Middag dames!! Sorry maar terug lezen is er niet meer van gekomen...... moest naar de kapper (nou ja een vriendin ) en laat terug....... @ Nancy Feli met je echo! zal je zo ff pbén want ik ben natuurlijk ook erg nieuwschierig @ Es: Leuk! de 9 maanden beurs! ik heb 4 kaartje gekregen voor de donderdag of vrijdag avond, ga denk ik vrijdagavond heen (vrijdagmorgen examen en Urtrecht is 1,5 uur rijden ) @ Bellamano: beterschap voor de kleine!! @ Dithje: feli!! Ik heb het idee dat ik nog eeuwen moet wachten tot de volgende echo..... bah.....
ach sorry ik zit met mijn cursus in mijn hoofd want daar moet ik eerst heen heb smorgens examen bedoelde eerst naar Utrecht dan naar huis en dan naar A'dam.....
Dithje en Nancy gefeliciteerd dames Nancy wil je mij ook pb'en?? ben ook benieuwd en blijf nog maar ff in die roes zitten hoor !!
Zo net lekker gedoucht kom ik eronder vandaan gaat mevrouw ineens schoppen leg ik mijn hand op mijn buik stopt ze weer, ga ik me aankleden begint ze weer haha, had echt lol met me buik Nu maar even opschieten want we gaan op visite bij een vriendin van ons.. Tot later! Nancy: hoe was het shoppen??
Dithje en nancy beide gefeliciteerd, nancy ik heb je een pb gestuurd. Es wat leuk dat je haar al voelt zeg, ik voel nog steeds niks helaas. Ik krijg zo mijn vader en zijn vriendin op visite, hij had nog een pakje voor de baby gekocht, ben benieuwd. Mijn vriend en ik zijn een serie aan het kijken, roswell, iemand die gezien? Vind hem echt leuk. Nog een paar weekies en dan gaan we trouwen, leuk leuk leuk. Wij noemen de baby al bij haar naam, echt leuk is dat, alleen als we samen zijn hoor, blijft er toch nog iets een verassing. FIjne avond allemaal xxxxxx
Dithje en Nancy gefeliciteerd met jullie 20 wkn echo! Wat is dat geweldig mooi om te zien he! Ik heb het mee gekregen op dvd en blijf maar kijken... zo mooi.. *snik*
@ Dithje: gefeliciteerd!!! Hier net terug van m'n broertjes verjaardag (hebben we meegegeten). Het was maar een paar uur, maar ik ben kapot... Dus ik vrees tot morgen.
Dag dames, we hebben ons scheelgeshopt!! En hier onze trots. Hij loopt heerlijk, is makkelijk op te vouwen en tot buggy om te bouwen, met zitje naar je toe te halen en van je af, zo blij!! Bekijk bijlage 51067
ha lady's Heb niks te melden maar zit wel al de hele avond mee te lezen.. Maar het is erg rustig.. Fijn weekend, ik ga zo naar mn bedje toe denk ik ben kapot xx
Ziet er super uit Nancy! Tis dat ik nu je gezicht niet zie maar ik heb het gevoel dat daar een brede glimlach op zit van oor tot oor, haha.
Ik ken de serie Roswell wel van naam Eline, maar zelf niet gezien... veel kijkplezier! Rustig aan doen Pooh! Tot morgen... *knuf* Wauw Nancy! Super stoer die wagen. Nog meer leuke dingen geshopt??? Hoezo nieuwsgierig.
Dames, wat vinden jullie van dit jurkje voor een bruiloft??? Heb twee bruiloften, 1 in mei en 1 in juni........ Bekijk bijlage 51075
Nou komt ons shoplijstje : - speelkleed met speelboog erboven - Swaddle me inbakerdoek - slaapzakje - kleding - voedingskussen - Slabbetjes - hoeslakentje - mandjes voor in de kinderkamer - Badcapes - voetenzak voor in maxi cosi - 2 aankleed kussenhoezen - buikband - zwart positie shirt met lange mouwen Uuuuh dat was het wel weer haha