Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @pooh haha hij heeft 1x eerder bij mijn ouders geslapen en toen was ik er idd al om 8 uur.. Maar nu wil ik er ook echt van gaan genieten;) hoop dat het uitslapen ook lukt..

Wat super dat je weer kan werken het is een begin en je bent er lekker even uit toch?!

2. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gefeliciteerd Bella met je 18 weken! En spannend hoor dat Sam een nachtje uit logeren gaat. Lekker van genieten joh!

Geweldig nieuws Pooh! Hoop dat het werken gaat lukken en ga voor je duimen!

3. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Fijn dat je weer een beetje mag gaan beginnen. Thuis zitten is ook niet echt leuk he... Wel rustig aan blijven doen he, maar in ieder geval fijn dat het zo goed gaat. :)

Met C élya gaat het wel wat beter, maar ze heeft nog wel duidelijk pijn en dat is erg zielig. Heb haar vanmorgen al een uur op bed gelegd en hoop dat ze vanmiddag nog even slaapt. Gelukkig schijnen de medicijnen wel goed te helpen. Al is ze nu wel een beetje raar om te zien, want haar ogen zijn helemaal geel :$ Maar dat komt dus door de druppels...

Liefs Elea

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hoi meiden,

Even een berichtje vanaf mijn werk, heb niet alles bij kunnen lezen.
    Nancy en dithje succes zo met de 20 weken echo.
    Sue een hele fijne dag vandaag.
    Hoop dat iedereen zich verder goed voelt, hier gaat het lekker.
    Ga thuis vanmiddag nog wel even alles bijlezen hoor.

liefs

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Lekker hoor Bellamano, lekker uitslapen! Maar idd ook wel spannend.

Nancy, ben niet nieuwsgierig hoor ;), maar hoe was het?

Kikkert, fijn dat je nieuwe leidinggevende wel begrip voor je situatie kon opbrengen. Balen van je computer... maarre: ik typ veilig of ik typ niet :D Whahahahaaa (sorry hoor, zwangerschapslol ;) )

Liefs Elea

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey meiden,

bedankt voor jullie enthousiaste reacties. De managementassistente van mijn leidinggevende moest ook erg lachen toen ze me aan de lijn had, het enthousiasme van mijn kant spatte er blijkbaar van af!:D

Maar ik blijf het zeker rustig aan doen. Ik doe alleen wat kan, want dat kleintje in m'n buik is het belangrijkst!

@ Bellamano: haha, nou mijn ervaring is dat uitslapen niet echt meer lukt. Maar... lekker ontbijt in bed, filmpje kijken en er niet direct uit hoeven is ook zoooooo lekker! (en mss nog wel lekkerder omdat je er dan ook echt van geniet)

@ Elea: fijn dat ze al iets opknapt. Die oogjes, ja dat lijkt me inderdaad heel raar om te zien. Succes in ieder geval.

@ Dithje; nog maar een paar uur!

liefs,
    pooh

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Zo lang weekend weg naar de Belgische Ardennen geboekt! over 2 weken al :D nu al zin in!!

zal zo ff terug lezen

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    wat een heerlijk leventje heb ik toch.. nou ja als het huishouden gedaan is dan :p
    Heb van mijn ventje alle dvd boxen en seizoenen van two and a half man gekregen :D superrrr mijn favo serie, nu lekker op de bank aan he kijken met in mijn buik een druk meisje ;)

9. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hihihi, thanks Pooh:D! Echt lief van je dat je zo meeleeft / mee af telt...

Yeah Einneh! Lekker hoor weekendje weg en zo snel al!

Wat lief Es!

10. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Sue heel veel plezier vandaag, geniet van alles. En natuurlijk gefeliciteerd!!

Gister toevallig mijn trouwfoto's terug gekeken. Zoooo leuk!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Net 2 kaarten gekocht voor de 9 maanden beurs!! :):)
    heb 2 dagkaarten, dus zal wel het weekend van de 20e erheen gaan..
    Is het nou tot en met de 21e of tot de 21e, of is het die zondag ook nog gewoon (de 21e) :( :D

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Meiden even ego, want wij gaan straks SHOPPEN!! :D

20 weken echo was dik in orde! Alles erop en eraan! En voor wie wil weten wat het is, PB me ffies, want er zitten bekenden van mij hier op ZP

Zit echt nog helemaal in een roesje joh... :D

13. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @nancy fijn dat alles goed was meid ... kan me voorstellen dat je nog in een roes leeft herken het zeker ...heb je pb gestuurd ahhhaha ...ben wel benieuwd hoor :D

@es leuk dat je ook nog na de 9maandenbeurs gaat volgens mij is de 21e de laatste dan maar weet het niet zeker hoor...

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: fijn dat alles goed was, superrr gefeliciteerd!!! :)
    En ik heb je een pb gestuurd :D

15. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @bella wat fijn zeg geniet ervan meid en lekker uitslapen !!
    @sue hele fijne dag meid en lekker je badpad aan doen !!
    @sam fijn dat je een beetje hebt kunnen slapen vanacht
    @einneh lekker joh weekendje weg geniet ervan !!
    @es wat lekker zeg ff op de bank vol dvd,s
    @elea gelukkig slaan de medicijnen aan en gaat het vooruit...

hier een beetje zon brrr dag waarvan de hormonen alle kanten op gaan behalve de goeie pfff ....

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy super dat alles goed was :D !!!! ikke heb je ook een pb gestuurd ben nl helemaal niet nieuwschierig hihi

17. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Dag dames!!

Ik zit hier met Sam op de bank.. Na zijn middagdut weer flinke koorts, toch even de huisarts gebeld zo voor het weekend maar zolang hij drinkt ed geeft het niet.. Hij gaat dus niet bij mijn ouders slapen.. Zo zielig hij werd vanmorgen super wakker en nu zit hij weer als zieligvolgeltje op de bank:( normaal is het een wervelwind;)

Ik ga ff terug lezen

xx

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Es: leuk two and a half man!! lief van je man zeg!
    nancy gefeliciteerd heb je ook een pbtje gestuurd..:)
    angeld: ik ken die dagen fijn die hormonen;)
    Elea: fijn dat de medicatie aanslaat! hopen dat ze ook snel van de pijn af is..

ik ga lekker patatjes eten.. Had er niet op gerekend om thuis te eten dus dat is nu wel zo handig..

x

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! En uiteraard heb ik je een pb gestuurd ;)

@ Bellamano: meid, balen dat Sam weer koorts heeft. Hopelijk kan de ha je verder helpen.

20. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zo.................ben ik weer!
    Ik ben helemaal verliefd:D!

Alles is helemaal goed, ligt goed op schema en geen afwijkingen gezien! En........het is nog steeds een jongentje, 100% zeker;).
    Mijn placenta ligt aan de voorkant, wisten wij al vanuit de geslachtsbepalingsecho en hij ligt (nu nog) in een stuit met de navelstreng over zijn neus. Geschatte gewicht is 298 gram.

Nancy gefeliciteerd met de goede echo! En uiteraard is ikke nieuwsgierig, dus je hebt een pb'tje...:D

Deel Deze Pagina