Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen meiden,

de laptop doet het helaas nog steeds niet normaal en valt zo nu en dan gewoon uit het niets uit, ik heb wel bijgelezen maar de kans dat het dadelijk weer weg is wat ik getypt heb is groot dus vandaar dat ik even niet reageer *sorry*.

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    19 weekjes vandaag :D

hier gaat het mega kl*te, ik heb om 8uur mijn moeder kunnen bellen en die komt zo hier heen want ik kan bijna niet meer lopen van de bekkeninstabiliteit, die komt dus zo de hond uitlaten en mijn broertje komt vanmiddag even langs.....ben ik wel blij mee!vanochtend een flinke harde buik gehad het was echt een bal in mijn buik gewoon toen ik in bed lag deed geen pijn ofzo was eerder grappig zo voelde het aan ;)

3. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goeiesmorgens dames! :D

Tis een wonder te noemen, tis ochtend en ik ben wakker.. whahahah :)

Hier naar een verjaardag van mn neefje zo (door familieomstandigheden moeten wij om half 2 ong weer weg zijn want dan komen andere.. ;))

@Nancy: zenuwpees! :D hihihi.. maar wel spannend he die 20 weken echo.. ik denk echt dat t bij mij scheelt dat we al zoveel gecheckt hebben bij die 16 weken pretecho.. vanmiddag weer een pretecho en ik hoop dat ze nu de rest nog ff checken.. dan is de 20 weken echo alleen dubbel checken eigenlijk.. :D

@Kikkert: jeetje meis wat naar! :( gelukkig heb je hulp in de buurt zef.. sterkte ermee meis! *knuf*

@hier: ik ben weg vandaag.. DUS NIET TEVEEL KLETSEN! :D zon lijst doorwerken als gister moet niet elke keer hoor.. whahaha :)

4. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    goedemorgen dames

@kikkert jehh wat kl** zeg wel fijn dat je ma en broertje komt vandaag ..doe maar rustig aan meid sterkte ;)
    @nancy wat je raar kan dromen he ? weet er alles van had ik ook de nacht voor de echo hahah...nog 1 nachtje en dan is het zover spannend hoor !!! werk ze vandaag bijna weekend ;)
    @twinkkel fijn dat je echo goed was hier was en weet je al wat het wordt??? hier was ook alles goed wij krijgen een meid yoehoeee kan het nog steeds niet geloven dames pffffffff zo raar na 4 jongens ...
    @sue meid wat spannend nog 1 nachtje slapen en dan is het zover je grote dag yippiee wens je alvast een hele fijne dag toe voordat ik het vergeet heb ik het in ieder geval al gedaan ;)

hier een redelijk goede nachtrust gehad beter als daarvoor dat wel gelukkig ... vandaag maar eens beginnen met de voorbereiding op zolder daar beginnen ze maandag de ramen te plaatsen dus we kunnen gelukkig aan de slag nu ..

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pampapilio veel plezier bij de pretecho

6. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @pam oh voor jou ook een leuke dag vandaag spannend weer een echo heel veel plezier met het kijken na jullie pracht zoon ...en een fijne verjaardag

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!

Net de leverancier gebeld en ze komen tussen 10 en 1 de kinderwagen leveren :D Jippieeee!!

8. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    He Einneh, welkom terug! Fijn dat de controle bij de vk goed was. Bloeddruk idd wel laag maar zolang je er geen last van hebt....

Thanks Pooh voor je reactie! Schrik er wel een beetje van:$, ondanks dat ik weet dat het veel voorkomt. Hmmm, toch maar even goed in de gaten houden.

Gefeliciteerd Twinkel met de goede echo!

Yeah Nancy het aftellen kan nu echt beginnen! Nog maar 1 nachtje slapen;):D.

Sterkte Kikkert! En ook gefeliciteerd natuurlijk met je 19 weken!

Veel plezier Pamp bij de pretecho!

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    morgend dames!
    pamp:veel plezier bij de echo.
    twinkel:gefeli met een goed 20 welen echo
    *zeef terug aan*:)
    heb ook zeurende hoofdpijn dus ga niet alles terug lezen.
    dikke knuffel voor jullie!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es spannend :D en heel leuk natuurlijk

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @petatje vervelend meid van die hoofdpijn.

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    meiden ik ben opzoek naar een positie spijker rokje van esprit maternity in de aanbieding/opruiming, tweedehans maakt me ook niks uit weet iemand een adresje? want ze zijn nieuw (nieuwecollectie) wel erg duur vind ik.

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    Belgiƫ
    sorry kikkert kan ik je niet mee helpen.
    Jamer he dat zwschapsmode zo duur moet zijn :(

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    :x:x:x:x:xhet is weer zover, ik word zo schijtziek van onze onderburen.....die zijn al 4 jaar lang bijna iedere dag aan t boren, schuren,kloppen met de hamer enz..... en nog niet klaar het gaat me zo op mijn zenuwen en ik word hier echt niet goed van. met die mensen valt ook niet te praten want het is broer en zus wat samen wonen en beide zijn lichtelijk gestoord. ik heb al een paar keer politie gebelt ivm overlast maar iedere keer beloven ze beter en dan gaat het een paar weken goed en dan begint het gezeik weer. is toch van de zotte dat ik mijn eigen huis uit moet vluchten om rust te kunnen krijgen:$:x:(

15. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik zit me net iets te bedenken.. Ik heb de Mutsy Transporter besteld met gratis maxi-cosi, maar nu hoop ik wel dat de maxi-cosi op het onderstel past van de Mutsy, want ik zie dat de Mutsy zelf ook een autostoel heeft van het merk Mutsy zelf..

