Hoi meiden, ff deel 1 anders ben ik alles weer kwijt! Ah Sam wat vervelend voor Jildou met haar tandjes, ik moet die teletubbies niet haha, ik hoop dat d mijne er niks van moet hebben straks hihi, vast wel... Dithje en Pooh, ik heb zo'n ketting liggen (had ik voor mijn mams gekocht jaren terug en nu teruggekregen) Volgens sommigen klinkt dat belletje als een kerkklok?? Ik weet niet wat ik moet doen haha. Nu heb ik een knuffel-ster van prenatal met altijd is kortjakje ziek of twinkle twinkle little star (kan ik meteen mijn puffen daarop leren) en die leg ik naast me op de bank zodat de kleine man het alvast kan leren herkennen. Is misschien ook een idee ipv de hele dag een kerkklok op je buik dragen? Shit weer alles kwijt.. Oja tuurlijk: Petatje, gefeli meid! Wat fijn dat alles op schema ligt! Lekker rust houden! xxx Zometeen meer...
Succes Pamp! Goed nieuws Pooh!!! Is zeker een goed idee Sue! Ga er eens over nadenken en ook even bij de vk navragen hoe en wat... Was sowieso niet van plan om de ketting elke dag te gaan dragen, maar een paar dagen in de week zou ik wel erg leuk vinden... Na ja, kijk nog wel even.
Deel 2 haha Angel GEFELICITEEEERD!!! Had je nou verder allemaal boys? ja toch? En wat een mooie foto! Pooh, wat een geinig pak zeg! hihi! Ik ook 23 feb. Heb het daarvoor nog zo druk dus ik vindt het best . Elea, mooi ding! Ga ook es kijken! Kikkert, goed zo, je moet er toch vanaf! Wij hebben het ook gehad met schoonvader en vriendin, Bart leed er echt onder maar durfde geen confrontaties aan. Toen ben ik meegegaan en is het geƫscaleerd (was toen mijn 1ste zwangerschap en die is ook misgegaan, wie weet hierdoor). Nu bellen en bezoeken we elkaar plat en het is altijd superleuk. Duim voor je dat het opgelost kan worden! Nachtbrakers en nachtmerries: Dikke knuff! Zieken: Dikke knuff! MoederK: Hier nog 1, ben na 5 weken in de zw gegaan. Ik mag het thuis uitzitten, is psychisch bij mij, dus we hebben liever geen stress voor mij. Na bevallingsverlof ga ik in de ziektewet mijn uren uitbouwen. wordt weer vervolgd..
Zo hier mn terugleeslogje zeg maar hihi Veel succes met lezen! whahahaha Over Dopen: hier wordt ons kindje niet gedoopt, vriendlief en ik zijn beide ook niet gedoopt en eerlijk gezegd geloof ik ook nergens in.. Ik zeg altijd dat mijn geloof Nuchtere Hollander is! haha want verder kom ik eigenlijk echt niet Over de naam van ukje: Vriendlief wil geen tweede naam denkt ie, ik wel!! maar alles wat ik leuk vindt vindt hij "niet klinken" GRRRRRRRRRRRR @Mamma chan: He jij bent net zo.. uuhhm.. "Groot" als ik ben! hahaha @Elea: mooie buikfoto! en wat ben ik jaloers op jou.. want volgens mij heb jij echt een HELE strakke buik normaal gesproken zeg! Over gewicht: Die noem ik dus maar ff niet.. slanke dennen hierzo volgens mij hihi Nee ik hoop dat ik niets aankom tijdens de zwangerschap of iig veel minder als die 12 kilo.. misschien is dan mn gewicht een weekje of wat na de bevalling een stuk leuker als voor de zwangerschap! haha @Es: mooi buikje!!!! zet s de eerste foto die je hebt met die band en de laatste naast elkaar? volgens mij is dat wel leuk om te zien! @Eline over rijles: meid, ik reed ook vaak te zacht en was te onzeker over mezelf.. gelukkig heb ik een hele lieve rijinstructeur gehad (was vriend van ons ook toevallig) en die wist me wat zelfvertrouwen te geven. . Ik heb er zolang en zo erg mee gezeten.. en daardoor ging t rijden alleen maar slechter! even proberen van jezelf overtuigd te raken en t rustig te