Hier alles wel ok.. beetje veel pijn in mijn buik. (groeipijn ) Mijn moeder is een echte regelnicht haha. Voordat ik wakker werd heeft ze alle verloskundigen bij ons in de buurt gebeld... Zij wilde mij niet behandelen vanwege mijn endometriose! Belachelijk! Ze vonden dat ik maar naar een gyn moest gaan... maar een andere gyn wilde me weer niet aannemen... heeeeeeeeel vaag allemaal (welkom terug in Nederland) Dus toen heeft ze een gynaecoloog gevonden die me wel wilde onderzoeken... Morgen om 10u mag ik langs komen... ben benieuwd. Moet toch even weten of mijn baby wel goed groeit en of mijn cystes niet zijn gegroeit... En dan maandag een pretecho.. Nou jullie horen het nog. xoxo Shelly
Nou meiden, Met slapen vanmiddag was het weer drama met C élya Mijn man was er van overtuigd dat ze gewoon in een enorm slecht bui was, maar ik vertrouwde het al de hele tijd niet... Thermometer opgezocht (kon ik eerst niet vinden ) en ja hoor, ruim 39 graden koorts. Dus denk toch dat ze weer oorontsteking heeft Zo zielig. Ze bleef maar huilen... Net haar in bad gedaan om wat af te koelen, paracetamol gegeven en nu ligt ze eindelijk te slapen. Ik hoop dat ze een beetje kan bijkomen zo. Morgen maar gelijk naar de dokter. Liefs Elea Ps. Even ego hoor, maar ben ook zooooo moeeeee ;'( Gelukkig is E line echt superlief, dat scheelt
Pam: Ik heb de canon EOS Nu de mega zoom lens gekocht! Straks ook leuk voor de baby! 8) Ik heb heel veel fotoshoots gedaan altijd, bruiloften fotograferen, dieren, mensen, kinderen enz.. Ik had bij mijn vader thuis een eigen studio, maar hier kan dat helaas niet, huis is te klein! Ook daarom wil ik verhuizen En idd een leuk idee om de buikfoto's eens naast elkaar te leggen, zal er vanavond eens een complicatie van maken!
Zucht, ja het Nederlandse zorgstelsel... Gelukkig maar dat je moeder zo lief was om door te zoeken dan! Wanneer ga je ook alweer naar Berlijn, Shelley?
Elea wat zielig!!! Arm kind! Nou hoop dat ze vanavond goed slaapt... en dat de dokter morgen haar kan helpen! xoxo
Wat fijn Shelly dat je morgen toch terecht kan! Beterschap voor je dochtertje Elea! Hopen dat ze na het slaapje iets opgeknapt is.
beterschap met je kleine meid hoop dat ze gauw weer een beetje is opgeknapt ..snap best dat je moe bent doe maar rustig aan en denk aan jezelf en aan je meid en de kleine in je buik en de rest laat je maar lekker de boel dikke knuf
Ohhhh nee, ze is alweer wakker Ik hoop dat ze weer terug in slaap valt, maar aan haar gilletje te horen gaat dat niet gebeuren... Achut wat is ze toch zielig... Daar kan mijn zwakke mamahart niet zo goed tegen hoor ;'(
sterkte meid ... en wel fijn dat je ma een gyn gevonden heeft en dat je morgen al mag komen ......succes en rustig aan meid dikke knuf
Sorry als ik iemand vergeet, maar door het drukke dagje niet veel blijven hangen, sorry!! @Es, schattige foto's! @Marsim, nou ja zeg, dat ze het durft te verkopen Ben benieuwd hoe het uitpakt... Jammer hoor @Elea, arm kind, zielig dan he.. Sterkte met je meisje joh @Dithje, had jij nou ook de 20-weken echo vandaag?? @Shelly, veel succes met het zorgstelsel hiero @Pooh, wat een schatje in zijn pakje!! *smelt* @Suekes, wat gaaf al die kettingen! Helemaal super! Ik maak zelf sieraden en als ik iets koop, koop ik kralen en maak ik het zelf Heb onderstaande in gedachten om te maken, een voedingsarmband, helemaal leuk! Maar dat is meer voor ná de bevalling Bekijk bijlage 50564 Dit is een sieraad met een bijzondere functie. Gemaakt om bij te houden wanneer je je baby voedt, heel handig als je op vraag voedt of juist als je op tijd voedt. Je kunt in één oogopslag zien hoeveel tijd er tussen de voedingen zit. De armband is als een klok. Er staan 12 uren op en iedere kraal vertegenwoordigt een kwartier. Je kunt het bedeltje met het slotje daar hangen waar de voeding begon. Zo weet je precies of het al weer tijd is om te voeden of juist nog niet. Als je borstvoeding geeft, geeft de armband je een geheugensteuntje voor de kant waar je baby de volgende voeding zal drinken. Je draagt de armband dan links of rechts.
Wat gaaf Nancy! Vind het kunstig hoor dat je het zelf kunt maken. Ik heb de 20 weken echo niet vandaag gehad. Heb hem vrijdag, net zoals jou. Alleen mag jij eerder, ik pas om 15.45 uur... Word een hele lange vrijdag!!! Zullen we vast aftellen saampjes?
@Dithje, ja oefening baart kunst hoor Dit zijn de rest van mijn hobby-uitingen www.nenzsieraden.nl O ja wij hadden 'm samen vrijdag! Hoe kan ik dat nu vergeten Zekers samen aftellen dan Ik heb dat ook hoor, die 'harde' onderbuik, vaak 's avonds als ik me druk heb gemaakt ofzo..
Dank je wel Het gekke is alleen, sinds mijn moeder is overleden, heb ik zo goed als geen sieraad meer gemaakt (daarom doe ik ook niet meer aan verzoekjes via de site..) Gek he Die voedingsarmband zou pas weer het eerste zijn
Hmm idd.. Even geen zin meer in denk ik?? Jammer!!! Maar misschien is je crea een beetje op even doordat je moeder is overleden? Komt vast wel weer goed!!! Wie weet na deze armband al weer!!