens gebruikt is wilde ik niet. Nou dus een bod gedaan op een nieuwe kolf. Bod geaccepteerd en ik kreeg hem vandaag binnen. Allereerst merkte ik al dat hij los in de doos zat. Als hij nieuw is waarom zit hij dan niet meer in de gewone doos. Haal ik hem eruit is hij helemaal vergeeld. De onderdelen zitten er los in ook geen gebruiksaanwijzing erbij of iets. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR.....
    Ben dus gelijk achter de computer gaan zitten en deze beste mevrouw een email gestuurd dat ik me toch wel behoorlijk genaaid voel en wat we hier aan gaan doen. Het liefs stuur ik hem gewoon terug en mijn geld terug en dan koop ik alsnog wel een nieuwe in de winkel. Ga deze sowieso niet gebruiken maar het zal er wel op neer komen dat die 30 euro gewoon weg is. Wat wordt je dan in de maling genomen he. Wat moet ik nou hiermee?? Toevallig zat wel haar adres erbij dus misschien kan ik hier nog wat mee als ze niet meer reageerd.
    Zo dat ben ik ook weer kwijt, haha.

Verder, ik voel de kleine nog niet bewegen. Soms heb ik het idee dat ik wel iets voel maar nog steeds niet regelmatig. Ik baal in dat opzicht toch wel dat mijn placenta tegen mijn buikwand aan ligt want nu duurt het langer voordat ik mijn kleine meid eens bewust voel. Maandag hebben we de 20 weken echo, ik ben erg benieuwd.

Met betrekking tot zwangerschapscursus enz. Ik heb het boek gekocht "veilig bevallen". Ik heb er nu al een stuk in gelezen en denk dat ik hier ook wel wat aan heb. Zo'n cursus is gewoon niets voor mij.

Ik zou vanmorgen met mijn moeder naar babyzwemmen gaan met mijn neefje. Kreeg ik vanmorgen een telefoontje toen ik net 10 minuten onderweg was dat hij ontzettend ziek is en dat ze eerst met hem naar de huisarts zouden gaan maar sowieso niet zwemmen.
    Omdat we niet precies wisten wat er aan de hand was ben ik maar weer naar huis gereden. Die kleine in mijn buik gaat even voor.
    Blijkt nu dat hij een oorontsteking heeft ofzo. Was vanmorgen open gesprongen. Mijn broer zag ineens iets lopen en er liep allemaal pus uit zijn oortje, zielig zeg.
    Ach dat babyzwemmen komt wel weer laat hem eerst maar eens lekker opknappen.

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Marsim... ff vraagje waarom koop je nu al een kolf?? Je weet toch niet of het gaat lukken? Je vk raadt je waarschijnlijk ook aan om zo'n ding pas na de geboorte eventueel aan te schaffen!! Maar kan me voorstellen dat je je flink genaaid voelt!! GRrrr...

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    ff snel, druk op het werk :x

@Angel, gefeliciteerd dat alles goed was meid!! Super!! En die foto, wow wat gaaf! *smelt*

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo daar zijn we weer, madame had de kolder in dr kop en ging 10 min achter elkaar rondjes rennen door de sneeuw, ik heb me kapot gelachen!! :D
    Ik had mijn camera meegenomen voor een paar kiekjes, heb pas een nieuwe lens gekocht dus moest even uitproberen natuurlijk ;)
    Zal ze zo op de pc zetten en misschien wel leuk om hier wat foto's te laten zien voor de honden liefhebsters ;)

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Grrrr:x Marsim! Kan mij voorstellen dat je je ge*#%@^ voelt! Wat een rot streek zeg. Een nieuwe is een nieuwe en geen vergeelde... Hmzz, ik hoop dat ze nog reageert want zou erg zonde zijn van de € 30,-.
    Beterschap voor je neefje! Hopen dat hij snel weer opknapt en dat jullie dan kunnen gaan zwemmen.

9. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Dames, even een vraag...
    Heb sinds een week dat ik regelmatig een hele harde onderbuik heb met een heel drukkend gevoel. Weet eigenlijk zelf niet goed wat het is, iemand een idee:(.

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
  13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank jullie wel allemaal ..leef idd nog steeds op de roze wolk :D
    de jongens vonden het ook super hadden het ook niet verwacht maar zijn wel blij met een zusje ...
    hier een foto van mijn buik de rest zet ik in mijn album

@es leuk he die honden in de sneeuw ..die van ons vind het ook leuk al vind je hem dan niet gauw terug hahah... maar is ook wel erg lui hoor 5min vind die prima en dan moet ie weer liggen onder de deken hahah...

let niet op mij want na 1 nacht niet slapen wil het wel he!!

14. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    vooraanzicht

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mooie buik Angel! :):)

16. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zo dames, ik ben er ook weer eventjes.. ik ga nu teruglezen vanaf pagina 200.. :$

Wish me luck! :p hahaha

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Angel, mooie buik!

@ Sam, ik heb nu zoveel verschillende verhalen gehoord wel zo'n ding aanschaffen, niet zo'n ding aanschaffen. Dus ik dacht weet je dan koop ik er gewoon vast één dan heb ik het in ieder geval liggen.
    Ja voor de eerste keer moeder dus ik doe ook maar wat ik hoor en niet hoor, haha.

Heb trouwens een mailtje terug gehad. Dat ze het wel vervelend vond dat ik teleurgesteld was maar dat gelige zo haalde zij hem ook uit de doos zegt ze. Met betrekking tot de doos zegt ze die nog wel te hebben en ook het bonnetje. Dan vraag ik me weer af waarom doe je hem daar dan niet in en stuur je hem zo op. Pffff.
    Ook durfde ze met 100 % zekerheid en eerlijkheid te zeggen dat het nog echt niet gebruikt was anders zou je dat wel voelen ruiken en zou er kalkaanslag op zitten. Ach ja een kat in de zak gekocht.
    Ga even kijken of dat ik nu wel alle onderdelen heb gehad want ik weet echt niet hoe ik dit ding in elkaar moet zetten.

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

ff snel, want m'n buurvrouw komt zo een bakkie doen met d'r dochtertje.

Alles goed bij de gyn. Heeft even snel met de echo gekeken (tja, over 2 wkn 20 wkn echo, dus dan mag het;)) Groei van kindje goed op schema, bm op navelhoogte. Hartje nog even gehoord, dus weer heerlijk gerustgesteld.

Tot later!

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ff snel tussendoor, krijg net sms van haar van de gieren: of ze me vanavond kan bellen want ze is bang dat ik boos op d'r ben...

Ja DUH ;) ben er eigenlijk zooo klaar mee joh :(

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    ga vanavond op jullie reageren hoor, sorry! 8)

Deel Deze Pagina