bekijken.. dan gaat t vast ook ineens beter en dan voel je je ook een stuk lekkerder! en 12 lessen is nog maar een begin meestal joh komt wel goed .. Oh en ik ben trouwens in 1 keer geslaagd in 3 maanden tijd met een pakket van 29 lessen totaal.. @pooh: wat ben je allemaal aan t verbouwen dan? word nieuwsgierig! @Petatje: He bah, zon voorgevoel is absoluut niet lekker zeg.. wat naar dat je dat hebt! Is het misschien een bepaald verhaal dat je gelezen of gehoord hebt waar je bang voor bent dat ook bij jou gebeurd? of iemand in je omgeving die dat had ofzo? En je moet t misschien zo zien.. die 30 weken zit je ook nog lang niet.. t klinkt misschien niet lang maar je hebt nog ruim 2 maanden toch? Rustigaan.. en alles stapje voor stapje nemen en doen.. want je zo druk maken en stressen is ook niet goed! En over die hulp in huis.. heel slim! lijkt mij ook heerlijk en tis eigenlijk hard nodig hier maar vriendlief wilt er niet aan :S @9maandenbeurs: ik ga de donderdag de 18e met mn moeder, oma en schoonzussie! @Nancy: jeeeetje wat een verhaal! en idd, arme vriend! maar gelukkig ben je van die spullen af en idd laat ze t maar kwijt zien te raken aan een ander.. miscommunicatie, daar zijn ze toch zelf bij? ze hadden echt gewoon verwacht dat jullie dat wel "ff" zouden geven! zo klinkt het iig! En wat lief van je vader van de kinderwagen ben je er al helemaal uit welke t wordt?? @Bubsie: hier is t ook de planning een rolstoel mee te nemen naar de 9maandenbeurs.. is dat wel te doen dan denk je? ik ben zo bang dat ik helemaal gek wordt van de drukte in dat ding! (Dat en dat ik er nog niet helemaal aan toe ben om toe te geven dat ik zon ding nodig heb.......) @Elea: wat een gave jurkjes!! @Angel: WAAUW Wat een ontzettend gave tafel zeg! wooooowwww!!!!!! @mamasan: heeeel vervelend vlak bij een centerparcs! hihi.. succes met de verhuizing! @Valentijn: ik begin er niet aan.. ben een dag ervoor jarig en valentijn is dus een rustdag hier in huis! hihiih @Sam: oef met zoveel in een klein centerparcs huisje dat wordt wat.. succes hihi. wel lief dat jullie mee op vakantie mogen trouwens! @Es: feli met je 19 weken! hier 18 dus.. hihihii Oh en een whiplash.. das niet niks zeg! oef.. @Sam: Wat gaaf van jildou zeg! niet kunnen slapen voor iedereen weltrusten is gewenst! hihi.. schattig!!! @Petatje: wat goed van je 20 weken uitslagen! Super zeg! en nog steeds een meid.. gefeliciteerd! Over zwangerschapsketting: ik heb er eentje gehad van mn moeder, zon simpel belletje.. en eerst had ik zoiets van Oh god dan voel ik me net een kat! haha maar er zit dus een heel vredig zacht klingeltje in.. klinkt echt wel rustgevend en lief.. dus misschien dat ik die wel s omdoe als ie goed schopt ofzo.. Over de sneeuw: Ik wil ook LENTE!! en wel NU!! ben normaal echt gek op sneeuw maar genoeg is genoeg..... Over dromen: Ik droom ook zoooo raar.. ik droomde bijv. vanmorgen dat iedereen de kerstverlichting ging ophangen buiten en dat wij t ook eindelijk hadden en dat ik me toen pas bedacht dat t wel wat laat was ervoor... JOH?! whahahah @Kikkert: slim van die brief, hopelijk vatten ze m niet verkeerd op en lost het iets op tussen jullie.. zou zeker voor je man fijn zijn! @Pooh: AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh Dat pak! Zoooooo leukkk!!!!!!!! *helemaal disney fan* @Angel: Een meid en nog helemaal gezond ook!! super zeg! gefeliciteeeerd!!! hele mooie foto trouwens.. @Es: mooie foto's van je hondje zeg! welke lens heb je nu gekocht? en welke camera heb je????
