@Dithje: wat een gave jurk man! vind m echt super! @nancy: waaaahh leeeuk dat je zo geshopt hebt zeg! en wat een lijst wooowww helemaal los dus?! Zoveel heb ik echt nog niet geshopt! Oh en we gingen gister trouwens na de echo ff naar een meubelzaak neuzen.. komen we een babyhoekje tegen. dus toch ff kijken.. hebben we een leuk rompertje gekocht! hij is echt FOUT! en zooo leuk! een zwarte met witte letters erop met de tekst.. "Mmmmmm Boobies.." En nu duik ik helemaal gebroken mn bed in want heb me uitgesloofd vandaag met klussen afmaken met vriendlief samen en morgen mn verjaardag! dus druk druk druk Truste!
Nancy: gave kar!!! En zo te lezen heeeerlijk geshopt!!! leuk leuk leuk!!! Wij zijn net thuis, op visite geweest bij een vriendin.. was wel gezellig, Nu lekker slapen..
Hoi meiden, Heerlijk geen wekker vanmorgen, en heerlijk even kunnen blijven liggen. Vriendje is nu sinaasappels aan het persen, en eitjes aan het koken, croisantje in oven, wat heb ik toch een lief mannetje Straks even kijken voor laarsjes voor mijn trouwen op 3 maart, schiet alweer op. Nancy mooie kinderwagen , en veel geshopt zeg xxxx
Fijne dag iedereen vandaag!!! Nancy, zo doe wild joh !! Maar nu al een inbakerdoek?? Misschien heb je die wel niet eens nodig joh !! Dithje leuke jurk!! Hier was Jildou 6 uur al wakker. Hoe later die naar bed gaat, hoe eerder eruit.. Daarna ook niet meer geslapen . Nu dus last van m n schouders, nek, rug, buik en steken in mn doos !! Manlief gaat straks laminaat leggen bij zn ouders en ik zal beetje het huis doorbanjeren.. Totaal geen puf, maar ja.. Wie weet vanmiddag nog even kijken voor tv !!
nancy fijn geshopt! mooie wagen hoor! dithje mooie jurk ben benieuwd als je hem aan hebt. Sam:knuffel voor jou. Straks proberen op de bank te gaan. hier in de voormiddag ff naar noppies voor een nieuwe jeans en dan rustig op de bank. vanavond komt men broertje logeren Ben benieuwd hoe Sue haar trouwpartij was
Goedemorgen meiden! @ Nancy: heerlijk geshopt zo te zien! En leuke wagen! @ Dithje: wow, in die jurk kun je wel op die bruiloften verschijnen. Heel mooi! @ Sam: pffff, fijn zo'n "early bird"... Hier viel het vanmorgen mee met kwart voor 7, maar dat wil je nu niet horen Rustig aan en mss Jildou even voor de tv parkeren als je moe bent? (ik weet het, niet altijd even pedagogisch verantwoord, maar ik doe het hier ook vaker hoor) @ Eline: shop ze. Ik hoop dat je kunt slagen. @ Petatje: jij ook shop ze! @ hier: pfff, nog veel last van m'n banden vandaag. Vooral in m'n rechterlies Nou ja, ik doe het gewoon rustig aan. Manlief gaat vandaag met z'n vader klussen. haha, Sebas staat hier helemaal geweldig te dansen en uit z'n dak te gaan op K3 Lang leve de hd-recorder en het opnemen van De Wereld is Mooi
@ pamp! gefeliciteerd meid!! gezellige dag gewenst! en rustig aan doen he. ik heb net nog ff taart besteld voor morgen mn verjaardag. was helemaal de taart vergeten. maar ligt vanmiddag voor me klaar. zal toch wel weer genoeg van over blijven. want sommige moeten weer niet enzo. en op is op or. weet ook niet meer welke ik moet nemen. ieder jaar. vannacht steeds krampjes in mn buik. wordt er toch een beetje onzeker van soms. krijg ze ook vaak als ik moet plassen. alsof mn blaas klem ligt ofzo. weet t ook niet. weet wel dat het niet lekker voelt. dus vandaag nog ff mee boodschapjes doen met manlief. en verder rustig aan doen maar.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Bubsie! (morgen zal ik het vast weer vergeten *zeef*) Fijn dat je vanmiddag toch nog je taart kunt halen Die krampjes in je buik kun je ook krijgen als je te lang wacht met naar het toilet gaan. Heb je anders al laten checken op een blaasontsteking? Dat voelt nl als je zwanger bent vaak toch anders als normaal. En bij twijfel gewoon je vk bellen hoor. Pfff, hier een zeer dwarse dreumes/peuter....:x De woonkamer lijkt echt volledig ontploft en luisteren heeft ie de hele week al geen zin in. Net met 'm gekleurd, maar na een paar minuten heeft hij al weer iets interessanters gezien. Mama kan niet veel (en zeker vandaag niet), dus daar moet je dan maar gebruik van maken zal hij wel denken... Echt weer uitproberen. Tja, het is een fase dat weet ik, maar man wat kost het een energie! Vanmiddag zou manlief met 'm naar de carnaval gaan, in z'n Teigetje pak.... Maar ik zit nu echt te twijfelen of hij niet mss maar gewoon thuis moet blijven. Niet om 'm te straffen, want hij heeft geen idee wat hij mist, dus indruk maakt het niet. Maar toch... *zucht* Sorry, ff klagen...