Maar lijkt me wel raar als ze er een maxi-cosi bij geven die niet zou passen op het onderstel van de kinderwagen, maar toch vraag ik het me af :( :D

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Pampapilio, veel plezier met de echo!

@ Kikkert, wat rot zeg dat je bijna niet lopen kan. Doe het maar rustig aan. Fijn dat je familie hebt waar je lekker op terug kan vallen.

@ Einneh, das lang geleden. Balen dat je je zo rot voelt. Super om te horen dat die kleine het goed doet.

@ Nancy, het schiet al lekker op en dan hoor je of jullie kleintje het goed doet EN natuurlijk het geslacht, spannend hoor.

@ Twinkel, super dat de 20 weken echo goed was.

@ Petatje, zeurende hoofdpijn, grrr. Hopen dat het snel overgaat meid want daar kan je echt moe van worden.

@ Es, dus de kinderwagen komt leuk hoor. Wel showen he!

@ All, weer heerlijk geslapen vannacht. Dat gaat de laatste tijd wel goed gelukkig. Om 13 uur weer naar de fysio. Ik ben er nu alweer zo helemaal klaar mee maar goed het is voor een goed doel he.
    Ik moet afkloppen maar de laatste dagen gaat het eigenlijk wel aardig. Die oefeningen doen dus in ieder geval wel wat.
    Mijn neefje is alweer wat opgeknapt was vanmorgen alweer lekker BROEM BROEM met de auto's aan het spelen, haha.
    Die kleine meid doet het ook nog steeds goed volgens mij. Luister elke dag even. Goed duidelijk kloppend hartje en lekker aan het rondzwemmen. Kan niet wachten dat ik het nu ook eens ga voelen, ben jaloers op sommige van jullie. Maar goed zo zullen er ook zat jaloers zijn op mij omdat ik uberhaupt zwanger ben. Moet dus nog even geduld hebben. Voor ons is het aftellen ook begonnen.
    Maandag om 9.30 uur de 20 weken echo, ben erg benieuwd. Al weten we al van heel veel dingen dat het goed is want dat heeft hij vorige keer al even na gekeken.

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Leuk he Marsim dat hartje luisteren, ik kan er ook geen genoeg van krijgen :) Gisteravond samen met mijn mannetje geluisterd, wilde ik hem uitzetten zegt ie: neee nog even ;) haha.. genieten!

Veel succes bij de fysio..

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ik hoor net dat er verloopstukken bij zitten bij de kinderwagen zodat de maxi erop past.. phieuwwwww weer opgelucht haha

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Ook goedemorgen!

Nou, hier weer klussers in huis vandaag. M'n schoonvader is de muur boven aan het maken, dus overal stof en zo van de gipsbloken... Nou ja, klussen zonder stof maken is nog nooit iemand gelukt dus ik probeer maar om me er niet druk over te maken.
    O, ja, er vroeg iemand wat we precies gaan doen met de verbouwing:
    - muur plaatsen op zolder om een kamer te maken (wordt hobby-/speelkamer)
    - dakraam plaatsen bij de wasmachine (staat ook op zolder, straks dus op de "overloop" op zolder)
    - laminaat leggen op zolder, behangen etc.
    - de huidige hobbykamer van manlief ombouwen tot kamer voor Sebas
    - nieuwe vloerbedekking op de trappen etc
    - laminaat in de babykamer (nu oude kamer Sebas) en Sebas' nieuwe kamer
    - en als we nog wat centjes over hebben onze slaapkamer een nieuw behangetje en vloerbedekking geven.

Dus we zijn nog wel ff bezig vrees ik:)

@ Dithje: het was niet m'n bedoeling je aan het schrikken te maken hoor.;) Gewoon goed naar je lijf luisteren.

@ Nancy: nog minder als een dag! (we tellen met je mee!)

@ Es: leuk! Volgens mij heb je wel adapters nodig, maar die kun je vrijwel overal kopen. Wel gek dat ze dat er toen niet bijgezegd hebben. Ik dacht dat de maxi-cosi alleen zonder adapters op de Quinny's en Maxi-cosi kinderwagens pastte. Maar goed: ben natuurlijk geen expert op dat gebied;)

@ Kikkert: balen van die herrie! Rustig aan meid!

@ Petatje: succes met je hoofdpijn. Had ik ook gisteren, nu nog een beetje zeurend. Niet leuk.

@ angel: dus jij zit straks ook in de rotzooi! Kunnen we lekker samen klagen;) Maar las ik nu goed dat je al 4 jongens hebt? Dus die kleine meid wordt nummer 5? Drukke boel hoor. Of valt dat mee?

20. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Goedemorgen!!

Ik heb ook mega koppijn en superverkouden, Sam is ook ziek koortsig enzo zoooo zielig hij ligt nu alweer in zn bedje..
    Ik heb niets terug gelezen dames, sorry..

Fijne dag allemaal

xxx

Deel Deze Pagina