Nancy, ja wat moet je ermee he... succes en ik zou het toch even uitspreken, je lijkt me niet op je mondje gevallen dus dat kun je makkelijk aan. Blijf stoĆÆcijns en laat je niet op de kast jagen door dat mens! Dithje: Ja en ik weet dat er bij de mama en zo webshop kettingen zonder geluid zijn van precious mom ofzoiets, ga het ff voor je zoeken hoor! Daaraan kun je laten zien of je een meid of jongen krijgt bijv. Es: wat een mooie hond zeg! Vooral zo in de sneeuw! Hier sneeuwt het nu grrrrr ben er ook klaar mee! Angel mooie foto's mooie buik hoor! Idd je had jongens had ik het goed onthouden, dacht toen nog ah wat zou het leuk zijn als het nu een meid was! Heb je tafel gisteren ook voorbij zien komen wat een juweeltje, ben er jaloers op, ik hou ook van rauwe materialen! Maar hier is alles el cheapo ikea . Pooh: Gefeliciteerd!!! Heel fijn nieuws! Marsim: klote zeg! Ik heb die van mijn zusje gehad, ze had em ook al voor de bevalling gekocht/gekregen, 2 weken bv gegeven en toen mislukte het dus zit je met zo'n ding te kijken. Nu staat ie hier in de hoop dat ie toch maar gebruikt gaat worden. Ik duim echt elke dag dat straks dat borstvoeden gaat lukken, wil ook echt een cursus gaan volgen, call me crazy, maar vindt het zo'n belangrijke basis! Nu maar hopen dat ik genoeg oermoeder in me heb! Maareh kun je de kolf niet in de vaatwasser mikken? Miss een idee? Hier: Nou vrijdag trouwen, begin al zenuwen te krijgen hahah de hele dag in de spotlights, gelukkig daarna op vakantie heerlijk. Moet mijn jurk nog even goed luchten en uithangen en Bart krijgt inmiddels de knoopjes van zijn blouse niet meer dicht moeten dus een andere gaan scoren morgen hahaha! Ok nu ff de ketting opzoeken! Oja had van mijn mama een shirtje gekregen voor de baby, een hele stoere! Echt leuk, ik wil eigenlijk ook wel foto's maken. Na de vakantie dan, meer tijd.. xx
Zo en nu even over mezelf.. Hier gaat t super! ik voel de uk sinds van de week ineens echt goed!!! Hij heeft besloten dat ie een sterke jongen wordt denk ik echt een heerlijk gevoel dat gewoel en gedoe.. Ik denk trouwens dat ik t met 14 weken wel goed gevoeld had en dat dat de eerste keer was en toen met 16 weken weer s een keer of wat.. en nu dus ineens duidelijk! helemaal leuk.. Morgen weer een pretecho hier! ben wel 18 weken ruim en is op dezelfde plaats als de 20 weken echo dus ik hoop ergens dat ze al een hoop checken (al heeft dr papa dat de vorige keer al gedaan) Over t feit dat t een jongetje is ben ik wel helemaal heen nu, soms heb ik nog wel s dat ik denk aan een meid (automatisme? ) of dat ik zwijmel bij de meidenkleertjes enzo.. maar ik weet zeker dat ik helemaal verliefd word op mijn kindje, dat kan toch niet anders?! Ook heb ik eindelijk lekker zelf geshopt voor uk! de eerste kleertjes die ik zelf kocht.. en ze zijn leeeeeuk!! ik zal hier wel ff linkjes plaatsen.. Prenatal | Die in t blauw natuurlijk! Prenatal | Die vond ik liefff Prenatal | en die natuurlijk ook in t blauw! En dan een wit broekje voor erbij (zooo zacht!) en een shirtje met de tekst "Mom & Dad's Hero!" Ook heeft mn moeder een heel stoer donkerblauw setje gekocht.. erg leuk allemaal! Oh en over buikfoto's.. ik heb best een bescheiden buikje als ik sommige hier zie.. zal ik m maar s plaatsen??
haha goeie reminder van pamp: Gewicht/lengte: 1.69 en nu 76 kilo haha, dus komop Pamp, kan niet veel erger zijn dan bij mij toch! Dopen: vooralsnog niet nee, ik en Bart beiden wel en (call me crazy again) als ik ga nadenken over stel dat er wat met ons gebeurt dan gaan Bart en ik naar de hemel en ukje niet, echt wat een rare hersenspinsels houdt ik erop na.... DUH... Ik geloof niet eens echt de kerk zegmaar... Bekijk bijlage 50533 Dit is em, PROUD MAMA hahaha kom ik an met die andere naam... je hebt em ook zonder belletje en je kunt hem in combinaties nemen, bijvoorbeeld als je twee zoons en een dochter hebt hangen er kraaltjes in die kleur onder. Op Welkom bij Proud MaMa kun je meer vinden ook verkoopadressen. Zo dat was em! xxx
@ pampapilio: tuurlijk gaat dat or, de beurs is zo ingericht dat je er makkelijk met kinderwagen en rolstoel doorheen kan. en gek worden... ja dat weet ik niet of je dat doet maar als het anders niet vol te houden is is zo'n stoel echt een uitvinding, ik neem hem wel mee, want na een half uur krijg ik echt buikkrampen of last van mn bekken dus ben blij dat die stoelen er zijn, zo kan ik toch mee. Dus gewoon doen joh. zo voel jij je eigen beter.
