Graag gedaan! Die is idd erg mooi! Maar die waar je een bod op hebt gedaan ook! (is niet dezelfde toch??)
sue wij hebben ook een 3 deurs auto en gaat prima hoor. Ik deed de MC ook wel voorin als ik alleen wegging. Nu staat de autostoel achterin, maar als ik straks echt dik word gaat ie gewoon voorin. Ik zou wel een 5 deurs willen, maar ik vind het zonde om daar nu heel veel geld aan te besteden. Ik wil ook iets overhouden voor als dingen kapot gaan! Gewoon nog even sparen en dan volgend jaar ofzo.
Wat is het hier rustig! zo halen we de 1000 berichten niet voor zondag ik wens iedereen een fijne avond!
Volgende week meteen.. Morgen Lkker stappen hihi me schoonma zal wel weer zegge moet dat nou:x pfff me gyn zei meid lkker gaan!!
ik dacht ik kom even kijken of sue al nieuws heeft, maar die zal het wel aan het vieren zijn... zo stappen! Ik kan dat echt niet als ik zwanger ben. Voel me sowieso altijd behoorlijk niet op mn plek in dat soort tenten. Maarja, mijn vriendinnetjes zijn allemaal single dus ik pas er uberhaupt al niet goed bij hahaha!
Hey meiden moest ff zoeken, wist niet dat die andere gesloten zou worden maar heb jullie gevonden wilde alleen ff hallo zeggen, verder geen fut nog om mee te kletsen.
Pff kletskonten!! Heb vluchtig wat bijgelezen! Es: Mooie wagen WIj hebben zo goed als dezelfde !! Bevalt goed!! Mamachan fijn dat je wat meer info hebt gekregen!!! Elea Gefeliciteerd met je meid!! Guppie, herkenbaar !! Maar ben nooit een stapper geweest, dus ze zijn niet veel anders van mij gewend !! \ Sorry als ik iemand vergeten ben hoor ik het graag!!! Hier alles redelijk.. Ben alleen snotverkouden.. maar goed, gaat weer over! Verder leuke dag gehad op het werk en vanavond een goede deal kunnen sluiten in de winkel voor een droger en krijg m maandag !! Jahoe !!
Is Sue nog niet geweest??? ben nieuwsgierigggg!!!! De wagen is besteld.. is leverbaar.. alleen de gratis maxi-cosi heeft een levertijd van 6 weken, mja is niet anders..
haha nou Es, me dunkt dat die maxi cosi nog op tijd is hoor! Sam, jij hebt dat ook dus. Ik hou wel van in de kroeg zitten en slap ouwehoeren, maar echt stappen is echt niet meer aan mij besteed. En om 2 uur begin ik al onwijs te gapen hahaha!
haha wij zijn echt niet nieuwschierig. Manlief vraagt al waarom ik zo aan mn laptop zit vastgeplakt vanavond...
euhmmm liggen hier met zn 2tjes op de bank, ik zpen en mannetje Top Gear kijken Waar blijft Suekes nou........
Hey nog geen nieuws van Sue? Ik dacht de kinderen liggen er lekker in, gelijk even checken... Maar ons geduld wordt nog even op de proef gesteld. Die zit zeker lekker in de kroeg het goede nieuws te vieren Of gelijk shoppen natuurlijk (mits het koopavond is ) Liefs Elea
Ik ga afsluiten dames! ff lekker bankhangen en filmpje kijken Nog een fijne avond, lekker koese en tot morgen