@ pooh dank je wel alvast. nee heb geen blaasontsteking al op nagekeken vorige week. en weet indd dat je je plas niet te lang op moet houden dan kan het ook gaan krampen ja. ben vannacht 4 keer naar de wc geweest dus denk niet dat ik het te lang op hield. maar ja we wachten af
Hmmmmmm, de zwangerschapshormonen zijn luid en duidelijk aanwezig hoor. Gisteravond voordat ik naar bed ging nog even douchen, sta ik vrolijk in de douche mijn haren te wassen met cremespoeling en maar afvragen waarom schuimt het niet??? dus............. Thanks ladies voor de leuke reacties op de jurk! Word ik helemaal blij van.... denk dat ik hem binnenkort maar ga bestellen. Euhm Sam, steken in je doos... heb ik ook geregeld hoor... Bandenpijn is niet zo fijn Pooh. Lekker rustig aan doen... voorzover dat mogelijk is met jullie boef! Van harte gefeliciteerd Pamp! Wij gaan zo naar vrienden op kraamvisite. Hun dochtertje is vorige week donderdag geboren en we gaan de nieuwe aanwinst even bewonderen. Helemaal leuk baby-loeren!
Bubsie alvast fijne dag morgen.. Doe het nu maar vast Vergeet ik dat niet meer.. Pfff... Ben net een zeef !! Pooh.. ooh gezellig, hier ook zo een .. Jildou net in bad geweest en ik onder de douche.. Maar voel me nu nog minder Wat betreft die tv.. Ja is leuk, maar Jildou gaat daar niet zo gauw rustig voor zitten.. Ik kan beter wat doen, dan is zij het beste te genieten
Goedemorgen!! Zo laat het weekend maar snel voorbij zijn des te eerder is het dinsdag (20 wkn echo) Vanmiddag beetje opruimen en schoonmaken, vriendlief heeft weekend dienst dus die moest vanmorgen gewoon werken, maar verwacht hem zo wel weer thuis. Vanavond hebben we een verjaardag van een vriend.. Nu eerst even een boterhammetje eten
Even @ Allemaal: Zeg maar gewoon PAM hoor... pamp klinkt altijd zo.. pampers achtig whahaha en Pam is zo ongeveer mn naam
@Es: Thanks! Zal ik dan meteen maar even kort uitleggen wat mn nickname inhoudt? Pam is dus mn naam, en papilio is vlinder in het latijns altijd een mooi woord gevonden en een mooie taal vandaar Nu is ik feesten!!!!! hihi
@ Pam, meid gefeliciteerd en laat je maar lekker verwennen! @ Dithje, haha ja die zwangerschapshormonen. Kan er goed over meepraten. Ik lag ook helemaal in een deuk toen ik je cremespoeling foutje las, haha. @ All, vannacht weer lekker aan het draaien steunen en kreunen geweest. Wat kan een nacht dan lang duren, pfff. Ach we hebben niks te doen vandaag dus lekker rustig aan en misschien een middagdutje ( daar kan je me sowieso niet mee straffen hoor, haha).