@ ego. net ff de kast op de slaapkamer opgeruimd. maar zelfs dat is al te veel. zit nu op de bank met pijnlijke buik en een kruik erop. mn mannetje is ff de hond uitlaten en gaat straks koken voor ons, zodat ik ff kan rusten want ik kan echt niet veel helaas. en zou zo graag alles willen doen. maar ja wat niet gaat dat gaat niet. zodra ik krampen krijg weet ik dat ik weer teveel doe. sorry voor mij geklaag. @ belletje: ik heb er 1 van mn man gehad. (doordat ik zei dat je die moest krijgen en niet zelf kopen haha) en ik heb er 1 met 2 gezichtjes erop. de ene kant is een jongen de andere kant een meisje.
Bekijk bijlage 50537 Ik wordt er hebberig van hahaha! Nou dikke kus en fijne avond all! xxx Jee morgen alweer 19 weken... time flies..
Ahhhhhhhh, wat een schattige kleertjes Pamp! En een foto van jouw buikje, altijd!!! Hihihihi thanks Sue, ga eens even rondkijken! Word er ook helemaal hebberig van.
Zwangerschapsketting Verzilverd Baby Gezichtje - MamaKado: alles mooi voor moeders deze heb ik. andere kant is zonder strikje
Hoi Meiden, Ik heb niet alles teruggelezen, zag alleen dat petatje haar 20 weken echo goed was, echt lekker zeg. Vandaag weer voor het eerst gewerkt, ging wel goed. Urine op werk nagekeken, en was geen blaasontsteking meer. Moet morgen nog wel even bij de huisarts op kweek. Kreeg van mijn afdelingshoofd 2 paar sokjes, toch lief he. xxxxx
Angel ook gefeliciteerd met je meid zeg, wat een mooie foto ook, ze lacht idd. En je buik is ook al behoorlijk zeg, mooi hoor. xxx
Angel gefeliciteerd...een meisje Petatje goed om te horen dat alles er goed uitziet. Sam wat schattig van Jildou dat ze de hond eerst wilde aaien voordat ze naar bed ging Suekes, vrijdag al?! Tijd vliegt!!! Spannend zeg! Wordt vast een prachtige dag. De rest lees ik even snel terug... maar jullie schrijven wat af!!!
zo even alles gelezen geloof ik Marj ben benieuwd wat de bloeduitslag zal zijn. Hoop dat je snel wat meer energie zult hebben Marsim, eind van het jaar pas de resultaten van de toets? Wat laat zeg!!! Marj nou ben benieuwd of jouw kindje dan dit keer ook weer te laat komt, spannend wordt het straks tijdens de laatste weken Hey Elea mijn vriendin gebruikte ook van die doeken om haarzelf af te dekken. Als ik bv ga geven dat koop ik er ook een, ga liever niet met mijn tieten bloot haha Wat sneu voor C elya! Vreemd dat ze dit deed! Hopelijk vanavond niet meer! Sam wat een nare droom heb je gehad Bellamano volgens mij hoort dat erbij.. die verkoudheid. Had ik ergens gelezen. Bubsie wens je een betere nachtrust vanavond toe! Kikkert wat vervelend dat je ruzie hebt met je schoonvader Ben benieuwd naar hun reactie.. sterkte in ieder geval Pooh wat een geweldig tijgertje pak MoederK gezondheid gaat voor he?! Marsim wat stom van die borstkolf!!! Je moet haar maar aangeven bij Marktplaats hoor! Beterschap voor je neefje! Es wat een geweldige fotos van je hond!!! Pooh wat goed nieuws bij je gyn! Pampapilio wat een droom over kerstverlichting hehehe beter dan die nare dromen van de rest Wat leuk dat je de kleine al voelt... hoe voelt dat??? En wat een leuke kleertjes!!! Veel plezier bij de pretecho Eline wat fijn dat je blaasontsteking weg is!!!
Es wat een lieve schat !! Hier ook dol op sneeuw, honden dan!!! Verder net toch naar vriendin met baby van 4 weken geweest, wat een schatje !! Nog even en dan hebben wij er ook weer zo'n poppie bij