@ Marsim: lekker dat je goed geslapen hebt. Scheelt veel he? Succes bij de fysio vandaag. Merk je al dat het helpt, of heb je "gewoon" een paar goede dagen?
Pooh: Ze leveren de mutsy met adapter voor de maxi-cosi 8) hoorde ik net van iemand die hem ook gekocht heeft
Hahaha Pooh, weet ik wel hoor! Is ook meer mijn eigen ding... ik ga zeker goed naar mijn lichaam luisteren. Voor alle zieken: beterschap!
Hey daar! Wel teruggelezen, maar ben alweer een beetje mijn reacties vergeten . C élya is nog steeds niet lekker. Ik ga vanmiddag met haar naar de dokter. Ze heeft geen stem meer, van het huilen zielig hè... toch even een poging dan: @Es, leuk dat je kinderwagen al binnen komt! Ga je even een proefrondje rijden? @Bellamano en Kikkert en Einnuh, beterschap. Kikkert, fijn dat er zo veel hulp voor je is! Einnuh,fijn dat je er weer bent! @Pooh, zo dat is een flinke verbouwing! Wel fijn hoor alles weer in topstaat! @Petatje, balen die hoofdpijn. Kan er helaas ook over meepraten @Nancy, waaaah nog maar heeeel even meid! Ik kijk er ook zo naar uit en dat terwijl ik beebje pas nog gezien heb. Ik wacht ongeduldig met je mee hoor @Pamp, jij veel plezier met je echo. Lekker naar je lieve mannetje kijken @Marsim, hier ook nog weinig dat ik mijn kleintje voel hoor. En bij mij is het al mijn derde! Als ik me er in bed heel erg op concentreer voel ik hem wel, maar het is nog niet overtuigend zeg maar Jij maandag de echo! Leuk!!! @Twinkel, fijn dat alles goed was met de kleine Zo, toch nog aardig gelukt, met reageren. Ga nu snel eten dan kan die kleine meid (en ik) nog even nar bed voor we weer naar de dokter moeten. Ben vanmorgen ook al naar het lab geweest om weer bloed te laten prikken bij mij. Liefs Elea
Hey dames, heb even heel vluchtig bijgelezen! Dames met echo: Heel veel succes vandaag!! Beterschap voor de zieken.. Kikkert sterkte zeg, flink balen Hier kreeg ik vanochtend van vriendin die 39w zwanger was Ze is vannacht na 5,5 uur al bevallen van haar eerste kind. Een dochter Ben helemaal hyper, echt geweldig !!! Moet zeggen dat beide namen wel wat op mn favorieten stond, maar ja, helaas.. Gisteravond had ik het met manlief over onze namen en hij noemde ineens hele andere namen, haha... hmm oeps .. daar moeten we het nog maar even over hebben. Verder vannacht drama-nacht 2 van deze week gehad. Jildou was weer huilen. Ik heb haar tussen ons in neer gelegd en gelukkig toen nog redelijk geslapen. 2 uur terug=leg-poging gedaan maar helaas.. Dus daarna maar weer bij ons. En ik werd 2 uur wakker van een fikse bloedneus.. fijn dat zwanger zijn !! Verder gaat het redelijk vandaag hoor !!
@Angel Gefeliciteerd met je meid!! Wij weten nog niet wat het word, wij wilde het niet weten Blijft voor ons een verassing. oeps.. snel weer aan het werk mijn pauze is alweer voorbij enheb nog niet eens alles kunnen lezen!! :-/
@ Elea: succes bij de dokter straks! @ Sam: het zit je ook niet mee he? Denk je eindelijk van die gebroken nachten af te zijn, ga je er weer vol in... Sterkte!
hehe heb weer internet. lag er vanmorge uit. leuk dat upc. @ kikkert, balen zeg dat je er zo last van hebt. gelukkig heb je een lieve moeder en broer die je willen helpen. hoop voor je dat het toch beter wordt. @ pamp succes bij de echo! @ es, ow! ben jaloers. wil ook de kinderwagen en de kamer al hebben haha. maar kamer kan nog niet, is nog niet klaar moeten we nog verven. haha @ alle zieken, beterschap!! hopelijk voelen jullie je snel beter.
Succes bij de dokter Elea! Sam gefeliciteerd met de geboorte van de dochter van je vriendin! En pffff, weer zo'n zware nacht achter de rug... sterkte!
Dames, Hoe ist hier?? Hier gister gevraagd aan de vk wrom ik nog niks voelde, komt idd door me placenta die er nu xtje voor ligt Dani ziek hier, ookal net zo als kindje sam vanmiddag na dokter toe met hem... vink nie normaa om de 3 weken is die wel ziek
Het muurtje staat! En het is echt een mega-grote kamer geworden. Ben helemaal blij! Nou ja, het is natuurlijk nog lang niet af, maar het krijgt al een beetje vorm. Vandaag verder een goede dag. Voor mijn doen al best het een en ander gedaan, zelfs een wandelingetje. Nu weer even rustig op de bank, want ik moet natuurlijk niet gaan overdrijven. Anders zitten we morgen weer met de gebakken peren... @ Es: mooie wagen hoor! @ mama chan: jammer dat je placenta voor ligt. Maar dan heb je op het eind er in ieder geval een lekker stootkussentje voor
Ja hoor, maak je maar geen zorgen. Maar het kan best wel eens tot voorbij de 20 weken duren. Dat is wel erg jammer
mooie wagen Es. Hier ook een voorliggende placenta. Ik voel ons popje wel maar ook niet elke dag. Beterschap voor de zieke kindjes en zieke mama's! knuff! hier beetje last van nesteldrang. wil eigenlijk bellen om het kamertje nu al te laten komen enzo maar best nog ff wachten. We hebben wel al een heel mooie lamp gekocht.
hey dames, even snel een bericht, ben druk bezig met de pc van mijn ouders en straks gaan we weer weg. Vandaag naar de gyn geweest. Baby groeit zoals het hoort! Begon weer te zwaaien (die doet graag bewegen met zijn rechterarmpje)... mijn cyste was ook kleiner geworden! Phew. Kortom goed nieuws allom. Anywayz ik zag een paar mooie kinderwagens voorbij komen en las wat over zieke kinderen, ik wens de kids beterschap! xoxo Shelly
Bekijk bijlage 50786 de eerste is van week 4,de laatste van week 20 en heb telkens de even weken genomen. De laatste is die van vandaag,begint al aardig rond te worden denk ik zo